Güliz Ayla; Olmazsan Olmaz✨Keyifli Okumalar 🤍
•
•
Gaziantep / Karadağ Konağından..
Dila'nın Anlatımıyla...
Abim dün gece yanımdan ayrıldığında dediklerini düşünüyordum..
Kendime çeki düzen vermem gerekiyordu. Bunu kendim için değil abim için istiyordum..
Abimin yeri benim için ayrıydı onu üzmek veya kırmak istemiyordum.
Abimle aramızda altı yaş olmasına rağmen çok iyi vakit geçirirdik.
Bizim yaşıtlarımız abi kardeşler kavga etseler biz onları tam tersiydik.
Okul zamanında ikimizde aynı okula gider ve o çok sevdiğim kolalı uzun şekerden alırdı.
Sonra ödevlerimi Annemde çok abim yardım ederdi.
Belkide abime düşkünlüğüm burdan geliyordu.Annemle benim aramda Anne kız ilişkisi yoktu.
Bilmiyorum belkide bana göstermezdi..Mesela saçlarımı tarayıp örmezdi,geceleri masal okumazdı yada gökgürültüsünden korkup Annemin yanına sığınamazdım. Yanına gitsem ' Artık sen büyüdün tek yatmaya alışacaksın' der odama götürürdü.
Tabii benim o zamanlar yaşım yedi veya sekiz di.
Ben tek başıma büyük yatakta yattığımda abim gelir kolların arasına alarak sarardı beni.Geceleri korkmayım diye hikayeler anlatır veya hayaller kurardık.
Zaten bu yaşıma kadar Annemin bana soğuk davranışlarına alışmıştım.
Yadırgamıyordum artık.
Üstümü düzelterek aşağı indiğimde avluda masa kuruluyordu.
Adımlarımı abimin yanına atarak sedire oturdum. Vakit kaybetmeden kollarını bana sararak;
Arda;
" Günaydın abim."
Dila;
" Günaydın" yanağından öptüm.
Arda;
" Nasılsın?"
Dila;
" İyiyim sen" yüzümde yerleştirdiğim gülümsemeyle.
Arda;
" Seni böyle iyi görmek beni daha çok mutlu ediyor."
Dila;
" Ben cok iyiyim"
Arda;
" Sen hep iyi ol."
Abimle bir birimize sarılmaya devam ederken görüş açıma Annem girdi. Üstüne giydiği kemer detaylı krem elbise giyerek saçlarını açık bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA
Teen Fiction20 yıl Ailesiz büyüyen Lara ansızın çalan kapı ile hayatı değişecek mi. Karadağ Ailesinin 20 yıl evlat özlemi sona ericekmi? 🌺 Bir hırs insana nelere mâl olurdu.. Küçük kızın hayatına mı? Yoksa 20 yıl Ailesiz büyümesine mi. 🌺 " Ben nasıl davran...