8

585 42 23
                                    

Hi🙂‍↔️


×××××××××××××××××××××××××××××××




'I ninawm kal teh' A hawi sawn a..'I bul ah ka mu chak alawm' A in beng kâng a...Gabriela hmel chu chiang zet hian a en.
'Ka duh ve lo' a lo ti hmuk a,...A tum deuh bar bawk si.
'Enge i thinrim chhan! Mawh?' a biang ah chuan a lut hnung lam chuan a chul sak a.
'Min be lo teh' A rawn melh chho ra" mai.




'Ti maw?' A nui suk a..A tho duh silo.
'I ninawm ka sawi peih lo' Samuela chu a nui mai" tawh....Gabriela lung len zia chu a hre chiang tulh" mai...



'Van ti tau thei tak....Min duh em Gabrie?' A hawi na lam ah chuan a hawi zel a...'Aih' a lo ti leh hmuk.
'Ka khawi lai hi nge i duh loh a?' A khi suk" reng mai.
'I khawi lai pawh kha' hmui pu kawh vu chuan a lo ti leh a...Cute ti em" hian a chung a mi chuan a en reng tih pawh chu a in hre lo.
'Mahse keiman ka duh che...Ka Nupui tih loh ah ka duh leh hmasak ber awm chhun i nia i duh tur ang zawng a awm ka tum ang' Zei zet hian a ti a..Hnaih leh hret in 'Ka bialpa ni rawh' a beng bul ah chuan a ti sa" mai.



Pa thlawi lung fing ti tak ah tawn hriat mumal la nei em" lo veh thlem dan chu a che zia ah a thiam hle tih pawh a lang chiang hle.
Gabriela pawh chu a thin a phu leh dut"  tawh a...A chhang lo sawi tur a hre tawh tlat lo a tin ni.
'Ka nghak ang che....Mmmm' A in ben kan rual in a biang ah chuan a chuk sak zeuh a.




Nui var" hian a chhuak zui.
Gabriela chu rawn tho chhuak hluai in a biang chu a dawm a...A nui put" mai....Gay a sawi chhiat ṭhin na zawng" te kha tun ah hian a hre leh tawh miahlo.


Choka lam a tui in tum a, bottle chhin hawng mek pawh chu a nui suk" reng a...Dawh kan ah chuan ṭhu deuh ngheng deuh si hian a ding a....'Samuel zia awm teh' a mah leh a mah chu in beng daih a tum.
Mahse a hlim em a, awm dan ber pawh a thiam lo....Mipa a bem vawi khatna a ni a, a lai ve nasa lutuk tho.



Mahse a rilru ah chuan Bentea nu a rawn lang thut a, chawp leh chilh hian in thiam loh na hian a rawn zem nghal....A tui chu in khawlh" in a Phone chu a la chhuak a...Gallery ah chuan lût in a Nupui thla lak chu a en a....'Ka move on hma min ti tiraw?....' A ti sap.


'Mahse in mizia te hi a in ang lutuk a, a mah ka hmuh hian ka hre chhuak ṭhin che...I awm loh avângin he tia che ka ni lo a nia aw...Ka thinlung hian a thlang in ka hria' A ti sap" a...Bentea thla lak chu a thai lang a....'I fapa pawh hian maw a ngaina lutuk a sin' a ti leh sap a...Thaw hâkin in tih thaw veng a tum.




Room ah chuan a lut a...Phe vuai chu a hmu, a rilru nuam lo chu ti lang lo in a nui var" a...Khum ah chuan in thlawh ve thakin Light chu a off a.....Ngei awm zet hian a nui zui.
'On leh rawh mi sual sual pa' Gabriela chuan a mal ah a rawn chum ta chawrh....A na ti chu a tho nghal zawt a...Rang zet hian a on.



'A na lutuk' Tuai vut"chung hian a ti a...Gabriela chuan a melh rum ngang mai.
'Enge i thin chhiat em" a?' A biang ah chuan a piai nawk a.
Eng mah sawilo hian a lo en deuh tawp.




'Mawh enge sawi la?' A tawlh hnai a....'Ka thik thu chhia hre rawh chu"  ninawm lutuk' A men pur a....A mittui chu a tling pam mai.
'Light hmang hian min fiam tawh miah suh' a ti leh hluk a...A ṭah chu a chhuak ngang ni tur a ni a mittui chu a tla zung" ta mai.



'Hey...Hey Gabrie ti nge? Ka tih palh!' A hrilh hai lutuk.....'Light off ka duhlo ka tih tawh kha' a lo ti ṭiau va...Samuela chuan a kuah ta ringawt.
'Light off ka duhlo' a ti vin leh hlar a...Rei fe chu an in thlêm.





Tlem a, a zia leh hnu ah chuan 'Ka tih palh' In thiam lo fe hian a ti a..Gabriela biang ah chuan vuanin a en vang".
'Light off ka duhlo...Ka naupan lai a ta tawh ka thil hlauh ber a ni....Tu ma bul ah sawi suh aw' A ti sap a...Samuela chu a lu a lo bu nghat" a.



Tell me where it hurts.   ~∆ Mizo BL ∆~Where stories live. Discover now