Jsi hrozná

3 2 0
                                    

Dáša seděla na posteli a něco psala na mobilu. Postava tam nahlédla a spatřila seznam. Seznam důvodů, proč se Dáša nesnáší:
1. Vždycky mluvím jen o sobě a neposlouchám ostatní.
2. Myslím si, jak jsem zajímavá, a nevím, proč se se mnou nikdo nebaví.
3. Myslím si že jsem malej chudáček jakýmu se stalo tolik věcí, i když se nic v mým životě nestalo.
4. Vždycky říkám, že mám ten nejhorší život ze všech.
5. Někdy nevím proč mě lidi ignorují nebo se mnou nemluví.

Postavě probleskla hlavou vzpomínka na větu „Jsem Dáša, můj táta je Američan.“

6. Říkám lidem co si o nich myslím a ani se neomluvím, když je to zabolí.
7. Myslím si, že si zasloužím lepší život i když si ho nezasloužím.
8. Mluvím rychleji než myslím a jsem totálně trapná.
9. Říkám lidem že večer brečím i když ne a je to tak moc moc trapný.
10. Potřebuju pomoc od lidí ale nepomáhám jim.
11. Neříkám ty nejhorší věci když jsem u psychologa.
12. Myslím si, že jsem hezká.
13. Jsem hrozně sobecká.
14. Doufám, že tohle nikomu neukážu, až budu starší. Pokuds to někomu ukázala, Dášo z budoucnosti, jsi ještě horší než já.
15. Mluvím hrozně o mých nejlepších kamarádech.
16. Říkám, že někoho miluju a pak se s ním rozejdu.
17. Myslím si, že si zasloužím pravou lásku, ale není to pravda.
18. Směju se lidem, co dělají stejné věci jako já.

Ale Dášo!“ křikla Postava, „Skoro nic z toho není pravda! Co si to myslíš?

Postavě připadalo, že se teď ocitla v Dášině těle. Celá se třepala, měla zrychlený dech a v hlavě jí zněly slova „Musíš být na ostatní milá, buď hodná, jsi hrozná!“

Ještě jedna vzpomínka vystoupila na povrch. Sofie se kdysi dávno začala bavit i s ostatníma lidma než jenom s Dášou a Dáša se k ní pak chovala tak hrozně, až se Sof rozbrečela.
Tohle bylo od Dáši hnusný.

Jen příběh Kde žijí příběhy. Začni objevovat