Medya: Cihan Karadağ
Selammmm..
Ben Geldimmm🌺🌺
Kuzularımm Nasılsınız?.. Umarım iyisinizdir..
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn🍭🍭
Ahanda size bölüm attım. Ve ben kaçıyorumm.. Bölümünü Sonunda görüşürüzz 👋
•
•
Lara'nın Anlatımıyla...
Karşımda gördüğüm gözler beni yere çivilemişti sanki.. Kıpırdayamıyordum..
Gözlerimi üstünde gezdirirken yapılı duran sarı saçları dağılmış, giydiği beyaz gömleğin uçları dışarı çıkmıştı.
Adımlarını hızlı atarak dibime kadar gelmiş eliyle başımın arkasından tutup beni sert göğüsüne çekmişti.
Bu ani haraketi benim ellerimin havada kalmasını sağladı.
Kafasını boyun girintime yaklaştırarak kokumu nifus ediyordu kendine... Boynumda hissettiğim dudaklar beni kendime getirmiş. Kollarından çıkmak için debeleniyordum.
Kollarından çıkmak istiyordum. Bana dokunsun istemiyordum..
Lara;
" Bırak...Beni!" Çırpınıyordum. Ama nafile idi iki kolunu bedenimin etrafına sardı.
Asaf;
" Hayır bırakmam! Anlıyormusun bırakmam.."
Lara;
" YAA NİYE GELDİN.!? HEE BIRAK BENİ!" Kendimden geçmiştim.
Asaf;
" SENİN İÇİN GELDİM SENİN İÇİN ANLIYORMUSUN!?.." Bağırarak cümlerini sarf etti.
Lara kollarının arasından çıkarak;
Lara;
" SAKIN BANA BAĞIRMA ANLADIN MI!? BENİ SAKIN!" Dedi. İşaret parmağını ona sallayarak.
Lara koca bir kahkaha attı;
Lara;
" Benim için gelmişmiş hahaha sen o yataktan kalkıp ne hakla benim yanıma gelirsin!?" Dedi sessindeki öfkeyle.
Asaf;
" Ne yatağından bahsediyorsun sen?!"sorarcasına.
Lara;
" Tabi ben neyden bahsedicem ki dimi. Bak senden rica ediyorum lütfen git benim gördüklerim ve duyduklarım bana yeter daha fazla uzatma." Dedi. Gideceği vakit.
Asaf;
" Dur sen bakalım nereye gidiyorsun ortaya lafı atıp.?" Tuttu kolundan.
Lara;
" Rahat bırak kolumu eve gideceğim!" Sakin kalmaya çalışıyordu.
Asaf iki elinide yukarı kaldırarak derin nefes alıp;
Asaf;
" Tamam bak ben sakinim sende sakinleş tamam mı telefonlarımı neden açmadın? Senden haber almayınca deliye döndüm ben." Dedi. Tane tane anlatarak.
Lara umursamaz bir tavırla;
Lara;
" Seni ilgilendirmez!." İki kolunu göğüsünde bağlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA
Teen Fiction20 yıl Ailesiz büyüyen Lara ansızın çalan kapı ile hayatı değişecek mi. Karadağ Ailesinin 20 yıl evlat özlemi sona ericekmi? 🌺 Bir hırs insana nelere mâl olurdu.. Küçük kızın hayatına mı? Yoksa 20 yıl Ailesiz büyümesine mi. 🌺 " Ben nasıl davran...