17

188 28 9
                                    

Heiham











'Chhuak ang ka ti!' A û chuan a pa in a sawi sak mai hlau tak chuan a kai a...'Paa..a tawp vek tawh..A tawp tawh' Gabriela chuan a ti leh a..A.mittui far khat mah chu a thla thei reng" lo.
Samuela hmel chu en in mak ti hmel hi a lo pu a..Tawp duh tawh mahse Gabriela'n a chu tia a ma ka ngeia mittui tla miahlo a..a sawi chu mak a ti ve em bawk a tin ni.







Damdawi in Security te chu an in rawlh ta hial a,...Pu Zira chu pawn ah hruai chhuak ta tawpin buaina a pun lun loh nan mipui pung khawm te chu an hnawt darh bawk.
ICU room bul mai ah an thawm an dim ta silo.
Samuela te pawh chu kam khat ta in pahnih chiahin awm pui thei tawh ang turin an sawi ta a...







Midang chu haw ta nghal hlawm in Samuela pawh chu a nu thusawi avâng chuan a fapa chu pawm in a chhuak zui a.
Lawmtea'n a lo ûmzui ve bawk.




Car an thlen chuan Lawmtea chuan 'Û anu kha chu a thin a rim deuh a..Hrethiam hram" rawh aw' A tih chuan 'Mm a pawilo...Engkim a la ṭha leh mai ang' Samuela chuan dim zetin a fapa chu a dah lut a..A ni ril ṭam leh mut chhuak suak pak lah chu a chiau nghiar mai si...'Û ka lo kal ve mai dawn....i bul ah ka cheng ve mai ang' Lawmtea chuan a ti a.






'Lawma ka nu leh pa tan engmah ka ni tawh dawn lo...Mahse nang chuan ka hmun ruak i luah thei tih ka hria a nia...Ka awm angin awm ve lo la...Ka sul hnu dawn dai bawk hek suh...Fapa ṭha i nih a ngai .. kei in a ka tih ve theih loh chu i ti thei ngei" tur a ni...A tawp ah kan duhthlanna hian inchhirna min siam fo tih ka lak aṭang zir chhuak la....Ka nu leh pa te ka tih beidawn ang hian ti ve lo la..I nau te tan unaupa ṭha tak ni bawk ang che...Ka pa lo enkawl ṭha rawh aw' A ti sap" a...A aw ka chu a zawidam in a zawi ruih mai...A kawr a thisen la kai nuiah te chu a nau chuan a en a...A rilru chu a na ve hle...






'Û i kal dawn maw?' a ti leh a...'Lawmte i unaupa ka ni thei hi ka lawm ee....Va lut leh la....Chuan ka nu i haw tur thu hrilh la...Nanaua a mamg ang lutuk palh ang...Taxi la rawh a...Damdawi in lam ah mamawh in neih chuan min lo call la..Ka nu in a phalloh pawn a rukin min lo bia lang....Engmah sawi hreh suh aw..Engkim a ṭha leh vek dawn a nia aw' A nau dar a ben thek" pah chuan a ti a..Cara a luh dawn chuan a chal chu va si ta zeuhin 'Ka tih palh' a ti sap a..Lut zui ta nghal in a in luah lam chu a fapa nen mal tâkin an pan ta a ni.




Samuel Pov





Ti nge ka nat em" mai le...Ti nge hliam ka nei chung pawh a, he ka hliam hi na miah si lo a..Ka chhung ril hi a nat em" mai le!...Ti nge a hmel ka hmuh khan ka tlawm zel bik le?..Ti nge a mah kher a nih le?
Ti nge ka hmangaih! Ti nge?



'I nu hian fapa 3 leh Fanu 1 chiah ka nei tawh tih ka lo in hre tawh a nge' Tia ka nuin a sawi lai chu ka mitthla a..Ka fapa te tak te kum 4 mi lek pawh keimah vânga a hnawl ta chu pawm harsa ka ti em mai a..Ka na a ni.
Engkim hi ka thiam loh a ni a, ti nge he tianga ka chhungkua ka tih keh darh hun a la awm dawn tih hre reng chung a...Bul ka lo ṭan pui le?







Ka in luahna chu ka thleng a, Bawihtea'n Mut a chak tawh em avângin ka hman hmawh hle nghe".
Kei a pa avânga a tuar tel ka hmuh hian ka na zual a...Ka sawi thiam dan ber chuan khawvel hi a reh ruk ni mai hian ka hria.
Step ka chho a...'ka nghak dawn' ti thawm ka hriat avângin chuan ka ding dat a...Hawi chho ta nghal vâtin Gabriela leh a û chu an lo in chei buai hle a.
'Sawi tut ka nei û lo va haw rawh...Ka nghak dawn ka ti' Gabriela chuan ṭap pûrin a û vawnna a kut chu a phih thla a...






Ka chho a...Min hmuh chuan 'Samuel ti teh haw turin ti teh' Nancyi chuan lo ti ta nghal in.
'Nang mah kha haw la .. A ni chu ka lo thlah hawng mai ang sawi tur a tam lutuk Nancy' ka ti ta a...


Tell me where it hurts.   ~∆ Mizo BL ∆~Where stories live. Discover now