Bölüm 5: Oyun Tekrar Başlıyor

89 13 59
                                    

Yabancı eline Nevha'nın sarı tutamlarını dolamış her zaman yaptığı gibi Nevha'nın uyanmasını bekliyordu.

Doktorlar umut yok demişlerdi. Yaklaşık 1 aydır uyuyordu. Diğerleri bile Nevha'yı unutup normal hayatına dönmüştü.
Yabancı Nevha'nın saçlarını bırakıp depoya yöneldi.
Burada nazade sevgilisinin ruhunun katilleri vardı.

Doruk: Yalvarırım beni öldürme. Yalvarıyorum sana lütfen.

Doruk yabancıya yalvarırken Ahsen boş gözlerle ellerine bakıyordu. Yabancı Ahsen'i yaşayan bir ölü haline getirmişti. Ona verdiği ilaçlar konuşmasını engelliyordu.
Yabancı Ahsen'e yaklaşıp çenesini kavradı.

X: Sen benim sevgilimin ruhunu öldürdün. İntikam almayacağımı zannediyordun? Başından beri sen olduğunu biliyordum Ahsen. Sadece oyun oynamana izin verdim. Ama ipleri elime almanın vakti geldi.

Yabancı Doruk'un çığlıklarını umursamadan odadan çıktı.

Haftalar Önce:

Baran: Doruk ve Ahsen nerede?
Emir: Büyük ihtimalle kaçmışlardır.

Bizim konuşmamızı silah sesleri böldü.  Bir araba dolusu adam Nevha'nın kırık cam parçalarıyla dolu bedenini aldılar. Hepimizi birer adam tutuyordu.

Işık: BIRAKIN NEVHA'MI
Eda: ÖLDÜRÜRÜM LAN SIZI. BIRAKIN KIZI
Baran: AHSEN'IN MI DORUK'UN MU YOKSA BAŞKASININ ADAMI MISINIZ BİLMEM O KIZI BIRAKMAZSANIZ ÖLDÜRÜRÜM HEPİNİZİ

Adamlar umursamazlıkla Nevha'nın hareket etmeyen bedenini araca bindirdiler. Ardından bizi bırakıp gittiler.

Emir: Allahım kafayı yiyeceğim! Bu kızı niye kaçırıp duruyorlar?!
Baran: Çünkü o paha biçilemez...
Eda-Işık-Emir: KES SESİNİ BARAN!

Baran ağzına fermuar çekme işareti yaptı.

Işık: Bir otele falan gidip sağlam kafayla konuşalım.

Hepsi Işık'ı onayladı ve bir taksi çevirip bir otele gittiler.

Eda: Bu otel sadece nakit para alıyor. Bu yüzden sadece 3 oda kiralayabildim. Üstümde bu kadar nakit vardı. O yüzden iki kişi aynı odayı paylaşacak.
Işık: Sanada uyarsa biz aynı odayı paylaşabiliriz Eda. Ben tek uyuyamıyorum.

Eda başını olumsuz anlamda salladı.

Eda: Ben tek başıma kalacağım. Sen tek uyuyamıyorsan Baran'la kalabilirsi-
Emir: Ben Işık'la kalırım.

Herkes şaşkınca başını Emir'e çevirdi. Işık'ın yüzü kireç gibi olmuştu.
Emir umursamazlar omuz silkti.

Emir: Ne bakıyorsunuz? Neyse biz odamıza geçiyoruz. Gel günışığı.

Emir Eda'nın elinden odanın  anahtarını kaptı ve Işık'ı kolundan tutup sürükleyerek odaya ilerledi.

Emir ve Işık'tan:

Emir ve Işık geldiklerinden beri yatak kavgası yapıyorlardı. Çünkü Eda odada tek bir yatak olduğundan bahsetmemişti.

Işık: Bak şurada kırmızı bir koltuk var. Orada yat işte!
Emir: Kızım küçük koltuğa ben nasıl sığayım? Sen yat işte çok istiyorsan. Fare gibisin zaten.

Işık Emir'in bu cevabı üzerine ona yastık fırlattı. Emir'de yastıktan tek bir hamlede kaçıp Işık'ı bileğinden tutarak kendine çekti.

Işık: Emir ne yaptığını sanıyorsun?!

Nefesleri birbirine karışıyordu. Aralarında milim yoktu. Emir küçük bir sırıtışla Işık'ın yüzünü inceledi.

Emir: Manzaramı izliyorum günışığı.
Işık: Bana şu lakabı takmayı kes!
Emir: Bende sana o zaman fare derim.

Işık sertçe Emir'in omzuna yumruk attı fakat Emir yerine Işık acıyla inledi.

Işık: Kemiğin çok sert! Tıpkı- 

Emir: Bana taş gibi olduğumu mu söylemeye çalışıyorsun takım yıldızı? 

Işık: Hayır odun gibisin!


Işık bunları söylerken birandan acıyla sızlayan elini avuşturuyordu. Emir Işık'ın elini avucuna çekip hızlıca öptü.

Işık: NE YAPTIĞINI SANIYORSUN!    

Emir: Yaraları öpersen geçer derler.

 Işık: Her yara öperek geçmez. Öyle olsaydı ben Nevha'nın tüm yaralarını öperdim. 

  Emir: Merak etme kurtaracağız onu. Bir oyun oynayalım. Tüm bunları yaşamasaydık sence neler olurdu? 

Işık: Ben ilk paramı kazanıp Doruk ve fahişe annesinden kurtulmayı hayal ediyordum. İlk paramla Yunanistan'a gidip babamı bulacaktım ve bunu gerçekleştireceğim.                                             

Bu konu hakkında konuşarak 1 saat sonra

Emir: Ben duşa gireceğim iyi geceler.  

Işık: Sanada iyi geceler. Gelince şu yatağı kimin kazanacağını belirleyelim.

Emir başıyla onayladı ve duşa girdi.                                                                                                                               Duştan çıktığında Işık yatakta uyuya kalmıştı. Bunu gören Emir kendi kendine söylendi.

Emir: Ah güzel günışığı ben ne yapacağım seninle?

Ardından Işık'ın üstünü örtüp yanına uzandı ve uykuya daldı.

Sabah:

Işıktan:

Uyandığımda üzerimde bir ağırlık hissettim. Kafamı kaldırınca Emir'in kollarını bana sardığını farkettim. Kumral saç tutamlarını boynumda hissediyordum. Ona narince fısıldadım.

Işık: Uyan ahlaksız herif.

Sessizce söylediğim bu lafla uyanması beni şaşırtmıştı.

Emir: Uykum hafiftir takımyıldızım.

Emir kollarımı üstümden çekti. Ardından hiç konuşmadan hazırlanıp kahvaltı için aşağı indik.         Aşağıya geldiğimizde Eda ve Baran'ın bizden daha önce oraya vardığını farkettik.

Eda: Günaydın gözde çiftimiz bizde sizi bekliyorduk.

Utançla başımı önüme eğdim ardından hızlıca Eda'nın yanındaki sandalyeye geçtim. Bir süre sonra tepside et geldi.

Eda: Biz omlet sipariş etmiştik.

Adam ifadesiz bir şekilde Eda'ya baktı ve ardından etleri önümüze koyup gitti.

Baran: Neyse bunu yiyelim sorun değil.

Hepimiz onayladık fakat yerken etin çok kötü koktuğunu farkettim. Sabah olduğu için midemin bulandığını düşündüm ve umursamadım. Etimi bıçakla keserken içinden bir kağıt çıktı.

Işık: A-arkadaşlar etin içinden bir kağıt çıktı.

Hepsi bana anlamsız gözlerle baktı. Bende kağıdı açıp okumaya başladım.

Merhabalar sevgili kurbanlarım. Umarım eski dostunuz Doruk'un tadı hoşunuza gitmiştir. Nevha'yı kurtarmak istiyorsanız oyunumu kurallıma göre oynayın. Oyun tekrar başlıyor.




Hellogggg. 2 HAFTA SONRA İLHAM GELDİ VE HEMEN YAZDIMMM. Sizce yabancı kim???? Yorumlarda konuşalım...







Siyah Bandana 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin