Bölüm 2:Baran Yıldırım

106 16 20
                                    

Kolumla Işık'ı dürttüm.

Nevha: Işık bu bizimle depoda değildi burada ne işi var?

Işık parlayan gözleriyle Baran'a bakıyordu.

Işık: Çocuk çok yakışıklı.

Işık'ın kafasına vurdum. Kafasını hızla bana döndürdü.

Nevha: Işık iyi misin sen? Çocuğa onu yiyecekmiş gibi bakıyorsun.
Işık: Ama yakışıklı değil mi? Diğer sevgililerinle Baran'ı kıyasla. Merih'i bilemem oda fena değildi ama Doruk'tan kesinlikle daha yakışıklı.

Bunu Doruk ve Emir duymuş bize garip bir şekilde bakıyorlardı.

Nevha: Işık sen kafayı mı yedin? Kapat şu konuyu.

Işık bıkkınlıkla nefes verdi. Ve ağzına sustuğunda dair fermuar çekme işareti yaptı.
Baran'ı süzdüğümde neden okuldaki tüm kızların ona aşık olduğunu anladım.
Bizim okulda kızların elde etmek istediği 3 kişi vardı;
Doruk,Merih,Baran
Ve ben iki tanesini elde etmiştim.-malesef bundan memnun değilim-
Emir,Işık ve bana yaklaştı. Önce Işık'ın bileğini ardından benim bileğimi çözdü.

Emir: Şuradaki odada duş var. Sırayla girin zaten duşun yanında bir dolap kıyafet var. Kapıda bekliyorum hızlı olun.

Işık ile hızlıca banyoya girip kapıyı kilitledik.

Nevha: İlk önce sen gir Işık.

Işık başını olumlu anlamda salladı ve duşa girdi. Bende o sırada gözlerimi banyoda gezdirdim. Tam o sırada bir şey gözüme çarptı.
Jilet.
Onu elime aldığım sırada Işık duştan çıktı bende hızlıca jileti dolabın altına attım.

Işık: Ben giyinip çıkıyorum.
Nevha: Tamam bende hızlıca geliyorum.

Duşa girip kendimi iyice sabunladım. Ardından saçlarımı yıkarken siyah boyadan tamamen arındığımı gördüm.
Papatya kokan sarı saçlarım geri dönmüşlerdi.
İşimi bitirdikten sonra duştan hızlıca çıkıp dolaptan elime geleni aldım ve giyindim.
Jiletide südyenime sıkıştırdım.

Nevha:

Nevha:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Işık:

Banyodan hızla çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Banyodan hızla çıktım. Ardından Doruk ve Baran gözleriyle beni süzdü.

Doruk: Nevha bununla rahat edemezsin. Üstünü değiştir.
Nevha: Ben çok rahatım Doruk. Gerek yok.

Doruk Baran'a baktı.

Doruk: Üstünü değiştir Nevha! Rica etmiyorum senden. Değiştireceksin!

O bana emir mi veriyordu?

Nevha: Sen kimsin de bana emir veriyorsun Doruk Bulut? Bir fahişenin çocuğundan başka bir şey değilsin. Onu bırak benim gözümde bir değerin yok. Git bu sert erkek numaralarını Ahsen'e yap.

Doruk kırgın ve kızgın bir şekilde bana baktı. Baranda sırıtarak bana göz kırptı.

Emir: Ne sırıtıyorsun Baran Yıldırım? Bu kadar seni mutlu eden ne söyle bizde sevinelim.
Baran: Neden hepinizin Nevha peşinde koştuğunu daha iyi anladım.

Emir hızla beni ortadaki Işık'ı cam kenarındaki yatağa itip kelepçeledi.
Işık'ı ittiği sırada kafası yatağın ucuna çarptı ve Işık acıyla inledi.

Emir: Senin canını yakmak istemiyorum takım yıldızım. Ama canını yakmak zorunda kalmamı sağlıyorsun.

Bunu söyledikten sonra Doruk'la odadan çıktılar.
Baran bana kelepçelenmemiş elini uzattı.

Baran: Ben Baran. Baran Yıldırım. Senin adın ne sarışın güzeli?

Ona samimi bir şekilde gülümsedim ve elimi uzattım.

Nevha: Bende Nevha. Nevha Gültekin.
Ama sen istediğini söyleyebilirsin. Önüne gelen lakap takıyor zaten.

Baran kahkaha attı.

Baran: Aptal sarışın,papatya saçlım,sarı prensesim cidden lakap konusunda çok gelişmişsin.

Ahsen,Merih,Doruk...O üçünün lakaplarını duyunca yüzüm kasıldı.

Nevha: Sen nerden biliyorsun?
Baran: Sonra anlatırım sarışın güzeli. Daha çok zaman geçireceğiz. Tüm konuları hemen tüketmeyelim.

Başımı olumlu anlamda salladım. Bu erkeklerin sonradan anlatma isteği neydi böyle?

Biz üçümüz konuşurken içeri Ahsen ve bir adam girdi.

Ahsen: Selam gençler. Keyifler yerindedir umarım.
Nevha: Ne var Ahsen?
Ahsen: Nevha sen bana adımla hitap etmezsin ne oldu? Küstük mü yoksa? *dudağını büzer*
Baran: Uzatma lafı Ahsen. Ne istiyorsun onu söyle.

Ahsen yaklaşıp bileklerimizi çözdü.

Ahsen: Kapıyı kitleyeceğim ve kapıda 7/24 Samet olacak. Kaçmaya çalışırsanız acımayacak direk öldürecek.
Işık: Peki.. Başka bir şey var mı? Yoksa siktir git şuan hiçbirimizin umrunda değilsin.

Ahsen ayaklarını sinirle çocuk gibi vurdu. Bu kızın şımarıklığını yeni farkediyordum.

Ahsen: Duşa girin üstümüzü değiştirin umurumda değil fakat esir olduğunuzu unutmayın*gülümser*

Biz cevap vermeden Samet denem iri yarı adamla kapıyı çarparak çıktı ve üstümüze kilitledi.

Işık: Demek uzun süre burdayız...Eğlenecek bir şeyler bulmalıyız.

Baranla onu onayladık ve üçümüz odayı araştırmaya başladık.

Nevha: Bu defter kağıdından uno kartları yapabiliriz.

Işık yanıma geçti ve kağıtlar hazırladık.

Işık: Baran oynayacak mısın?

Baran kafasını olumsuzca salladı.
Eskiden uno oynamaktan nefret ederdim. Fakat şuan çok zevk alıyordum.

Nevha: Uno! Ben kazandım!

Baran'dan

Nevha.. Çok güzel gülüyordu. Bir insanın bu kadar güzel gülmesi adil miydi?
Ona aşık değildim. Sadece Doruk'a karşı yaptığım bir intikam oyunuydu.
O benden Ahsen'i çalmıştı.
Bende Nevha'ya sahip olacaktım.

Helloggg. Bu bölümü malesef istediğim gibi bitiremedim. Sizce Nevha o jiletle ne yapacak? Yorumlarda konuşalımm.

Siyah Bandana 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin