Medya: Ayaz Karadağ🥂 Keyifli Okumalar 🥂
•
•
Yazarın Anlatımıyla..
Genç adam masasına bakarak off çekti. Bir türlü adapte olamıyordu.
Sabah erkenden arayıp imza atması gerektiğini söylemişlerdi.
Erkenden holding gelen Pamir gereken yerlere imzasını atmış sekreterden filtre kahve istemişti.Elini boynuna götürerek var gücüyle sıktı. Masanın üstünden telefonu alarak arama bölümüne girdi önceden kayıt ettiği 'Minik kızım' adlı ismi varıp geliyordu parmakları.
Dosya eline geçtiğinde kaydetmişti numarasını.
Şimdi arasa sesini duysa ne kadar güzel olurdu.
Gözleri kolundaki saatteydi dokuz buçuktu saat.Dağınık dosyaları düzenledi önemli dosyaları masanın üstündeki siyah deri dosyanın içine koydu.
Bugün önemli toplantı veya görüşme yoktu.Tuğrul kendi odasında dün yaşanan cinayeti inceliyordu.
Dün eve geldiklerinde Tuğrula telefon gelmiş cinayet işlenen yere gitmişti. Oto benzinliğin arkasında dağlık ormanda yaşanmıştı cinayet.Eline gelen otopsi sonuçları inceliyordu.
Zeynep Aslan yirmi yaşında Aydın Üniversitesi 1.sınıf.Talha Duyar otuz yaşında Aydın Üniversitesi biyoloji hocası.
İlk ateşleme Zeynep'in sol göğüsüne isabet etmişti.
İkinci kurşunda adamın sol göğüsüne isabet etmişti.Son bir şey kalmıştı. Ailelerin tesbitti..
Akif düzenlenen gösteride hazırlık yapmak için pilot tulumunu giymişti.
İlk gösteri iki gün sonra yapılacaktı. Akif heycanlıydı hem beklenen o gün gelmiş hemde kız kardeşi'nin gösterisini göstermek istiyordu.Akif arkadaşlarıyla birlikte uçağına doğru adımlamaya başladı. Uçağa binip gerekli uygulamaları yapıp talimatın gelmesini bekledi.
Talimat geldiğinde uçağı haraket ettirmeye başladı.
Uçağın yerdeki bağlantısını kesip göglerde süzüldü.
İstediği yüksekliğe geldiğinde şovuna başlamıştı.Ayaz dersi erken bittiği için eve gelmişti. Lavin hanım mutfakta atıştırmalık yiyecekler hazırlıyordu.
Aşağı inen Ayaz rotasını mutfağa yönelti annesinin arkasından yaklaşarak kollarını beline sarmıştı annesinin.🥂 🥂 🥂
Pamirin Anlatamıyla..
Kupada son kalan kahveyi kafama dikip masaya koydum.
Eğer biraz daha burda durursam kafayı yiyecektim. Odadan çıkıp babamın odasına ilerledim. Babamın sekreti Şuheda Hanımın masasına ilerlemeye başladım.Pamir;
" Ciham bey odasında mı?"
Şuheda Hanım;
" Evet Pamir bey."
Pamir onaylayıp kapıyı çaldı. İçerden "Girr" talimatı gelmesiyle içeriye girdi.
Cihan bey;
" Gel oğlum."
Pamir adımlayarak masasının yanındaki koltuğa oturdu.
Cihan bey Pamire bakıp noldu dercesine kaş göz işareti yaptı.
Cihan bey;
" Anlat bakıyım derdini." Geriye doğru yaslandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA
Teen Fiction20 yıl Ailesiz büyüyen Lara ansızın çalan kapı ile hayatı değişecek mi. Karadağ Ailesinin 20 yıl evlat özlemi sona ericekmi? 🌺 Bir hırs insana nelere mâl olurdu.. Küçük kızın hayatına mı? Yoksa 20 yıl Ailesiz büyümesine mi. 🌺 " Ben nasıl davran...