~Yoongi
"Kurabiyem her şeydir gelip laf ediyorsun idare edermiş idare ederi al sen bir tarafına sok."
"Üzgünüm ama uke değilim aşkım."
"Ben senin nerden aşkın oluyorum."
Aşkım de tabi eğer çünkü seni seviyorum dersen ağzının ortasına bir çakarım var ya ama çıkmamın sebebi çok saçma olması.
"Bunu beni 'taş değil meteor yemin ediyorum afet gozunde kalp olan emoji (patron) gözunde kalp olan emoji' şeklinde kaydeden biri mi söylüyor."
"Evet ne olmu- Dur sen nerden biliyorsun bunu."
"Sadece Minho yanımda telefonuna bakarken gördüm."
"Bu sefer mahallede koşman bile işime yaramiyicak küçük bücür."
"Bir şey mi dedin anlamadım."
"Hayır hayır bir şey demedim. O zaman her şeyi biliyorsun senlen sevgili olurum Jimmm. Ayy şimdi sevgili mi olduk ne zaman evleniriz dur şimdiden söylüyorum evlenme teklifini kabul ederim."
"Şimdi değil Yoon evlenme teklifimi ama çok güzel bir zamanda edicem evlenme teklifi sana"
...
2 Ay sonra
Jimin sirketi için bir parti düzenlemişti o yüzden partideydik. Parti eğlenceli geçiyordu yani ben sadece sohbet ediyordum ama eğlenceliydi bence yeterince çıkıp dans edicek halim yoktu yaa.
Şarkı durduğunda konusma yapılacağını anladım ve konuşmanın yapılacağı yere baktım.
~Jimin
Bu gün Yoongi'ye evlenme teklifi yapicaktim bu güne kadar beklemiştim. Sakince konuşmaya başladım.
"Bu gün bir şirket konuşmasından daha ziyade bir konuşma yapicam. Yoongi, bebeğim yanima gelir misin?" Bana şaşkın gözlerle bakan adam yanima geldi. Ellerini tutup gözlerine baktım.
"Bir tanem, daha tatlılığın aklıma kazındı. Bana her baktığında duruyordu kalbim sanki. Nasıl bu kadar büyüleyici olabilirsin aklım almadı. Senin başkasna ait olabilme düşüncesi bile beni delirtmeye yetiyordu. Bu öküzü kendine nasil aşık edebildin." Dolmuştu gozleri ve çok güzel bakıyordu. Güldü kısıkça "Öküz değilsin, sen yontulmamiş kutuksun."
"O zaman." Dedikten sonra bir adım geriye çekilip diz çöktüm. Ellerini bırakıp cebimde siyah kutuyu çıkardım. Kapağını açtım ve yüzüğü görmesini sağladım.
"Bu kütukle bir ömür yaşamaya var mısın?"
"Evet varım."
Ondan kisa süre sonra evlenmistik ve hayatımıza mukemmek bir şekilde devam etmiştik.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Sanırım en hızlı bitirdiğim kitap bu kitap aynı şekilde en içime sinende bu. Umarım kitabı beğenmissinizdir diğer kitaplarıma görüşmek üzere.
2 ay önceye geçmeden neden öyle yaptigimi bende çözemedim.
Küçükte bir bilgilendirme evlenme teklifini ben yazmadım ben yazsam direk benimle evlenir misin derdi o yüzden başka birine yazdırdım. (Diz cokturmiyecekti normalde ama biraz ikna etme çabasından sonra diz cokturdu.)
Yazım yanlışları için özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitty Gang /Yoonmin
FanfictionYoongi sadece bir şirkette çalışmak istemişti o şirketin tamamen hayatını değiştireceğini bilmeden. ukegi kitabıdır