Bölüm 6: Kesilen Saçlar Ve Yok Olan Hayaller

77 11 24
                                    

Yabancı Nevha'nın üstüne beyaz bir gecelik geçirdi ve ardından sarı saçlarını örmeye başladı. Ona oyuncak bir bebek gibi davranıyordu. Nevha nefes alıyordu fakat  gözlerini açmıyordu.        Bir tür nöbet geçiyor olmalıydı. Nevha'nın saçlarını örmeyi bitirdiğinde  odadan usulca çıkarken ona sevgilisinin sesi engel oldu.

Nevha: Annemi özledim.

Günümüz

Eda'dan:

Işık'ın okuduğu nottan sonra sertçe yutkundum. Emir ve Baran öğürüyordu Işık ise tuvalete koşmuştu.Ben dademin en yakın arkadaşımın etini mi yemiştim? Aklımdan beni babamın ellerinden kurtardığı gün geldi. O nasıl bu kadar cani biri olmuştu? Cani olmasının yanında etinin yenmesini haketmiş miydi? Nevha'ya tecavüz eden çocuk beni tecavüzden kurtarmıştı. Etinin önümüze sunulması haksızlıktı. Bir cesedinin olamayacağı haksızlıktı. 

Flassback:

Eda B.: Babana gel güzel kızım.

Eda göz yaşları içinde babasından kaçarak telefonunu eline aldı ve Doruk'u aradı. Fakat babası Doruk ile konuşamadan nasırlı elleri ile  Eda'yı kendine çekmişti. Eda kurtulmak için çığlıklar atarken babası onun göğüslerini sıkıyordu. Eda telefonu aldığında Doruk'u aramayı başarmıştı. Eda'nın çığlıkları üzerine Doruk'un gelmesi sadece 5 dakika sürmüştü. Bu 5 dakika Eda için ızdırap gibiydi. Öz babası boynunu emiyor, göğüslerini sıkıyor, meme uçlarını dişliyordu. 5 dakika sonrasında bir kapı kırılma sesi duyuldu. 

Eda B.: Sen kimsin lan evime böyle giriyorsun?!?!?!

Doruk: Ecelin.

Doruk ve Eda'nın babası büyük bir boğuşma içindelerdi. Eda'nın babası Doruk'un boğazını sıkıp duvara dayadı. Doruk'un nefesi kesiliyordu. Eda  sehpada duran falçatayı aldı ve babasının  göğüsüne geçirdi.

Eda o gece ilk kez birinin canını almıştı.

Günümüz:

Eda: Eda sakin ol kızım. O haketti. Hem o hiçbir işe yaramadı sen kendini kurtardın. Sakin ol Eda sakin ol. 

Eda kendi kendine söylenirken yanına Baran geldi ve omzuna dokundu.

Baran: Eda iyi misin?

Eda: Baran biz ne yapacağız? Bu işlerde Nevha iyi biz hiçbirimiz ne yapacağımız hakkında ufak bir fikrimiz dahi yok. Ayrıca ben biraz önce en iyi arkadaşımın etini yedim! Kulağa bile o kadar korkutucu geliyor ki. Ve ben bunu yaptım!

Baran: En yakın arkadaşın mı? Doruk ile hala '' en yakın'' arkadaş mısınız!? Nevha'ya yaptıklarından sonrada mı? Eda ciddi olamazsın.

Eda: Ben bilmiyorum... Onunla çok fazla şey yaşadık ve bu yüzden bilmiyorum. Her neyse kendimizi toparlamamız lazım.

Baran Eda'ya iğrenir gibi baktı. O ikisinin bakışmalarını Emir'in sözleri böldü.

Emir: Bu laftan nefret ediyorum ama... Ne yapacağız? Bu tarz oyunlarda bizi kurtaran taraf genelde -hatta her zaman- Nevha oluyordu. 

Işık: Nevha gibi düşüneceğiz. O sakin kalmamızı falan zırvalardı. Öyle yapıcaz işte.

Emir: Işık sen iyi misin? Konunun Nevha'yı yani en yakın arkadaşını kurtarmak olduğunun farkında mısın? Yada bu işin ciddiyetinin falan!? Kız ölebilir sen zırValıyordu diyorsun.

Işık: Ne edebiyat yaptın ağlayayımmı şimdi * kahkaha*. Ayrıca bana şu saçma isimle seslenme ampul müyüm ben? Lyra'yı tercih ederim.

Baran: Şimdi bu kızın 2. kişiliği ile uğraşıcaz. 

Emir Baran'a  bir bakış attı. Ardından ceketinin iç cebinden bir iğne çıkarıp Işık'ın koluna sapladı. Bu iğne sonucu Işık kısa süre içinde bayıldı.

Emir: Birazdan ayılır.

Baran: Cebinde Işık'ın ilacıyla mı geziyorsun gerçekten?

Emir: Aşk bunu gerektirir Baran. Daha doğrusu gerçek aşk bunu gerektirir. Bazı insanlar intikam için yanaştığı kızın duygusal boşluğundan yararlanıp onunla oyuncak gibi oynamayı aşk sanıyor.

Baran: Sen bana laf sokmaya mı çalışıyorsun?

Emir: Üstüne mi alındın yoksa?

O ikisi atışırken birden hepsinin telefonuna bir bildirim geldi. 

Bildirim*

Bu oyunda Nevha'yı kurtarmak için hepinize birer görev vereceğim. Tek oyun tek kural. Görevi yap. 

İlk görev Emir'e geliyor. Işık baygınken onun çok düşkün olduğu güzelliğini elinden almanı istiyorum. Nasıl yapacağın sana kalmış fakat tek bir şansın var. 

İyi şanslar:)

Not: 5 dakikan var

Emir kitlenmiş gibiydi. Eda Emir'in eline bir makas sıkıştırdı. 

Eda: Işık'ın saçlarını kes. Hadi ne duruyorsun kazık gibi!

Emir: Işık beni asla affetmez...

Eda: Olayı öğrenince anlayışla karşılayacaktır. Şimdi şu lanet olası saçları kes!

Emir titreyen elleriyle Işık saçını yamuk bir şekilde küt kesti. Ardından Işık uyandı.

Işık: Neler oluyor? Ne oldu bana?

Uyku sersemliğini attıktan sonra önündeki saçları görünce gözleri fal taşı gibi açıldı. Eliyle ensesini yoklayınca saçlarının kesildiğinden emin oldu.

Işık: N-Ne oldu saçlarıma? KİM YAPTI BUNU!?

Eda: B-Bilmiyoru-

Baran: Emir yaptı.

Işık kırgınlık ve şaşkınlık ile Emir'e döndü.

Işık: NİYE YAPTIN BUNU!? 

Emir: Takım yıldızım yapmazsam Nevha ölecekt-

Işık: Bana şu saçma lakabı takmayı kes! Saçlarım birdaha eskisi gibi uzamayacak farkında mısın sen? Ben burdan kurtulduğumda Amerika'da bir flim çekimine gidecektim! Ama sen bunu umursamadın. Bu saçlarla birlikte sen benim hayallerimide kestin. Bir saçın nelere sebep olduğunu gördünmü!?

Emir: EN YAKIN ARKADAŞIN İÇİN YAPTIM APTAL GÜN IŞIĞI. NEVHA ÖLMESİN DİYE YAPTIM ONUN ÖLMESİNİ TERCİH Mİ EDERDİN?

Konuşmaları biranda tavandan iple eline mektup sıkıştırılmış  bir ceset sarkmasıyla son buldu.


Hellogggg. 6. bölüm gelmiş bulunmakta takım yıldızlarım:) Sizce bölüm nasıldı bol bol yorum ve oy bekliyorumm 





Siyah Bandana 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin