'Apa ka zun a chhuak tawh a' A hmai bul set ah hian a kun hniam a...A pa lah chu a mutui mai si...'Mmmm' a ti a..Meng zawkin a chhing leh a..'Apaaaaa' a hmai ah chuan a beng ta thlawrh a .. a chhuak ve tawh bawk em a tin ni.
'A....A...ee engmaw bawihte?' harh chiang mang lo hian a biang chu a dawm a...A in beng kang nasa lutuk....'A zung a chhuak' vin hlar hian a ti a..A pa chu a melh ve rawm" mai a...A chhuak tawh bawk si..a kap chu a hup deuh ṭut a..'Dyper i pi in a hren tir lo che maw!' tih pahin a pawm kang a...A tlai hman...Bentea chu a zung thla ta thluah" a...In sum har a ti ve tawh bawk em a tin ni.
'Khaaaaa! Nang mah vang bek...Api a hrilh dawn' a la ti ang deuh" a..A pa kut a zun huh khum vek hnu ah a la thinrim...Apa pawh chu a nui ta tawp a..'Mm awle awle...In thlak ang aw' tiin bathroom ah an in pawm lut a.
An in sil leh te"....Zing lam dar 4 vel a ni a..Khua lah a la thim ngang mai si.Bentea lahin mut zai reng a rel tawh silo nen....Apa chu a mang a ang ngang mai a...'Bawihte i pi in eng chen nge a mut che a..I mu thei reng" lo mai' a ti a..A mut chu a chhuak si...Bentea lah in a phal bik silo a pa mut thilh a tum ve leh a hnar ah te chuan a kawm a...A hmui ah te chuan a sik leh tawn" ṭhin....Zan dang zawng aiin awm ngaihna hi a hrelo a ni ber mai.
'Apa a nu ngai eee' a ti ve khauh va..A pa chu a meng ta nghâl.
'Kan tlawh dawn nia aw...Kan tlawh khat ta khawp mai' a ti a...Bentea'n a nu hming a lam vawi khatna liau" a ni tih a hria....Thla lak a dahna bawm chu la chhuakin Bentea hma ah chuan a dah a....A en kual a...Bentea nu nen a an thla lak chu a phawrh en vang" in 'Kum 5 a liam hnu ah chuan i tel ve tawh silo' a ti sap a....A thinlung ah midang awm tawh mahse a fapa a nu a ni miau va....A tan a hlu em" tho.Bentea pawhin a en ve a...A nu chu a en vang" mai...Engmah sawi chuanglo hian a toys chu a khalh leh a...Zing lam dar 6 vel ah an pafa chuan an muhil ve leh...Duh dah zet hian an mu a, Bentea phei chu a pa chung ah a ni a bawh muhil ve ni.
Skippp
'Nu pa in neih ka duhlo' A chaw ei lai tawp miah silo chuan a ti a...Thawm a reh ṭhiap mai.
'Anu kha" ka duh' an naupang berjn a nu a tih chuan a nu pawhin a lo suah ve mai a...A pa erawhin Nancy chu a en uluk lutuk.'Enge in awmzia hi!..Samuela lahin ka fa a nilo ang te a ti a,in awm dan hi a diklo reng" tiang tur a nilo...Kan hre vek a..a lo riak fo tih pawh kan chhungkua kan mualpho nasa tawh si...Neih ngei" a ngai kar ah fa a awm tawh leh nghal a' a ti a..Engmah a hre silo.... Nancy rilru hah dan chu a na mai bawk silo.
'Pa' Gabriela'n a tih chuan a nu leh pa hmuh phak loh vah Nancy chuan a kut ah a vawn sak a..'Ka hmangaih lo...Ka duh bawk lo .Zankhat tih sual liau" a ni...' a ti ta a ... A khun chal tawh mai...Gabriela tan chuan tawrh a in huam ngawih" hi a ni ber.
'Samuela hi i bialpa a nih ka ringlo reng a..In awm dan leh a che zia te pawh ka en....I che zia nen in ngaizawng in ni theilo...Naute pa pawh a ni ka ringlo reng"....Tun a i bialpa kha...I la ṭhen lo..Ka be vek tawh a... Samuela nen hian thuruk thup chu in nei alawm...Ka chhui let a ngai' a ti a..Nancy chu a ngawi ta ran chhan mai dan a hre tawh lo a tin ni.
'Thudik hi zep loh tur....A tawp ah chuan a lang chhuak leh tho" a nia...A tlai hma hian ti fel ila..a na tur kan na a..A na lo tur kan na lo va chung chu Khawvel kal phung a ni tawh a...' a pa in a tih leh phei chuan Gabriela chuan a kut a hum ruh tawh hle...Sawi mai duhna thinlung a nei tawh a..A û lain a khap bet tlat bawk si.
'A nei tu tur ka nia..Ka nei dawn lo....apa chu keiman ka hre chiang alawm' a ti leh a..an boruak chu a rit churh" lutuk.
'Nu pa....Hun thawl tlemte pe ula' a lo ti ve...A dik lohna ah a û in a tuar a....A pawr zawng pawn eng mah a sawi ngamlo...A in kil tawih em" thung.
YOU ARE READING
Tell me where it hurts. ~∆ Mizo BL ∆~
Storie d'amore🤓Hi kei mah leh bwk.....Story ah hian han click zeuh la..Immmmm☺️✨