~Yoongi
Tam tamına 30 kat çıkmıştım ve ben yorgunluktan geberiyorum. Bi insan neden en üst katı odası yaparki?
Güçsüzlçe kapıyı tiktikladim. "Gir." Sert bir ses gelmişti ama beni büyülemişti bildiğin.
Kapıyı açıp içeriye girdim ve saygıyla eğildim hala düzelmyen nefesim ile konuşmaya başladım "Ben iş iş görüşmesi için gelmiştim." Eliyle koltuğu gösterdiğinde oturdum ve ona baktım.
Allah'ım taş değil yemin ediyorum meteor, doğal afet ölürüm acaba evlilik düşünür mü?
"Şimdi kısaca asistanı olucaksin çalışm saatin sabah 8'de başlıyor arada erken veya geç olabilir ben sana ona göre mesaj atarim telefonunun sesi ise başladığın zamandan sonra sesi açık olucak ise gelemiyiceğin zaman o gün değil bir önceki gün haber verki bende ona göre önlem alabiliyim. Evet sorun var mi?"
"Nasıl giyineme gerek v-"
"İstediğin gibi giyinen bilirsin ama önemli toplantılarda takım elbise felan giymek zorundasin."
"Evli misiniz aca-" benden bağımsız dökülmeye başlayan kelimeleri son dakika tutmuş ve utancımdan kafamı eğmistim.
Ama bu olmazki beyin sen boyke yaparsan işe almaz bu doğal afet bizi.
"Adin neydi?" Sorumu yok saymisti ama ben hala utanıyordum.
"Yoongi Min Yoongi."
"Tamam Yoongi yarın ise başlarsın zaten numaran formlarda vardır ben ordan alırım sana mesaj yazarım." Dedi ve bir kağıt verdi hızlıca kağıdı okudum ve imzalanacak yerleri imzaladım en sonda saygıyla tekrardan eğilip eve gittim.
~Jimin
Gelen çocuk çok tatlıydı ve işini iyi yapacağını düşünüyordum bana bi hainlik felan yapmazdı ki rakip şirkette dahi olacağını düşünmüyordum.
Hızlıca doldurduğu forma baktım. Min Yoongi 20 yaşında üniversiteyi dondurmuş normalde oyunculuk okuyormuş ve ailesi ölmüş sadece bir tane küçük kardeşi var adı Minho.
Minho adı tanıdık geliyordu. Benimde kardeşinin yaşında bir kardeşim vardı ve ben bakıyordum ona. Ailem ile aram pek iyi değildi ve Jisung kısaca Han diyordum onların eline birakamazdim evde hep bir kavga hakimdi ve ben onun oyke şartlar altında büyümesini istemediğimden yanıma almıştım hiç biride birsey demediği için beraber kalıyorduk.
Telefonum caldiginda arayan kişiye baktım. Kardeşim aramişti yani evdeki çalışanın telefonundan.
"Efendim Han."
"Abi ben Minho'ları eve çağırdım kızamazsın dimi yarın gelebilirmiş hem sende abisiyle tanışırsın." Ahh cidden yarın erken çıkmam gerekiyordu ama çok faza isim vardı yeni gelen çocuğa desem evine getire bilir miydiki istediğim dosyaları getirirdi ya.
"Tamam Han şimdi kapatmam lazım isim var eve erken gelmeye çalışırım." Dedim ve telefonu kapattım ve işlerimi bitirmeye başladım.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Bastan soyliyim Jimin odunun teki olucak kitapta o yüzden iltifat anca ederse Yoongi edicek.
Bölümler 4 güne bir gelicek bu arada.
Yazım yanlışları varsa özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitty Gang /Yoonmin
FanfictionYoongi sadece bir şirkette çalışmak istemişti o şirketin tamamen hayatını değiştireceğini bilmeden. ukegi kitabıdır