Witam kochani. Nie czekamy do godziny 21:00 :D
Tak jak obiecałam przychodzę z małą niespodzianką. Miałam ogłosić to już wcześniej, ale musiałam czekać na dopięcie wszystkich formalności.
Zatem lepiej późno niż wcale :D
Kochani już niedługo historia Julii i Michaela dostępna będzie w wersji papierowej, jako ebook i audiobook.
Taak...ciężko mi w to uwierzyć, ale to się dzieje naprawdę. ,,Bezduszny Psychopata" zostanie wydany. Książka ukaże się za pośrednictwem wydawnictwa ,,Helion" ( Editio Red), któremu to bardzo dziękuję za zaufanie <3
Kochani Wam dziękuję tak bardzo, że nie jestem w stanie tego wyrazić słowami.
To dzięki Wam tak duże grono czytelników poznało tę historię.
To dzięki Wam miałam motywację żeby ją tworzyć.
To dzięki Waszym komentarzom, gwiazdkom, obserwacjom i prywatnym wiadomościom dobrnęłam do końca pierwszego tomu.
Byliście moją motywacją i wsparciem. Niejednokrotnie swoimi komentarzami podsuwaliście mi nowe pomysły i tworzyliście tę historię ze mną.
Byłam, jestem i będę Wam bardzo wdzięczna za cały poprzedni rok, kiedy to byliście ze mną. Z częścią z Was czuję się, jakbym się znała prywatnie <3
Jeszcze raz: Dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna za cegiełkę jaką włożył podczas tworzenia historii Julii i Michaela.
Mam nadzieję, że chociaż część z Was mimo przeczytania książki na Wattpadzie sięgnie także po wersję papierową :)
Więcej informacji odnośnie daty wydania, okładki itp będę pisała na bieżąco.
Niestety, historia będzie musiała zniknąć z Wattpada. Będzie dostępna jeszcze do 05.02.2024, potem zostawię jedynie kilka pierwszych rozdziałów. Więc jeśli ktoś ma jeszcze ochotę ją przeczytać to musi się pospieszyć.
Rozdziały drugiego tomu będą dodawane tak jak do tej pory - bez zmian.
Do zobaczenia na papierze kochani<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
CZYTASZ
Bezduszny Psychoapata W SPRZEDAŻY
RomanceJulia wychowała sie w konserwatywnej -na pozór - idelanej rodzinie. Ojciec bardzo dbał o pozory i nie pozwalał na żadne niedociągnięcia. Jego rodzina musiala być idealna jak z obrazka. Wszystko się zmienia, kiedy okazuje się że ojciec zadłużył się...