7

542 45 26
                                    

hehehe😄









××××××××××××××××××××××××××××××××




'In ngaihzawna tello in sex an hmang ngailo' Samuela chuan a ti a...'In ngaihzawn kher a ngaiin ka hrelo' A lo ti ve khauh.
'Hmui chu a la zia a..Mahse Sex hi chu a serious lutuk hmangaihna tel miah lo a hman chuan enge awm zia awm ang nawmna chauh a ni.. Ka thinlung a in pawh tawn chuan loh chuan awm zia a awm lo' A nui suk a.




'Ka zep lo ang vawi khat chu ka bialnu hian min blow sak a...Mahse a khawng ve theilo...Kei mah ah hna a thawk theilo,ka kawng ah hian dikloh na ka neih ka in hrelo.
Vawi khat mah hi tla khawpin ka la in khawih ngailo bawk....' Zah ve hmel tak si chuan a ti a.




'Bak ah mipa leh mipa kan nia....Kan cheng dun bawk a chi loh' A mu rem a...Puan chu sin hlan in Gabriela chu a ban a kham tir leh.


An ngawi dun ta vâng" a.....Gabriela chuan Samuela chu in sum thei hi a ti reuh lutuk.
Zan a rei ve tawh avangin an muhil zui ta daih a.




Gabriel Pov



Ka harh meuh chuan zing lam dar 11 a lo ri tawh a...Ka au a,min chhang theilo.
Seating room lam ah ka phei a,ka hmu bawk si lo.
Choka a ka phei chuan chaw ei teih mai in min lo dah sak a...Lekha te reuh te chu a bul ah lo dahin 'Damdawi kha ei theihnghilh suh aw...Chaw ei la chuan i damdawi pangai kha ei leh rawh...Chuan i bialnu kha ka block aw...Ka lo haw vat ang' tih chu a lo in ziak a.



Ka nui var" mai...A ma bul a ka awm hian ka thla a muang a,eng in nge min mawlh ka hrelo ka bialnu ka duh na zawng" te kha ka ngaihtuah let a..Damdawi ngawl ka veina te..Engkim sual ka khawihna bul chu a mah kha a ni..A hmelṭha in duhawm viau mahse a rukin a ti a..Mahse kohhran ah chuan sawi luh ngai hauh lo in a in sawi lut thiam ṭhin.
Mihring mize in thup thiam tak a ni a..Min ei hawm" a...Sex kha a duh ber bawk.. Kar khat kan nihna ah min sawm nghal a.




Mipa ka nihna angin ka lo duh ve mai..Mahse ka pa thei ta tlat lo kha a nia..Kei ma a ka in khawih chang pawn chhuak tur hi a awm mang ngailo.
Ka zeplo tuai nih ka duhlo mahse Google vel a ka en hian gay tih hi a tam thei hle a...Ka nau thihna vang ngawr" a sual chhuah ka nilo.


Ka pa uire na te leh he ka harsat na te hian ka nun an ti buai a.
Ka nau a lo ni ve leh zel bawk nen kei mah ah hian eng mah pawi sak lohna hi a awm tawh ni berin ka hria.



Û Samuela pawh in ngaihzawn em ka duh lo mahse a lak ah zahna chang ka hre tawh lo...




Chaw chu ka ei a,eirawng bawl a thiam in a tui kher mai leh nghal...Ka ei zawh ah na chhawkna pangai ka ei a... Drug ka chak na dal tu damdawi pawh ka ei nghal bawk.
Sofa ah chuan mu mai" in pawn lam chu ka en a,ni chu sa leh uar tawhin nizan mai ah a ruah sur tih chu a hriat leh tawh loh.





Balcony zim te ah chuan chhuak in ka hawi thaw veng a,tiang taka zing ka thawh nawm loh na pawh hi a rei ve leh ta...Ka phone a lo ri a ka ni a ni..Ka reject hmak a...Min lo call char" mahse ka luh lulna hian a ti beidawng a ni chek ang a reh zui a...Mahse a reh hnu rei vak loh ah chuan a rawn ri leh a...En mang lo hian 'Ka ṭha ka ṭha i ninawm dah rawh' ka ti nghâl...'Ka beng..A va ring ngai ve' U Samuela aw in a rawn tih chuan number ka save silo a mah a ni tih ka lo hre miahlo a tin ni.





'Û Samu nang mah i nilo emaw ka tia' ka ti ta ringawt a.
Ka chaw ei that leh that loh te min zawt a,damdawi ka ei em tih thleng chuan min zawt bawk.
He tiang tak hian ka nu pawn min ngaihsak ngai pawn ka hrelo nge ni a mipa ka nih vângin a lak ah ka in hawng lo zawk.




Tell me where it hurts.   ~∆ Mizo BL ∆~Where stories live. Discover now