16

159 25 9
                                    

Hi






'Samuel eng thu maw i sawi kha!' A pa chuan a ti a..A ṭhutna aṭang chuan tho ta nghal in a ding ta ul mai.
Phawk em" mai hian a nau te pawh chuan an lo en a...A nu pawhin mak a ti lutuk chu awm dan pawh a thiam lo....Riri lah chu ti tho bawk.
'Ka tihpalh mahse,Nancy khan kei leh a nau thla vang a hauh na vanga rai anga in sawi mai a ni e...Engmah kan in kar ah a awm lo...' A ti leh a...





'Mai" che chuan' Gabriela ṭhut na lam chu pan mai a tum ta nghâl.
Samuela chuan awm sawn hi a tum eih lo va, mahse a nau chuan a pa chu lo kuah bet in a nu pawh chu a rak leh ta chul a...
'A nilo tih rawh Samuel' A ban ah chuan lo beng taih" in a fapa thusawi chu thu diklo nise a ti em mai a...Awih tur nge awih lo tur tih pawh chu a hrelo.






Mahse Samuela chu a ngawi reng a..Muangchang a ding in ṭawng tawh miah silo hian a pa chu a en a..A pa thinrim nat zia hre chiang tu a ni...'Mam thlah rawh' A nau chu a en a...In ring tawk tak hian a lu chu a bu nghut" a...'Maw! i â em ni?' a tih pawh chuan a nuih sang a...A chelh reng thei bik silo...a pa pawh chuan kut a thlak ve phah ta hial.... Samuela awm ah chuan ṭham ta chawt in a fapa mah nise a thusawi avâng chuan a tnin a rim em a...A in sum zo lo...Pa zaidam tawk tak a nupui an hlawih" pawha a zawng a za a... ṭawng ve mai" ngailo a nihna chu a bo ta hmak a...





A fapa a mah aia lian leh sang daih chu hnek ta nghal chawrh in 'Mi tenawm' a ti a...Thinrim na hlir a khat hian a melh...A tenna chu a ti lang in a in seh ruh ṭeuh a....Hnek zui chawrh" in...A mittui te chu an lo hnam bawk.
Samuela chuan a dawh a...A fapa ṭap tuar" chu Riri chuan lo bawm betin an ri ta chel chul a...
A nau chuan a pa chu pawh chên tumin a lo kuah a...Mahse a ni zawng a pa a la tiat silo.
A hneh bawk silo....'U ngaihdam dil rawh...' a ti a...A au hian a au a ni ber.
Samuela lah chu a ngawi tlat a..A pa in a hnek na chu a thi neng nung tawh.








Chu tah thil keh ri chhuai a awm rualin Nu berin 'awihhh ka duhlo' a ti ṭhat a....An naupang ber chu bathroom lam hnaih ah chuan a tawlh phei zui ta rawk" a...A û chiah chuan lo kuah ta nghal in.
'A pawilo a pawilo' a ti a.....A ṭap chhuak ta hlawp" mai.
'Paa a...Awiii ka duhlo' ti in nu ber chu a ṭap chhuak ta nghal hawk" a...Samuela chuan rang zet a in beng kangin a pa lu aṭanga thi chhuak chu a hup ta nghal a...'Paa...Pa....Aih...Paaa' a ti a...Ni khaw hrelo a awm apa chu paw ta nghâl lawpin a chhuah pui zui.








Riri chu che chang thei pawh a ni tawh lo Bentea beng chu hup in a lo ding khur ta ngawt" a....Nu ber chu vir kual ta nghal chung" in Samuela car chabi chu a zawng nasa lutuk....'Nu..Nu he ta hi' Samuela nau chiah Lawmtea chuan a lo ti a....A nu chu tlan chhuak ta nghal in a ni erawhin enge tih ber tur hrelo in a nau te leh Riri te chu a en a..A bing mup" mai.
Apa thisen a kai te chu a en a...Rap zet hian a meng a....A kawr ah chuan tat ta nawk" in 'Rechard Anu te va zui rawh' a ti a...A nau kuah mek tu Recharda chu tlan chhuak ve zui.







'Na nau..A pawilo..A pawilo a nia aw.. Engkim a tha leh vek mai ang..apa pawh a dam dawn aw...Na nau min en teh' a ti a...An naupang ber chuan khur der" hian a en a..A meng â vek tawh.
'Apa...Apa in aû kha thah a tum emaw ka tia' a ti a..Tawng chu harsa a ti lutuk....Kum 14 chauh a la ni bawk nen lian ve tawh uai mahse a thil tih khan a nghawng em a...A pangai theilo.
Chu tah Lawmtea an hnuai lam a en chuan zun a lo cheh a ni tih a hre ta a...Leinat lutuk hian a kuah zui.







Riri chu che hrut in a in ti harh a...'Lawmte i û call rawh...Call vat rawh' a ti a... Lawmtea chuan a nau chu kai in a phone chu a zawng a...Riri pawh chuan chaw ei na hnawk nuaih te chu a ti fel ta zung" a...Bentea lah a tap nasa bawk nen...Paw chung chuan a che a...Chhuata..Samuela pa thi kai te chu hru fai ta vek in Na naua zun te chu a ti fai ta vek a....A tha la khur mahse a in thu nun hram" a ni.







Tell me where it hurts.   ~∆ Mizo BL ∆~Where stories live. Discover now