Aaa ellerim titriyorrr
🧿
Gürültülü ses yüzünden uyanmıştım gözlerimi açtığımda hava karanlıktı teleyzondan aksiyon filmi izleyen bir serkan vardı yerimden kalkmadan biraz hayatı sorguladım.
Koltukta oturur pozisyona geldim serkan bana baktı "günaydın uyuyan güzel~" sarhoş olduğu uzaktan bile belli oluyordu.
"Lavabo nerede" dedim gerçi hatırlarsa bana bakıp sadece sırıtoyordu anlaşılan kendimiz bulucaz.
Alt katta mutfak ve oturma odasından başka bir oda yoktu üst katta olmalıydı üst katta çıktım dört kapı vardı sağımda kalan odaya girdim ve burası banyoydu hayret hemen bulmuştum.
İşlerimi halledip elimi yüzümü yıkadım
Kapıyı açtığım an Serkanı karşımda bulmayı beklemiyordum ona böm böm bakarken."O gese him bis hey ilmadi" ne dediğini anlamıyordum bana bir adım attı.
"Serkan"birden bana sarılınca ne yapacağımı bilemedim sadece dikildim.
"Sdi srvfin " gerçeket hani dil bu ?
"Serkan bak sen şuan kendinde değilsin" onu kendimden ayırdım sanki kötü bir şey desem ağlıcaktı gözleri dolmuştu.
"Serkan" kendine getirmem gerekiyordu Serkanı duvara yasladım ve hemen çeşmeyi açıp elimi ıslattım ve ayakta durmakta zorlanan Serkanın yüzünü yıkamaya başladım.
Su ona soğuk gelmiş olacak ki geriye doğru gitti sanırım kendine geldi. lavabonun lambasını ve kapısını kapatıp Serkanın koluna girdim.
"Hangisi senin odan ?" Ona baktım elini zar zor kaldırıp lavaboya çapraz kalan kapıyı gösterdi hemen serkanla nasıl hemen gide bilirsem artık ayı 🐻 gibi.
Odaya girip lambayı açtım kapının hemen yanında yatak vardı Serkanı oraya oturdum Serkan oturur oturmaz arkaya doğru yattı bi an öldü sandım gidip kapıyı kapattım ona baktığımda hal okul forması vardı üstünde odadaki yatağın diğer yanında kalan dolaba ilerledim dolabı açıp içinden ona göre kıyafet baktım.

Bunlar güzeldi alıp serkanın yanına gittim horul horul uyuyordu kıyafetleri yatağa koyup Serkanın kolundan tutup kaldırdım gömleğinin düğmesini açmaya çalıştım bakın sadece çalıştım çünkü sürekli geriye gidip duruyordu artık bıkkınlık gelmişti.
"Uff yeter ya! Ben senin hizmetçin miyim" sinirle onu yatağa doğru ittim ve odadan çıkmak için arkamı döndüm ama bi el beni durdurdu.
"Gitme lütfen sende beni annem gibi terk etme " duyduğum sözlerle yerimde dondum kaldım ne demek istemişti arkadan bir burun çekme sesi geldi arkamı dönüp baktığımda Serkanın gözleri dolmuş ve yanaklarına göz yaşları süzülüyordu.
Oğuzun dediğine göre onu sadece bir kere ağlarken görmüş onun dışında hiç üzüldüğünü dahi görmemeiş Serkan ise şuan karşımda durmuş hüngür hüngür ağlıyordu. İçim bi kötü oldu.
"Tamam tamam bir yere gitmiyorum burdayım" hemen ona sarıldım o sanki bunu bekliyormuş gibi ellini bellime sardı.
"Ben" devam edemeden bir hıçkırık tutu ona daha sıkı sarıldım.
"Sorun değil sonra anlatırsın, şimdi uyuyalım tamam mı ?" Ona baktım masum bir çocuk gibi kafasını salladı ona gülümseyip "ama önce üstünü çıkartalım" yeniden kafa salladı ve düğmelerini çözleye başladı gömleğini çıkarttı bende hemen siyah tişörtü ona giydiriceken.
"İstemiyorum" aynı bir çocuk gibiydi şuan ona bakıl güldüm bana kötü kötü baktı daha fazla oyallanmadan onun kalkmasına yardımcı oldum altındaki pantolonu bir çırpıda çıkardı hemen arkamı döndüm.
" Neden arkanı döndün?" Doğu neden arkamı döndüm ama arkamı döne bilir miydim hayır!
Şimdi ise gülüyordu bu çocuğun psikolojik sorunları vardı "giyindim artık döne bilirsin " utana sıkıla arkamı döndüm sırtı bana dönüktü ve dövmesi vardı çok güzeldi ama neden böyle bir dövme yaptırdı ki?
(Kolundakini saymayın ben sadece kanat bulmadım siz sanki sadece kanat varmış gibi hayal edin adam da yok!)

Ona çok uzun baktığımı anlamış farkettim yatağın üstündeki tişörtü aldı bana döndü ve bana uzatı ona anlamaz bakışlar atarken "sen giy" dedi kafa sallayıp tişörtü aldım bana hala bakıyordu.
"Arkanı dönsene" dedim bana bakıp sırıtı ona hiç güvenmiyorum kesin bakar biraz geriye gittim oda arkasını döndü bende ona arkamı döndüm.
Gömleğimi çıkarırken " neden sırtında bir kanat dövmesi var ?" İlk başta ses gelmedi.
"Annemin adı melek..." Biraz sesiz kaldı "ben küçükken annemden ayrı kalmaktan korkardım ama annem 'beni başka melekler gelip götürecek' derdi öylede oldu ama.." devam etmedi annesinin ölmesine üzüldüm bi an onu kendi yerime koydum annem ölse ne yapardım ben bunları düşünürken çoktan üstümü giymiştim.
Ama altım yoktu arkamı döndüğümde bana sırıtarak bakan bir Serkanla karşılaştım vücudundaki bütün kan yanaklarıma toplandı resmen utanarak arkamı döndüm.
" Bana alt vere bilir misin?" Sesimi ben bile zor duymuştum " malesef sana göre sadece tişörtüm var " kapıya doğru gitti ve lambayı kapattı odayı şuan sadece ay aydınlatıyordu biraz tırstım bana doğru gelmeye başladı o geldikçe ben geri gidiyordum sırtım soğuk duvara değince kaçacak yerim kalmadı.
"Çok uykum var uyuyalım " bileğimden tutup beni yatağa götürdü önce kendisi girdi sorna yana kayıp bana yer açtı bense hala atakta dikiliyordum.
Yatağa bir kaç kez vurup " korkma yemem seni " ve sırıtı bu çocuk daha yeni ağlıyordu.
Bende Serkanın bana bıraktığı yere uzandım ve yatağın en ucuna uzandım.
"Pekala" dedi Serkan.
Yeni uyanmıştım ama yinede uykum vardı gözlerim yorgunluktan kapanırken serkan beni belimden tutup kendine çekti normalde olsa kalkıp onu döverdim ama sıcaktı ve ben hep üşürdüm belime daha fazla sarıldı ve burnunu saçıma sürtüp derin derin nefes aldı sonrası karanlık.
Normalden sumut yazacaktım sonra bi baktım ki buradayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak Beni!(b×b)
Randomcan babası yüzünden yeni bir şehire taşınmak zorunda kalır ve okulun popüler çocuğun ona takıntılı olcanı nerden bilebilirdi ki ?