3

177 31 50
                                    

Biraz emoji kullandım haberiniz olsun.

~Yoongi

Sabahın köründe ard arda gelen bildirimler ile uyandım.

"Offf niye ben yaaa?" Diyerek telefonu aldım bilinmiyen numaraydı.

(Suga/bilinmiyen numara)

~Bilinmiyen numara~
Yoongi
Bak
Orda misin
Geç bakilmasindan nefret ederim

~Yoongi~
Sert davrana bilirim sert davrana bilirim|
Şey acaba kimsiniz 😣
Ben sizi tanımıyorum🤔
Korkmalı miyim☹🥺
Benim size bir zararım olmamıştır ki😔
Ben karıncayı bile incittemem 😊😊

~Bilinmiyen numara~
Emoji??|
Ben Jimin

~Yoongi~
Aaaa siz miydiniz
Korktum bi an😔😔
Biri beni tehdit edicek sandimm
Bir şey mi olmuştu🙃🙃

~Bilinmiyen numara~
Emojilerden nefret ederim|
Ama sen yapınca tatlı geldi gözüme|
Bir kaç dosya istiyicem onları evime getirirsin
Faturaların dosyası, stajyer olmak isteyenlerin dosyası ve masamın üstündeki pembe dosya
●konum
Buraya getir hepsini

~Yoongi~
Tamam patronummmm 😀
Saat kaçta getiriyim.

~Bilinmiyen numara~
Dokuzda getir.
1 dakika bile gecikme olmiyacak

~Yoongi~
Ama ben dakik biri asla olamadımm😦😦|
Tamam

(Yoongi kişisi bilinmiyen numarayı taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍 olarak kaydetti)

(Bilinmiyen numara Yoongi kisisini asistan olarak kaydetti)

Hızlıca ayağa kalktım ve açık mavi kısa kolu penye ile kot pantolon aldım. Bir kaç takida taktıktan sonra saate baktım. Saat 08.00'dı umarım evi şirkete çok uzak değildir.

Taksiye binip en yakın arkadaşım olan Taehyung'u aradım hemen acti kim bilir ne yapıyordu.

"Taetae ben bir ise başladım asistan olarak patronum afett yemin ediyorum böyle birini asla göremezsin ben sanırım ona aşık oldum. Çok yakışıklı şimdi evine gidicem istediği dosyaları vermek için."

"Fotorafi var mı merak ettim Yoon? birde Jin Hyung'a ne zaman diyicen biliyorsun sevmiyor öyle şeyleri saklamamızı." Bilmez miydim? Taehyung bir kere söylemedi diye 4 ay trip atmıştı ve trip attıktan 1ay sonra onada yemeklerinden vermeye başlamıştı. Yemeklerine hastaydik.

İşten dönünce yazarım guruba dedim vedalastiktan sonra telefonu kapattık zaten iş yerinede gelmiştim. Hızlıca içeriye girip 30 kat yukarıya çıktım -yürüyerek-. Allah aşkına bunu konuşmamız gerekiyor ben her Allah'ın günü bu kadar kat çıkamam ya.

Odaya girip pembe kapaklı olan dosyayı aldım ve diğer dosyalarda yandaki kucuk odadan aldım.

İlerlerken iki kişinin sesini duydum. Afet patronumdan bahsediyorlardı.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Hayatta emoji kulanmiyan ben sırf kitabım için kullanıyorum normalde pek emoji kullanmayı sevmem atarsam bir mor kalp o kadar.

Gece gece bölüm atasim tutu.

Yazım yanlislarım varsa özür dilerim bir dahaki bölümde görüşmek üzere.

Kitty Gang /Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin