ilk öpücük

733 29 4
                                    

❤️‍🔥

Okula geleli 1 ay oldu ve artık sınavlar başladı. Muratla daha çok yakınlaştık ve artık oğuz buna alıştı Murat'ı annem ve babam biliyor evimize dahi geldi.

Muratla ilgili bazı şeyler öğrendim oğuz Murat'ı seviyor gibiymiş murat da bunu tam bilmiyor, sanırım onların ilişkısi baya karışık ve serkan hemen sinirlense de aslında oğuzun siniri daha kötüymüş bi keresinde biri murata sırf koluna çarptı diye onu nerdeyse öldürüyormuş.

Okul formamın kıravatida takıp elimdeki sandiviçle evden çıktım annem ve babam ben sınav haftasındayım fiye tatile çıkmışlardı ne güzel ama onlar orda keyif yapıyor ben burda aç aç geliyorum.

Okula varmadan markete uğrayıp iki tane biri çilekli diyeri muzlu süt ve browni aldım murat ve benim için, o iki odun sevmiyorlarmış.

Kasada ödemeyi yapıp kolay gelsin dedikten sonra hemen okula doğru koştum. Nefes nefese sınıfa girdim murat beni görüp hemen bana sarılmaya geldi. Üstüme atlayınca birden ikimizde yerde bulduk kendimizi sınıftakiler bize gülerken ben murata, murata bana baktı ve gülmeye başladık.

Bugün biyoloji sınavı vardı çok tedirgindim çünkü biyolojiden nefret ederdim.

"Ee çalıştınız mı ?" Diye bizimkilere sordum.

Oğuz ve Serkan " hayır" dedi aynanda.

Murat oğuza bakıp " notları guruba atmıştım çalışmadiniz mı ?" Gurup mu ? Ne gurubu serkan bana baktı bende ona baktım.

"Oğuza sordum çalışacak misin diye ' hayır ' dedi bende çalışmadım" bunu derken bana sonra murata baktı Murat göz devirip.

" Sibel hoca asla sizi geçirmez biliyorsunuz dimi bu sınavdan yüksek almanız lazım " dedi o zaman kopya verelim ne kadar biyolojiyi sevmesemde sınavdan yüksek alırdım.

"Tamam, o zaman kopya veririz" zaten Murat'ın dersleri baya iyiydi geçen sene okul birincisiymiş.

Serkan oğuza baktı oğuz yavaş yavaş onaylar şekilde kafa salladı. Ona gülümseyip çantamdan biyoloji notlarını çıkarıp serkanın önüne koydum.

" En azından bir kere oku" ona yalvarır gibi baktım...

.

Sınav bitmişti ve baya güzel geçmişti serkana bütün soruları verdim murata oğuza verdi şimdi ise öğlen yemeği yiyorduk.

Okulun yemekanesi vardı ve yemekleri güzeldi tabi isteyen dışarda yiyordu ama havalar doğduğu için biz içerde yiyorduk.

Serkan bana dönüp " yarın okul yok bana gelin " serkanın evine gitmek mi ayy hemen kocişim.

Oğuz olur anlamında kafa salladı ama murat cevap vermedi ona baktığımda.

" Aslında ben yarın babamı ziyarete gidiçektim" Murat'ın babası Murat'a ve annesine şiddet uyguladığı için hapiste ona baktım oğuz murata baktığında.

" Kimden izin aldın" dedi agg şu oğlanı bazen öldüresim geliyor hakkı var yani onu görmeye sonuçta babası.

Murat bişi demedi zaten yeni bir konu açmıştım açmak zorundaydım.

Sonunda okul bittmişti ve ben çok mutluydum hemen eve gitmek istiyordum çantamı sırtıma takıp diğerlerini beklemeye başladım.

"Can senin annen ve baban evde değil demi ?" Serkana bakıp evet anlamında kafa salladım gülümsedi " o zaman bugün bende kal zaten yarında muratlar gelicek" dedi onunla aynı evde kalmak mı kesinlikle olmazz.

Arabanın içinde oturmuş serkanın evine gidiyoruz evet can sen kendini kandırmaya devam et. Bir marketin önünde durduk " bekle burda " ve gitti odun ya.

Elindeki poşetlerle arabanın arka kapısını açıp koydu sürücü koltuğuna oturdu arabayı tekrar çalıştırdı kesin evde bişi yok ondan aldı Fakir.

Eve gelmiştik ve ben yolda bana onun kıyafeti olur mu diye düşündüm veya başka şeyler.

Mutfağa gidip eşyaları koydu çantamı vestiyere bırakıp montumu çıkardım ve astım yanına gittiğimde aslında posetekilerin bira olduğunu gördüm benim geldiğimi görünce.

"İçersin dimi" bir bira alıp bana gösterirken aslında içerdim ama pek değil sarhoş olduğumda pek iyi şeyler olmuyor da.

Önümdeki filme bakıp biramdan bir yudum aldım Oğuz ve Murat da gelmişti ve ben hala okul kıyafetiyle duruyordum odun dedim ya işte insan bi sorar onun içinde rahat mısın diye.

Murat benim yanımdaydı ve diyer yanımda Serkan vardı Murat'ın yanında da oğuz resmen Murat'ı kucağına almış gibiydi elini beline sarmış ve kafası Murat'ın göğsüneydi.

Biraz biraz sarhoş olmaya başlamıştım ve bana bu kadar yetedi serkana baktığımda sanki su içiyormuş gibi bira içiyordu dedim ya işte odun.

Ona baktığımı anlamış olacak ki bana baktı biraz ona yaklaşıp boynuna sarıldım " uykum geldi " dedim inanin niye yaptığımı bilmiyordum.

Beni bi anda kendine çekti ve bedenlerimiz daha da yakınlaştı "benim sınırımı zorlama " ona bakıp sırıtım.

" Neden yoksa ne yaparsın" bana baktı ve sertçe yutkundu ve dudaklarını yaladı önce gözlerime sonra dudağıma baktı.

"Sen kaşındın " kolumdan tutu ve beni bir odaya götürdü kapıyı açıp beni içeri soktu kapıyı kapatım beni kapıya yasladı biraz hızlı yaptığı için canım acımıştı ve küçük bir inilti bıraktım ortaya.

Bana baktı ve sıtıttı " hemen inelemeye başlama bence sonuçta sesin kısılana kadar becericem seni " ben daha dediğini anlamazken bi anda dudağıma yapıştı.


Ehem sanırım benim diyer bölümde sumut yazmam gerekiyor ve ben hiç yazmadım.

Bide ben bu kitabı zorba felna diye başladım hiç zorbalamadı canı ne yapsam bilemedim 🥲

Bırak Beni!(b×b)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin