2. Bölüm/ Eksiklik

311 30 8
                                    

"Mahallenin Dost Canlısı Örümcek Adam Kayıp!"

En son 4 gün önce Örümcekden gelen aramayla ihbar yerine giden polisler her zaman ki gibi paket yapılmış suçlularla karşılaşacaklarını düşünüyorlardı fakat olay yerine geldiklerinde manzara daha farklıydı.

Terkedilmiş bir araba ve örümcek adamın maskesi.

Arabada 5 farklı kişiye ait parmak izi rastlansa da henüz tespit edilmiş değiller. Ayrıca arabanın içinde fazlaca madde de tespit edilmiş durumda.

Örümcek adamın şuanda köstümünün sadece kafa kısmına ulaşıldı. Aynı şekilde bu olayın üstünden geçen 4 günde hiç bir şekilde ona rastlanılmadı.

Halk bu durumdan rahatsız. Şehirde suç oranı gittikçe artıyor. Yetkili kişilerden bu olayla alakalı bir açıklama beklemekteyiz.

Güncel haberler için sayfamızı takip etmeye devam edeniz.

..

Tony elindeki tableti bıraktı ve önündeki dev ekrana baktı.

"Evet garip gibi duruyor."

"Gibi değil "

Ekrandaki tek gözlü adam konuşmuştu.

"Diğerleri nerde?" diye sordu. 

"Burada" diyerek odaya daldı Clint. Ve hemen arkasından Natahsa ve Steve de geldi.

"Eminim size gönderdiğim dosyaya bakmışsınızdır."

Tek gözlü adam sorgularcasına sormuştu.

"Ah evet o "sıkıcı" dosyaları okumakla zamanımı harcamıyorum desem." Dedi Clint.

Tek gözlü adam yüzünü avuçlarken homurdandı. "Seni kastedmedim zaten."

"Dosyayı inceledim. Bu durum benimde ilgimi çekti. Özellikle maskesini düşürmüş olması" dedi Steve ortamda ki gereksiz sohbeti keserek.

Onu desteklercesine kafasını salladı Natahsa "Sonuçta maskesinin düşmesi deşifre olması demektir. Deşifre olmayı bu kadar heveslendiğide söylenemez"

"O maske sahte" dedi Tony.

Tony ayağa kalkarak az önce okuduğu haberdeki fotoğrafı ekrana yansıttı.

"Bakın burda" eliyle gösterdiği yerler otamatik olarak zoom yapılıyordu.

" Burda ,burda ve diğer iki yerde de gördüğünüz gibi ağ izleri var."

Zoomlanan  5 görüntüsü bozuk resim dev ekranda birleşti ve tek bir hareketle görüntü seviyesi arttığında ağ izleri belirginleşmişti.

"5 ağ izi , 5 parmak izi  buda 5 kişinin olduğu sonucunu destekliyor. Aynı şekilde adamımız bu kişileri her zamanki tekniğiyle"  ekrana bir kaç tane örümceğin  önceki ihbarlarına ait elinden bir yerlere yapışan insanların görüntüsü belirdi "adamları yakaladığını gösteriyor.

"Peki ya nasıl olaylar tam tersi tepti?" Clint baştaki umursamazlığına tezat ciddiydi.

"Öncelikle alanın 'açıklık' olması nedeniyle etrafta o bölgeyi gören bir kameraya ulaşamadım. Ama yakın çevreye baktığımızda"  ekrana birden fazla görüntü yüklenmeye başladı.

"İşte bu kameranın açısında onları yakalayabiliriz."

Akan görüntülerden biri durdu büyüdü ve tüm ekranı sarınca oynamaya başladı.

Siyah büyük klasik bir araba girdi kadraja. Daha 5 dakika olmadan hızlı bi şekilde tekrar geldiği yönün tam tersi şekilde geçti.

Şüpheli bir araçtı.

"Plakasına baktım arkadaşlar sahte."

Bunu derken görüntü donmuş plaka büyümüş ve aranmıştı. Ekranda koskocaman çarpı işaretiyle bakıştılar bir süre.

Ama kısa bi süre.

"Ama bu kadar da değil. Jarvis çevredeki kameralara eriş ve görüntüleri birleştir."

Dev ekrana akan onlarca görüntü birbiri ardına kaybolurken tam bir görüntü belirdi.

Ve oynamaya başladı.

Araba bir kameranın kadrajından çıktığında diğer kameranın kadrajına giriyordu. Ardı ardına hızlandırılmış görüntüler kısa bir süre de bittiğinde araba durmuştu.

Araba açılmış ardından içinden 3 kişi inmişti. İçlerinden birisi az ilerlerindeki  boy olarak ortalamanın üstündeki kanalizasyon kapağını basit denebilecek bir kolaylıkla açtığında olaylar birbirine bağlandı.

Sırayla üçü içeri girerken arabada kalan diğer iki kişide indi hemde taşımaya çalıştıkları kimliği belirsiz bir şahısla.

Tony'nin tek bir hareketiyle oynayan görüntü durmuş şimdi havada belli bir ahenk içinde sallanan parmakları görünmez sanal sayfada çoktan görüntü üzerinde hakimiyet kurmuştu.

Görüntü büyüdü , büyüdü ve netleşti. Renklendi ve gözler önüne serilen kırmızı siyah tanıdık kostüm tüm ihtişamıyla olmaması gereken bir durumda karşılarındaydı.

Kafasına geçirilen siyah torba bazı konulara açıklık getirmekte yardımcıydı.

Tüm olan biten hikaye karşılarında okunmak için açılmıştı.

Örümce Adam kaçırılmıştı.

"Aradığımız adamımız bu mu Fury?"

"Evet Stark. İyi işti."

Bunu kendiside yapabilirdi fakat arada Starkın egosunu pohpohlamak grub içi düzeni sağlıyordu. En azından o böyle sanıyordu.

Elini boşver dercesine havada savurduğunda görüntüler kapanmıştı. Fury'ninde bu görüntülere ulaşabildiğini biliyordu Tony. Hıh, kendince eğleniyordu işte.

"Bu durumdan sonra onları izleyemeyiz. Hemen şimdi hazırlanmanızı ve o çoçuğu bana 12 saat içinde bulmanızı emrediyorum. Bu bir kırmızı koddur. Umarım işin ciddiyetini anlamışınızdır."

Tek gözlü adam yani Fury bunu der demez sonlandırdı aramayı. Salonda yani toplantı salonunda oturan 4 şaşkın surat bırakmıştı arkasında. Ama o bundan gayet mutluydu.

.

"Kırmızı kod gerektircek bir durum olsuğunu sanmıyordum." Dedi Clint.

"Demek bilmediğimiz şeyler de var" dedi Natasha ayağa kalkarken.

"Çok düşünmeden hazırlansak iyi olur." Diyerek odadan çıkan diğer ikiliye katıldı Steve.

Ve Tony yine tek kaldı.

Tek başına.

Aklına rahatsız görüntüler sızdı.

Tıkamıştı oysa , eski zamanlara götüren her bir deliği.

Başarısızlığı bir kez daha onun zaafıydı.

Tek di salonda.

Fırsat bildi bunu.

Yerine çökerken eline ilişen ne zaman koyduğunu unuttuğu kahve bardağını fırlatdı duvara.

Parçalanan bardak gibi her bir hücresinin tekrardan tuzla buz olduğunu hissetdi.

Yutkundu.

Gözyaşlarını sakladı.

Ve ayağa kalktı.

Mekik dokuduğu bu üçgende her zaman sarsıldı ama bu sefer olamazdı.

Bu sefer değil.

Sarsıntı/IRONDADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin