-Siyah Bandana 2 ile Siyah Bandana evreni devam ediyor-
Burada ki 12. günümüzdü. Ve Işık'ı 12 gündür uyutuyorlardı.
Tükenmiş hissediyordum. Hergün bir kadın bana yemek getiriyordu. Fakat dokunmadan geri gönderiyordum.
Cama kafamı dayadım ve öylece beklemeye başladım.
Biranda içeri Doruk girdi.Nevha: Ne var Doruk?
Doruk gözleriyle beni süzdü.
Doruk: Nevha berbat görünüyorsun.
Nevha: Çok teşekkürler Doruk.
Doruk: Yemek niye yemiyorsun?
Nevha: Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum.Doruk iç çekti.
Nevha: Işık'ı niye uyutuyorsunuz?
Doruk: Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum.
Nevha: Beni taklit etmeyi bırak Doruk.
Doruk: Nevha böyle giderse öleceksin.
Nevha: Ölmek artık umurumda değil. Çünkü intikam oyunu bitti. Ölürsem sadece gözlerimi hayata kapatırım. Günlerdir ölüyüm zaten.Doruk gözlerini Işık'ın üstünde gezdirdi.
Doruk: Işık bipolar yani çift kişilik bozukluğu var. Sinirli kişiliğine o Lyra diyor. Çünkü onun babası yunan gerçek ismi zaten bu. Bu yüzden sinirliyken Işık ismine yabancı hissediyor.
Bunları Işık bana anlamamıştı. Ama Doruk nerden biliyordu?
Nevha: Sen nerden biliyorsun?
Doruk: Işık ile babamız aynı.Doruk ve Işık... Nasıl kardeş olabilirdi?
Fakat Doruk neden kardeş yerine babamız aynı demişti?Nevha: Depodaki ilk günlerimizde... Ailenden bu yüzden bahsetmedin değil mi?
Doruk: Işık anlatır diye düşündüm. Neyse kısacası eğer uyanırsa Lyra gibi davranma riski var. Bu da bize sıkıntı çıkarır.Doruk Işık'a takılı serumu çıkardı.
Doruk: Ama sanırım onu sonsuza kadar uyutamayız.
Nevha: Sen karşılıksız bir şey yapmazsın Doruk. Ne istiyorsun?
Doruk: Beni iyi tanıyorum sarı prenses. Yemeğini ye yeter.
Nevha: Ah Doruk şu salakça lakaplar bana seslenmeyi bırak. Eskiden katlanmaya çalışıyordum ama artık katlanmak istemiyorum.Doruk kapıyı hızlıca çarparak çıktı.
Yaklaşık 10 dakika sonra bir kadın tepside yemek getirdi ve bırakıp gitti.
Yemek olarak soslu tavuk ve soda vardı. Yemeği geri gönderecekken bir not olduğunu farkettim.Anlaşma yaptık sarı prenses o yemek yenilecek.
-DorukSinir bozukluğundan kahkaha attım. Bu kendini ne zannediyordu? O bana emir verecek konumda değildi. Hiçbir zamanda olamazdı.
O Nevha Gültekin olamazdı.Ama ben anlaşma bozmadım.Prensiplerime uymazdı.
Yemeği yerken biranda yanımda ki yatak hareketlendi. Ve Işık uyandı.Nevha: Işık uyandın!
Işık: Neler oluyor?
Nevha: Seni uyutuyorlardı. Kendini nasıl hissediyorsun?
Işık: Bedenim çok...uyuşmuş.Derin bir nefes aldım. Bu normal bir şeydi. Sonuçta günlerdir hareket etmiyordu.
Nevha: Işık..Doruk sizin kardeş olduğunuzu söyledi. Öyle ise neden seni esir tutuyor?
Işık biranda gülümsedi o gülümseme yavaşça kahkahaya dönüştü.
Işık: Benim babam ünlü bir iş adamıydı. Sık sık ülkelere ziyaret yapardı. Annem saf ve korkak bir kadındı her şeye boyun eğerdi. Bu arada babam yunan bizde Yunanistan'da yaşıyorduk. Türkiye'ye bir ziyaretinde babam Selin'le yani Doruk'un annesiyle ilişki yaşamış. Doruk'un annesi fahişesi zaten.Babam sarhoş iken onu evine çağırmış. Fakat bir talihsizlik sonucu Doruk doğmuş. Annesi çok uğraşmış fakat Doruk'u öldürememiş. Öğrendiğinde de aldırmak için çok geçmiş. Annem öğrenince Türkiye'ye kaçmış. Bana hamileymiş o sıralar doğumuma sadece günler kalmış. Türkiye'ye geldiği ertesi gün ben doğmuşum zaten. Yeni hayatına Işık tutayım diye bu ismi vermiş.
Işık durunca bir şeyi atladığını farkettim. Lyra ismi?
Nevha: Peki Lyra ismi?
Işık alnına vurdu.
Işık: Babam buna dayanamamış ve annemi ve beni kaçırtmış. Ardından ismimi değiştirtmiş. Lyra bir takım yıldızı. Babam Işık isminden esinlenerek koymuş. Annem daha fazla dayanamamış ve beni para karşılığında Doruk'un annesiyle Türkiye'ye giden uçağa bindirip odamda intihar etmiş. Sonrasında da Doruk'un annesi babamdan intikam almak için bana bakmaya başladı. Daha çok hizmetçi olarak kullanmaya da diyebiliriz.
Nevha: Peki çift kişilik bozukluğu hastası mısın?Işık'ın gözleri doldu.
Işık: Kurtulmaya denedim. Ama olmuyor Nevha. Bende kabullendim.
Ona sıcak bir gülümsemeyle baktım ve elini tuttum. Kelepçeler yüzünden sarılamıyorduk.
Nevha: Unutma Işık bazı insanlar kusurlarıyla mükemmeldir.
Işık: Kim demiş bunu?
Nevha: Nevha Gültekin hayatım. Bir markadır kendisi.Birlikte gülmeye başladık. Tam o sırada kapı hızla açıldı ve Emir Işık'ın yanındaki yatağa birini itip kelepçeledi.
Bu...
Tekirdağ Lisesi'nin müdürünün oğlu
Baran Yıldırım'dı.Helloggg. Siyah Bandana evreninin ve Wattpad'deki ikinci kitabımın ilk bölümüyle karşınızdayım. Bu bölümü nasıl buldunuz?? Yorumlarda konuşalımm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Bandana 2
Action-Siyah Bandana evreni kaldığı yerden devam ediyor- Nevha üst üste gelen ihanetleri kaldıramaz ve duygusal çöküş yaşar. Işık ile esir tutulduklarından beri aklındaki tek şey intikamdır. Fakat Nevha ve Işık buradaki tek esirler değildir. Tekirdağ Fe...