Hi...Hiii Hiiii🫣
××××××××××××××××××××××××××××××××
Chu Naute kut te reuh te mai chuan a kut zung ṭang chu a vuan ve ṭang" a...A mit pawi sawi lo zet chuan a ma pa chu a en kar mai bawk.
A nu chuan a nunna a tan a hlan tih reng" hrethiam silo hian a nui var" a...A ma tawk ah chuan a tlei lutuk.
Mipa thla 2 mi chauh a la ni...A ma pa kum 20 mi chauh chuan a fapa chu a en tlawk" a,a nupui sul hnu hnut chhiah chu mittui tla zung" chung hian a en.Naupang te a nupui nei a ni a,rai lawk avânga in nei an ni nghe" thla 6 vel awrh chauh an in nei hman a,man leh mual pawh an ti fel vel chauh a ni.
Mahse Bentea a lo pian ve leh chuan a nunna a chan ta si.
A pasal duh tak leh a thlak hleh em" ṭhin kha eng mah sawi hman lo in a kalsan a...A na tawrh kha a lo na em a ni.'Mampui kan awm alawm i rilru ti hah re" suh...Bawihtea pawh a nu te lam in min chuh buai an tum loh kha' A nu chuan a dar ah a rawn vuan a,a ni erawh chuan a fapa chu a en reng thung.
A nupui a hmangaih em" in a,a hnut chhiah an in kara a fa ngei chu tu man chhuh lo se a duh...A nu a chan tawh a,Bentea chauh chu a neih chhun a ni tawh mai si.Chhungkaw kha sak nuam over an ni lova,a hming in man ni in leh lo nei in an in chawm zo tawk ve hle thung.
Û pakhat nei in nau 3 a nei a...A û chu mi mo ni tawh in a naute chu zirlai mipa vek an la ni.
A ni pawh chu College a la kal mek tho va...2nd semester zir lai a la ni.Nupui nei chung khan a kal lui ve zel a,hna ṭha zahpui awm loh tawk a thawh theih nan a tih a ni.
A hmel ah chhuan tur zawk" a neilo lova Sum ah lah nise mi te ai in a nei bik bawk heklo...Mahse eng ruih theih thil mah a ti lo va... Kohhran lam ah lah nise a in hmang viau bawk.Ni te a liam zel a,hun leh ni a ral ang zêlin a zirna te chu a zo fel ta.
Hna a zawng a,hmuh chu harsa ve hle mahse a tan a,a thawh awm tawk.
Office hna chhe te aṭang chuan a ṭan chho ve ta.... A fapa pawn kum 1 hmel a hmuh ve meuh chuan pa nih awm zia tak" chu a hre chho ve tial" zel bawk.Samuel Pov
Kum 22 ka ni ve tawh a...Fapa kum khat leh a chanve mi ka nei bawk,ka nupui ka la theihnghilh thei lo...Ka hmangaih em a,kar tin a thlan ka la tlawh ṭhin bawk.
Ka ngai a,kuah vawng" te hi ka chak ṭhin mahse a ni chuan hla tak ah ka hmu phak tawh loh min kalsan a...Eng mah a sawi lawk lo....Nitin ka ngai thar a,ka chhiat pui duh lo viau..Mahse hmangaih ten a min kalsan nat zia hi ka hrethiam pha ve chiah ni in ka in hria.Mahse a sawi ṭhin..Tu emaw zawk" kan thi a nih chuan kan fa te ṭha taka enkawl kan in tiam na kha ka theihnghilh ngailo.
Pakhat chiah nei hman mah ila,a nun a chan phahna a ni...Ka fapa hi a mah ka hmangaih ang tluk zetin ka hmangaih....A nat ka duh lo va,ka duh ber chu a len hun thleng a,a nu theihnghilh lo turin a ni.Hna chhe te ka chelh ve a,a sang lem lo...Phai lam nen a in connect kan nih avângin phai lam a zin zeuh ka nei ta fo va,ka fapa chu ka ngaihtuah ṭhin hle...Mahse ka nu hian min enkawl sak mai zel a.
Keipawh fapa ṭha tak leh pa ṭha tak nih zel pawh ka tum...Pa thlawi ka ni a,a hming chuan...Min hel a min i ai lo tu pawh ka tawng ve zeuh" mahse ka life ah hian hma chhuan ka la ngah lutuk,ka fapa hi ka nunna peng pakhat ani.
Hun a liam zel a..Duhsakna ka tawng hnem tual" a...Manager nihna hial ka chelh chho ve ta...Kum 3 zet a liam meuh chuan hna a ka buai theih em avângin ka nupui pawh theihnghilh chang ka nei ve ta zeuh" va..Mahse ka thinlung ah a thi ka tihna erawh a nilo.
YOU ARE READING
Tell me where it hurts. ~∆ Mizo BL ∆~
Romance🤓Hi kei mah leh bwk.....Story ah hian han click zeuh la..Immmmm☺️✨