Medya: Tuğrul Karadağ
Selammmm.. Ben geldimm karşınıza yeni bir bölümle.🎉
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🙏
Düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz beni çok mutlu edersiniz.🌺
Son olarak Bölümlerden haberdar olmak için..
Instagram hesabım 👉su_perisi1010
Wattpad 👉 su_perisi1010
Hesaplarımdan takip ederek bölümlerden haberdar ola bilirsinizz🦋🦋
•
•
Keyifli okumalar dilerimm ✨
•
•
Lara'nın Anlatamıyla..
Mutfakta son kalan tabağı makinaya yerleştirip kapağını kapattım.
Ellerimi temizleyip kağıt peçeteyle kuruladım. Son kez mutfağa bakarak odama çıktım.
Gardırobtan kot şort, siyah askılı crop ona uygun mini kot ceketi çıkartarak üstümü giyindim.
Aynanın karşısına geçerek saçlarımı dağınık topuz yapıp önden iki perçem çıkarttım.
Dün Büşra ve abisi evlerine gittiklerinde bende son kalan bulaşıkları halledip odama çıkmış çantamı son kez kontrol edip yatağıma geçtim.
Bugün kırtasiye gidip falsh belleğin içindeki dosyaları çıkartacaktım. Ben kağıtdan çalışmayı daha çok seviyordum. Tabletten not alıyordum
Yüzüme güneş kremi, parlatıcı ve rimel sürüp aynadan hazır halime baktım.
Çantamı telefonumu alarak odadan ayrıldım. Aşağa inerek dış kapıya yöneldim. Vestiyerden çıkartığım beyaz spor ayakkabıyı giyip çantamı alıp evden çıktım.
Arkadan kapıyı kapatıp yürümeye başladım. Yüzüme değen esinti ve kulağıma gelen kuş cıvıltıları beni mutlu ediyordu.
Adımlarımı sol tarafa yönelterek karşıdan geçen arabaların geçmesini bekledim.. Boş olan yolu dikkat ederek karşıya geçtim. Pazardı bugün ve aşağı mahallede büyük pazar açılmıştı.
Varacağım yere yaklaştığımda iki basamak merdiveni çıkarak demir kapıyı içeri doğru ittim.
İçeri girdiğimde iki müşteri vardı. Muhsin amca müşterilerle ilgilenirken ben de etrafı inceliyordum.
Duvara monte edilen raflar ve iki büyük masa bulunuyordu.
Müşteriler çıktığında Muhsin amca bana dönerek;Muhsin Amca;
" Hoş geldin kızım buyur?"
Çantamdan çıkarttığım flash belleği gösterdim.
Lara;
" Renkli çıktı alacağım."
Muhsin Amca;
" Tamam kızım bekle sen bizim oğlan hallede verir."
Lara;
" Tamam Muhsin amca"
Tezgahın yanında duran tabureye oturup beklemeye başladım.
Kısa süre sonunda kapının açılıp kapanma sesini duyarak kapıya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA
Teen Fiction20 yıl Ailesiz büyüyen Lara ansızın çalan kapı ile hayatı değişecek mi. Karadağ Ailesinin 20 yıl evlat özlemi sona ericekmi? 🌺 Bir hırs insana nelere mâl olurdu.. Küçük kızın hayatına mı? Yoksa 20 yıl Ailesiz büyümesine mi. 🌺 " Ben nasıl davran...