1

341 36 49
                                    

~Yoongi

Şuan heyecandan ölebilirdim çünkü 3 yıldır beklediğim iş konuşmasını şuan yapacaktım.

Nasil 3 yıl bekledin derseniz kısaca özetliyim Kitty Gang adlı bur şirkette çalışmak istemiştim ve form doldurmustum tabi şirketi biraz arastirdiğimda cok ünlü bir idolun sirketi olduğunu öğrenmiştim o yüzden biraz fazla iş talebi vardı.

Üstümdeki takım elbiseye son kez bakıp çıktım evden.

Takım elbise giymeyi hiç sevmediğimi söylemiş miydim? Beni boğuyor gibi hissediyordum cok dardı ve insan rahat edemiyordu ama mecburen giymistim.

İş görüşmesinde sorucağim soruları düşündüm. Nasıl giyinicegimi, ne işi yapicagim, evli olup olmadığını dur dur adamın evli olup olmaması beni neden ilgilendiriyor ya o sadece benim patronum olucakti.

Taksi durduğunda parayı ödeyip indim. Karsimda kos kocaman bir şirket çıktı gercektende güzeldi ve cok hoş gözüküyordu.

(İstediğim gibi resim yoktu o yüzden betimlemeye calisicam.)

Sayamiyicagim kadar katlı 5. Katından sonra full camla kaplı camların bittği ve başladığı yer yani tam ortaları hoş bir pembe aynı şekilde o 5 katın betonu pembe sekildeydi ve şirket adı yazili oln Kitty gang yazısı siyah ve pembe karışımıydi yazı kesin olarak geceliğine parlıyordu. Hani yazılardan Kitty yazısının pembeleşinceye damliyormus gibi Gang'tada siyah yazı dinliyormuş gibiydi.

Sirketi böyleyse kendisi nasildi acaba kesin taş gib- Yoongi sanane ya sen daha kendin ile basa çıkamıyorsun birde onlan mi basa çıkacaksın.

O benimle başa cikmiyacak mi yaa ben nasıl kosko- ahh cidden ic sesim çok seviyordum kendisini ama bazen böyle oluyordu.

Penyemin kollarını avucumun içinde birleştirip sıktım ve içeriye girdim. Tam karşıda bir kaç personel oturuyordu hızlıca oraya ilerledim.

"Şey ben iş konuşması için gelmiştim."

Kadın hiç bakmadım bir tane form verdi. "Bu formu dolduruyorsumuz ve veriyorsunuz biz sizi arayacağız."

"Ben doldurdum bu forma, aradınızda o yüzden."

"İsminiz?"

"Yoongi Min Yoongi."

"En üst kat kapı çıkacak karşınıza orası."

Sorsamiydim ki?

"Şey acaba burası kaç katlı?"

"Camli kapıları sadece sayarsak 25 yani bina komple 30 ama altta iki ekstra kat var yani 32."

Tesekur edip merdivenleri aramaya başladım. Hayatta asansore binemezdim ben tam yukarı çıkarken kalır felan yok o riski alamazdım.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Ukegi kitabi ilkkez yazıyorum Yoongi'yi elimden geldiğince uke gibi yapmaya calisicam inşallah yapa bilirim.

Ekstra normalde bundan önce başka bir kitap yayinliyicaktim ama @ilym_779 hediyem olsun diye bu gün attım.

Zaten fic daha bitmedi ama bitircem o yüzdende haftada bir bölüm gelicek kitabi bitirdiğim anda 4 günde bir aticam tatile gireceğimiz için.

Yazım yanlışları icin özür dilerim. Umarim kitabi beğenirsiniz diyer bölümde görüşmek üzere.

Kitty Gang /Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin