Bölüm 11: Eski Aşklar

23 4 11
                                    

Nevha'dan:

O yüzü görünce hafızam anında yerine gelmişti. 

Bu oydu; En yakın arkadaşımın abisi,ilk sırdaşım,ilk aşkım Bora Karatepe.

Bizim Bora ile hikayemiz bir bilinmezlikti. Ortaokulun sonlarında ona deliler gibi aşık olmuştum. Her gün görüşüyorduk, sarılıyordu, saçlarımı öpüyordu, iltifat ediyordu buda ona çekilmememi zorlaştırıyordu. Zaten ortaokuldaydım bu yaş grubum için normaldi. Liseye geçeceğimiz yazda sevgili olmuştuk. Bora benden hoşlanan her erkeği dövdüğü için daha önce hiç sevgilim olmamıştı.

Mükemmel bir ilişkimiz vardı. Ta ki o geceye kadar.

FLASSBACK:

Evde pembe kedili pijamalarımla oturmuş yaklaşık iki saattir Bora'nın mesajlarıma cevap vermesini bekliyordum. En sonunda Bora'nın en yakın arkadaşı Turgut'u aradım:

Turgut: Aloo sen misiin sarıı bombaa

Alkol kokusunu sesinden alıyordum. İğrenerek konuşamaya başladım:

Nevha: Nerdesin sen Bora yanında mı?

Turgut: Gerdiron Bardayıız. Şu an Bora yukardaki odalarda seksi bir kumralı beceriyooorr.

Bu sözü duymamla evden çıkmam bir oldu. Üstümü değiştirmeden direk bir taksiye atladım ve  Gerdion Bar'ın yolunu tuttum.


Bardan içeri girdiğimde tüm gözler üstüne toplanmıştı. Sanırım kimse barda pijamalı birini görmeye alışık değildi. Hızlıca üst kattaki odaları tek tek yoklamaya başladım.

Hayatımda görmediğim kadar sevişen insan gördükten sonra son odanın kapısını açmamla göz yaşlarımın firar etmesi bir oldu.

Bora kucağındaki kumral kızın saçlarını öpüyor kulağına bir şeyler fısıldıyordu.

Bora sadece benim saçlarımı öperdi.

Onlar farketmeden fotoğraflarını çektim. Ayağımın altındaki kırmızı kılıflı telefon titredi. Telefonu elime aldığımda ekranda bir isim vardı.

Doruk

Bu çocukta benim gibi aldatılıyor olabilir miydi? Telefonun titreşim sesi sonucu ikiside kafasını bana doğru çevirdi.

Bora: N-Nevha burada ne işin var?

Soğuk bir sesle ona cevap verdim:

Nevha: Sanırım bu soruyu ben sana sormalıyım Karatepe.

Onu kendi silahıyla vurmuştum. Ondan nefret eden herkes ona soyadıyla seslenirdi. Buna anneside dahildi. Çoğunun ima ettiği şey soyadı olmadan bir hiçlik olduğuydu. Şuan onu diri diri yaksam sanırım daha az canı yanardı.

Bora: Sende mi Nevha? Senin içinde mi artık bir hiçlikten ibaretim?! En değer verdiğim insan bana bunu nasıl söyler?

Ona acımasızca gülümsedim.

Nevha: Kucağında bir bar sürtüğü var Karatepe. İnsanlar haklıydı sen babanın soyadı olmadan sadece bir hiçliksin.

Cevap vereceği sırada konuşmaya devam ettim.

Nevha: Sen sadece benim saçlarımı öperdin Karatepe. Fakat şuan lanet dudakların bir sürtüğün saçlarında. Yazık çok yazık.

Onu dinlemeden hızlıca odadan çıktım. Aşağı inerken o kumral fahişe kolumu tutup beni durdurdu.

Onunla yüz yüze gelince kısa bir süre onu inceledim. İncecik bacakları, dolgun göğüsleri vardı. Gözleri yeşildi ve silik çilleri fiziği kadar güzel duruyordu.

Kumral Kız: Bora'nın sevgilisi olduğunu bilmiyordum. Öncelikle senin için üzgünüm fakat ben bir fahişe değilim. Bora ile yaklaşık 2 haftadır bir ilişkimiz var ve bana tek bir hakaret daha etmeye kalkma. Ayrıca fotoğrafımızı çektiğini farkettim eğer onu internette görürsem cesedini hayvanlara yem ederim

Bu çocuksu tehditler beni korkutmak yerine kahkahalara boğmuştu.

Ona cevap verme zahmetinde bulunmadan aşağı indim. Bara Bora sayesinde girmiştim. O lise son sınıftı. Reşit olmadığım için barmenden alkolsüz bir kokteyl istedim. İçeceği dolan gözlerimle yudumlarken yanımda sarışın bir çocuk belirdi.

Sarışın Erkek: Demek herkesin dilinden düşmeyen pijamalı sarı kız sensin. Duyduğuma göre tek tek tüm odaları basmışsın?

Nevha: Koparırım. Benim hakkımda konuşan dillerini koparırım.

Sarışın Erkek: Sakin olsana biraz. Bir çocuğa göre fazla hırçınsın.

Nevha: Çocuk?

Sarışın Erkek: Pembe kedili pijama giyen bir kadın tanımamak benim hatam.

Bu sözlerinin ardından kahkahalara boğulmuştu. Bense ona somurtarak bakıyordum.

Nevha: Bana baksana sen! Sen kimsin de benimle böyle konuşmaya cüret ediyorsun? Benim babamın kim olduğundan haberin var mı?

Babam Erdem Gültekin dünyaca ünlü bir iş insanıydı. Türkiye'nin en zengin insanlarından biriydi. Bizden zengin sadece tek bir aile vardı: Ulusoy ailesi.

Merih: Merih Ulusoy. İsmimi duymadığını söylemezsin! 

Bu çocuk hakkında elbette bir şeyler biliyordum. Liseyi yurt dışında okumuştu fakat Türkiye'ye dönünce liseyi en baştan okuması gerekmişti. Benden 4 yaş büyük olmasına rağmen aynı seviye eğitim almamız garipti. 

Ona cevap vermeden hızlıca kalktım. Arkamdan seslenmesine kulak vermeden bu lanet yeri terkettim.

FLASSBACK SON

Nevha: Ahsen senin öldüğünü söylemişti.

Bora: Emin ol bu sikik yerde kalmaktansa ölmeyi tercih ederdim. Şimdi çöz beni artık. Her şeyi anlatacağım.

Sinirle nefes verdim.

Nevha: Benimle emir kipi kullanarak konuşmak ne haddine? Lütfen diyeceksin.

Bora sinir bozukluğu ile kahkaha attı.

Bora: Peki prenses sen nasıl istersen. Beni lütfen çözer misiniz prenses hazretleri?

Nevha: Şakanın sırası değil. Seni çözmemin sebebi daha fazla zaman kaybetmek istemem.

Hızlıca her bir düğümü tek tek çözdüm. Bileklerini çözdüğüm sırada koluna göre bileğinin bir kız kadar ince olduğnu farkettim. Gerçekten uzun süredir bağlı olmalıydı. 

Bora: Kolumu incelemen bittiyse buradan kurtulalım. Her şeyi anlatacak vaktim yok. Kaçtığımızda bu sefer gerçekten anlatacağım.

Ben cevap veremeden beni kolumdan tutup sürükleyerek üst kata çıkardı.Beni kelienin tam anlamıyla bir odaya fırlattı. Ardından peşimden gelip hızlıca kapıyı çekti.

Nevha: Ne yaptığını sanıyorsun?

Bora: Buradan kaçmanın bir yolunu biliyoru-

Boran'ın sözlerini odanın kapısının hızla açılması bölmüştü. Kafamızı o tarafa çevirdiğimizde ikimizin dudaklarından aynı anda bir siktir çıktı.

Yabancı karşımızda duruyordu.


Helloggg yeni bölümle karşınızdayımm. BU BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZZ???  Eminim çoğunuz flassbackteki kişileri tahmin ediyordur. Ve bu arada yeni farkettim flassback diğer flassbacklere göre çok uzun olmuş.

Ben Merih ve Nevhaya özel bölüm yazmayı planlıyorum siz ne düşünüyorsunuz??? Yorumlarda konuşalııım.

Bu arada yeni kurgum olan Sahte Kraliçe'ye lütfen göz atıp oy vermeyi unutmayınn.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah Bandana 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin