~Yoongi
Taksiye parasını ödeyip kapıyı tiktikladim. Hemen açılmıştı.
"Dosyalarınız" dedim ve verdim oda hemen almıştı.
"Gide bilirsin." Diyip kapıyı kapatti. Odun insan bi evine davet eder. Sıkıntıyla iç çekip yürümeye başladım tekrar taksi parası veremezdim.
Kulaklığımı takıp müzik dinlerken bir yandan arkadaslarim ile konuşuyordum.
(Yoongi~Taetaem🐯🐯~Wwhm🥵 konuşması)
~Yoongi~
Jin hyung 💖
Sana bir şey diyicem 😊😊~wwhm🥵~
De bakamm~Yoongi~
Ben bironden hoşlanıyorumm😇🥰😀😍🥳
Hemde çok yakışıklı🤗🤗~Taetae🐯~
Resmi diye dileniyim mi📷📷
Sen mi atican~Yoongi~
Duuur 🤚
Pp'sini aticam ss alıp~Wwhm🥵~
Benden yakışıklı olamaz
Adım üstüne wwh
Dünya genelinde yakışıklı (sanırım Türkçesi öyleydi)~Yoongi~
●Resim
Buuuuu 🥵🥰😍
Cooook yakışıklı[2 kişi çevrim dışı]
[2 kişi çevrim içi]~Wwhm🥵~
Wwh'ligimi bırakıyorum
Bu çocuk benden yakışıklı
Demek ki benden yakisiklisi varmiş~Taetaem🐯~
Ben yokum~Yoongi~
O sadece benim
Hih siz gidin başka erkek bulun
O SADECE BENIM😡😡
BEN CIKIYORUM😡😡~Yoongi
Benim sevdiğim çocuğu onlarda yakışıklı bulmuşlardı tamam yakışıklıydı ama banane yaaa.
Sinirlenmistim bananee kıskandım şimdi evine gidip dudağına yapışıp resim çekip guruba o sadece benim diye atasım vardı.
Ama yapamam ki düşünürken hile utaniyordum aman neyse eve gidip tüm gün yat- Aaaa hayır Minho'nun arkadaşının evine gidicektim...
Eve geldiğimde direk yatağa uzandım bu ne offf bir daha evine gidersem adım Yoongi değil benim.
Mesaj sesi geldiğinde kafamı kaldırıp baktım kimden geldiğine. Ayyy afet patronumdan gelmişti.
(Yoongi~taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍 mesajlasmasi)
~taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍~
Yanlış bir tane dosya var Yoongi~Yoongi~
Aaa ben dinletmeyi unutum ona☹☹|
Tekrar mı gelicem🥺🥺
Eve daha yeni geldim 😭😭
Size dinletmeyide unutumm☹☹
Offffff çok kötü bir asistanım😭😭
Beni kovmasın dimi 🥺🥺
Ama onca yolda unutumm 😶😶
Geliyim mi benn⚰⚰~taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍~
Tamam ben geliyorum
Konumunu at
Senin yorulmanı istemiyorum şuan☹☹|
Bana ne oluyor ya bu emoji ne|
Saçmalama Jimin|~Jimin
Nedense onu kiramiyordum. Yorulmasini üzülmesini istemiyordum. Nefret ettiğim emojiler o kullanınca gözüme tatlı geliyordu. Onun sesini duyduğumda içime bir huzur doluyordu onu her dakika gormek istiyordum. En önemlisi ise onu görünce kalbim hizli atıyordu. Bu duygular bana yabancıydı ne olduğunu ne yapicagimi bilmiyordum.
Ben her zaman bu tür şeylerden kacmistim asla merhametli davranmamistim.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Bu bölümlük bu kadar genelde text yazıyorum ama text oldu bir kac bölüm.
Birde dün yazım yanlışlarını duzenliyemedim biraz meşguldüm o yüzden bölüm geç geldi özür dilerim onun içinde.
Yazım yanlışları için özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitty Gang /Yoonmin
FanfikceYoongi sadece bir şirkette çalışmak istemişti o şirketin tamamen hayatını değiştireceğini bilmeden. ukegi kitabıdır