...
Bazı insanların ortak zaafları vardır. Bazı insanların ise tek taraflı zaafları. Zaaflar insanların hassas noktalarıdır.
Peki ya zaafı olmayan insan var mıdır? İmkansız.
Zaafım yok, diyen insanlar zayıf noktalarını henüz keşfedememiş insanlardır.
Bu insalardan biri de Lee Felix.
Zayıf noktasını bilmiyordu. Daha doğrusu öğrenmeye vakti olmamıştı. Zaafı olmadığını ve oldukça saçma sapan bir kelime olduğunu düşünüyordu. Fakat zaafını öğrendikten sonra yaşama tutunma çabasının yeşereceğini bilmiyordu.
Ve zaafını öğrenmesi çokta zaman almamıştı.
...
Flashback
Masasında ki hasta dosyalarına göz gezdirirken aradığı dosyayı bulup zaferle gülümsemişti. Önceki hastaların dosyası ile karışmıştı.
-Hwang Hyunjin-
-27 Yaşında
-47'ye yakın HW şirketinin patronu
-Resim çizmek, en iyi olduğu ve en sevdiği tek hobi.
-Yemek yemeyi genelde sevmez.
-Koleksiyon yapmayı sever.
-Ailesi yok, nedeni bilinmiyor.
-Evli değil.
-Sağlık durumu: Bipolar bozukluk, ileri derece şizofreni, pironami, şizotipal kişilik bozukluğu, sadist kişilik bozukluğu dışında bir hastalığı yoktur.
-Önceki gördüğü psikiyatri seansları (bilinenler)(37);
-Busan akıl ve ruh sağlığı hastalıkları hastanesinde, Prof. Doktor Yoon Mijin'den yaklaşık 2 haftalık bir seans aldı. İki haftanın sonunda Doktor Yoon'u boğarak öldürdü.
-Seul Özel Ruh sağlığı hastalıkları hastanesinde Doktor Seo Yeonjin'den 1 aylık bir süre boyunca seans aldı. 1 ayın sonunda Doktor Seo'yu hedef tahtası olarak kullandı, üzerine oklar atarak öldürdü.
-Hyosan Akıl ve ruh sağlığı hastalıkları hastanesinde Doktor Kim Jinsoo'dan 1 hafta boyunca seans aldı. 1 haftanın sonunda Doktor Kim'in akıl almaz ölümü gerçekleşti.
...
Daha devamı vardı. Ama okuyamayacak kadar ürkmüştü. Dosyayı kapatıp koltuğundan kalkmış, boydan boya camın önüne ilerlemişti. Açık camdan dışarıyı izlerken deri eldivenli ,mavi saçlı adamla göz göze gelmişti. Adam dolgun dudaklarının arasındaki sigarayı alıp korkutucu bir gülümsemeyle baktı Felix'e.
Felix ise az önce dosyasına baktığı adam ile bakışmanın verdiği gerginlikle kendini geriye attı.
O adam Hwang Hyunjindi.
Geri dönüp koltuğuna oturduğunda masanın üzerindeki telefonu açıp asistanından bir kahve istemişti.
Bu adamı hastası olarak kabul etmeyecekti. Henüz işine yeni başlamış sayılırdı. Ve bu tip hastalarla uğraşmak için henüz hazır sayılmazdı.
Kapısı tıklatılıp açıldığında o tarafa henüz bakmamıştı. Fakat önüne konan kahveyi tutan deri eldivenli kişi ile direkt bakışlarını ona yöneltmişti.
Hwang Hyunjin'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheers | Hyunlix +18
FanficDünyaca ünlü bir kumarbaz, Hwang Hyunjin ve o kumarbazın sevgilisi Lee Felix. ... !+18! !Elements that disrupt psychology!