4

132 29 30
                                    

~Yoongi

Sessizce konuşan kişileri dinlemeye başladım.

"Parti duzenliyecekmiş ya patron partide ickisinin içine uyku ilacı katıp dosyaların resmini cekicem ama yardimin lazım." Bu söylediklerini duyunca ses kaydı almaya akıl edip ses kaydı alicagim uygulamayı açtım ve almaya başladım.

"Güzel plan Yuri (sadece isim olarak verdim) ama icikisini ona nasıl vercez. Ona tepsiyi uzatsam Hayatta almaz eee tek bir tane oluncaysa şüphelenme riski fazla."

"Yuji (kafamdan attım bunu böyle isim varsada ben bilmiyom) biraz zekanı kullan. Yeni gelen bir asistan var ona patrona verir misin dersek sorgulamadan verir. Daha çocuk o anlamaz bir şey."

"Mantikli öyle yapalım Yuri." Dediğinde bende ses kaydını kapattikm ve rastgele geçiyormuş gibi yaptım.

Yoongi dikat çekmeden yavaş yavaş geç tamam mı?

Onları gördüğümde gülümsedi ve saygıya eğilip merdivenlere yöneldim. Bir şey dememislerdi Allah'tan.

Tekrar taksiye binip taksiciye konumu verdikten sonra saate baktım. 08.57'ydi saat.

Hay ben şansıma gec kalıyordum hızlıca afet patronuma girdim.

( Yoongi~ taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍 mesajlaşması)

~Yoongi~
Geç kalabilirim😣😣
Yeni çıktım evinizin yoluna 😭😭
Ama 30 kat yukarı çıkmak zorunda kaldım😪😪
Neden 30 kat yaptınız sirketi😤😤
Sizin yüzünüzden canım çıktııı 😡😡

~taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍~
Allah'ım sen bana daha normal insanlar versen ne olur yaa|
Sakin olmalısın Jimin|
Tamam tatlı ama sakın|
Asansör var neden ona binmedin??

~Yoongi~
Asansore binemem ki ben 🥺
korkuyorum😨😰
Hemde coooook☹☹

~taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍~
Tamam 5 dakikan var Yoongi
5 dakika içinde geç kalırsan bozuşuruz

~Yoongi~
Tesekur ederim 🥰🥰
Size bir şey daha göstermem gerek😑
Ama üzülmesiniz dimi🤔🤔

~taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍~
Neden üzüleçek mişim??

~Yoongi~
Biri sizi batırmak için plan kurdu😭😭
Ve içinde bende varım 😨😭😭
Ben sadece iyi biri olmaya çalışıyorum🙁🙁
Benim üstümden plan kurmak isteyen var 😭😭

~taş değil meteor yemin ediyorum afet😍(patron)😍~
Gözüm ağrıdı bu ne yaa|
Ben bu kadar emoji kullanan birini daha önce görmedim|
Taman eve gelince konuşuruz şimdi sadece gel

~Yoongi~
Geldim bilee 😊😊

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Benim gözüm açıyor ve emoji seçerken çok zorlanıyorum umarım emojiler ile güzel oluyordur. Jimin gözüm ağrıdı yaa demesi benim iç sesim yemin ediyorum kursta hem metnin devamını dinlemeye çalışırken bölüm yazdım birde emoji kısmını açıp bakıyorum başım çatladı. Bu arada bu gün yazmadım bölümü daha önceden yazmıştım.

Yazım yanlışları varsa özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Kitty Gang /Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin