°°°
Bir kaç gün sonra...
Jin, son bir kaç gündür her türlü şeyi deneyip geri dönmenin bir yolunu aradıysa da tüm uğraşları boşa çıkmıştı. İçine düştüğü bu romandan çıkmanın hiçbir yolu yoktu. Geriye sadece hikâye sonlanana kadar beklemek kalmıştı. O gün gelene kadar da hayatta kalmalıydı.
Çünkü orijinal hikayede, Jin'in yerine geçtiği karakter öldürülüyordu.
Romanın içinde olması zaten başlı başına yeterince tuhaf iken bunun yanında yerine geçtiği karakterin adı da bilmediği bir nedenden dolayı değişmişti. Orijinal hikayede 1. Prensin adı Kim Yejun idi. Fakat Jin'in buraya gelmesiyle artık karakterin isminin (Yejun) yerini kendi ismi (Seokjin) almıştı.
Bu demek oluyordu ki eğer burada ölürse gerçekte de ölme ihtimali vardı. Bu nedenle ne olursa olsun ölümünü getiren olayı engellemeliydi.
Uşağı, düşüncelere dalmış olan Jin'e seslendi: "Ekselansları, geç olmadan ziyafete gitmelisiniz."
Birkaç gün içerisinde Jungkook Güneydeki toprakları geri almak için planlanan bir savaşa gidecekti. Bu nedenle bu akşam şövalyeler için moral ziyafeti düzenlenmişti.
"Sör Hoseok'un hediyesi ne durumda?"
"İstediğiniz gibi kendisine iletildi, efendim."
Hoseok, neredeyse Jungkook ile eşit derecedeki gücü ve savaş yetenekleriyle herkesçe takdir edilen bir şövalye idi.
Orijinal hikayede Hoseok bu savaşın kahraman şövalyelerinden biri oluyor ve kral tarafından ödüllendiriliyordu. Fakat savaş alanında astını korumaya çalışırken geçirdiği talihsizlik nedeniyle sakat kalmış ve bir daha şövalyelik yapamayacak hâle gelmişti.
Bu sefer yaşanacak talihsizliği önlemek için Jin, Hoseok'a malzeme desteği sağlamıştı ve Hoseok'u korusun diye gizlice adam göndertecekti.
Jin'in, gerçek hayatında güç elde etmek veya zengin olmak gibi arzuları olmamıştı hiç. Tek istediği mutlu, huzurlu, sakin, normal bir hayat yaşamaktı.
Önceden hep sadık, boyun eğen, sessiz, pasif biriydi bu nedenle de başkaları tarafından birçok kez hor görülmüş ve saygısızlığa uğramıştı. Ancak karşısına sunulan ikinci şansı iyi değerlendirmekte kararlıydı. Bu sefer ne olursa olsun hikayenin sonuna kadar mücadele edecek, pes etmeyecekti.
Burada geçirdiği zaman içerisinde öldürülmesini engelleyecek ve sıradaki kral olacaktı. Bunun için de güç kazanması gerekliydi.
Seokjin, çoktan insanları tarafına çekmek için planlar yapmaya başlamıştı bile.
°°°Lüks parçalar kullanılarak dekore edilmiş balo salonuna Gloria Grandükü ve Grandüşesi, oğlu, büyük kızı Devina ve küçük kızı Adara birlikte gelmişlerdi. Kral ve kraliçeyi selamladıktan sonra dağılıp insanların arasına karıştılar.
Adara her zamanki gibi odadaki en güzel kız olmayı başarmıştı. İlgiyi üstüne çekebilme konusunda onu geçebilen yoktu. Güzelliğinin yanı sıra krallıktaki en güçlü dükün kızı olarak da herkes tarafından arzulanan biriydi.
Güzelliğiyle herkesi büyüleyebilmek için saatlerce hazırlanmış, emek harcamıştı. Emeklerinin karşılığını da sıradaki kraliçe olarak alacaktı. En azından Adara'nın planı bu yöndeydi.
Devina ise küçük kardeşi Adara'nın aksine her zaman görmezden gelinen, unutulan kız olmuştu. Ablası olmasına rağmen büyürken hep Adara'nın güzelliğinin gölgesinde kalmıştı.
Devina için güzellikten çok kabiliyet önemliydi ki kendisi zaten bir çok yeteneğe sahip bir leydi idi.
Müziğe karşı olan yetenekleri konusunda Kuzey'de ondan daha iyisi yoktu. Henüz genç olmasına rağmen bir çok müzik aletinde çoktan ustalaşmıştı bile.
Müzikal yanı dışında, savaşçı ruhu da güçlüydü. At biniciliği ve okçuluk yetenekleri orta seviyedeki bir şövalye ile eş değerde sayılırdı.
"Leydiye yakışmayan" yetenekleriyle ise yüksek sosyetede dönen dedikodularda "Sör Devina" olarak bahsedilirdi. Tabii ki de kimse bu dedikoduların Devina tarafından duyulmaması için özen göstermemişti ki hatta tam yanı başında bile gıybetini yapıyorlardı.
Devina, bugün de yüksek sosyete tarafından dışlanacağını bildiğinden, kimseyle muhatap dâhi olmadan terasa kaçmıştı.
Aklı bir çok soru işaretinin yanı sıra endişe ve stresle de doluydu. Yakında en soylu ve güçlü insanların doluşacağı, krallığın en görkemli opera binasında düzenlenecek olan müzikalde yer alacaktı. Tek sorun ise yetenekleriyle ünlü Grandük David'in kızının aksine Devina, piyano ve kemandan başka bir şey bilmiyordu.
Buraya nasıl gelmişti hiçbir fikri yoktu. Neden geldiğinden de emin değildi. Ve şimdi de sahip olmadığı yeteneklerini sahnelemesi gerekiyordu. Eğer o kadar soylunun önünde çuvallarsa kellesi gerçek bir çuvala girebilirdi bile.
Başkası gibi davranan bir sahtekâr olduğu ortaya çıktığında başına gelecekleri düşünmek bile istemiyordu. Bu durumdan nasıl kurtulabilirdi bilmiyordu. Derin bir iç çekti.
Gerçekten burada ne işi vardı? Okuduğu romanın içindeki bir karakter olmuştu. Fakat karakterin ismi önceden Clara iken, tuhaf bir şekilde kendi ismi, Devina ile değişmişti.
Ama yine de endişelenmesi gereken daha önemli şeyler vardı. Çünkü yerine geçtiği karakter, düğün gününde öldürülüyordu.
°°°
Seokjin ve Devina, önceden okudukları bir romanın içine düştüler. İkisinin de karakteri orijinal hikayenin ilerleyen bölümlerinde öldürülecek iken bunu engellemek için neler yapacaklar?
Okuyup destek olanlara teşekkür ederim harikasınız seviliyorsunuz (✷‿✷)
Umarım hikayeyi güzelce tamamlayabilirim ve..
Lütfen oy vermeyi unutmayın ve bol bol yorum yapıp destek olun (✿^‿^)
Teşekkürlerr~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty Dream
Fiksi PenggemarSıkıntılı hayatından yorulan Jin, sadece güzelce bir uyku çekmek ve dinlenmek istiyordu fakat ertesi gün uyandığında kendini lüks bir sarayın içinde bulmuştu. Güç uğruna acımasızca rekabet edenler arasında hayatta kalabilmek ve ikinci şansını iyi de...