Mathilde og Dicte skal til One direction koncert. De kommer får at støtte Citybois og for at se one direction. De har fået fri da de skal fra (der hvor du bor) til parken. Da Dicte og Mathilde vågner er kl. 06:00 de skal nå et tog kl. 07:10 de finder hurtigt deres tøj. De har taget deres hvide trøjer på. På maven står der Citybois og med lidt småt står der one direction, omme på ryggen står der one direction med Citybois som står med småt. De tager nogle stramme sorte bukser på. og selfølgelig en Nike kasket på, og deres Nike sko. De tager afsted da kl. er ca. 06:40 toget er kommet. Da de er kommet til parken er de nummer to i køen. Dicte siger "hej" til de andre der er kommet og de siger "Hej" tilbage. Dicte og Mathilde får et rigtigt godt venskab med dem. i udveksler telefon nummer med dem. Der er kommet magne flere nu og der er 3 timer til vi skal ind. i kan se nogle et sted. Du går over og ser hvem det er. Du så at de gik ind ad en dør, du går efter dem. Du går ind ad døren og ser at der står backtage. Du går allevegne ind. Du ser en dreng. Du kigger på ham og ser at det er Thor i kigger på hindanden i MEGA lang til ca. 3min indtil Anthon kommer. Han siger så " skal jeg kalde på sikkerhedsvagterne eller har Thor fundet sit livs kærlighed" " ik' kald på sikkerhedsvagterne" udbryd han " jeg må nok også heller gå nu ellers bliver min veninde bekymret" siger du "vent" udbryder Thor "vil dig og din veninde mødes med mig og Anthon bagefter" "ja" siger du "og heller lykke Anthon min veninde kan godt lide dig så det kan være at du finder dit livs kærelighed" siger du og smågriner imens du går. Du går over til din veninde ingen og fortæller hvad der var sket og fortalte at i skulle mødes med dem bagefter koncerten. Du tilføjede lige "du må ikke flippe ud okay Mathilde" siger du "okay" siger hun og griner. Da det er tid til at komme ind går i ind i kommer op på første række. Da de kommer ind (altså Citybois) skriger alle WOW det gør ondt i ørene. Da de synger purple ligt tager Thor min hånd og tager mig med op på scenen ( det er dig der er Dicte) og Anthon tager Mathilde. Du kan se at Mathilde græder lidt, du hvisker "Mathilde ik' græd!!!. Anthon og Thor høre det de begynder og grine. Bagefter de har sunget siger de til jer at i bare skal gå ud om bagved. "Mathilde du må ikke græde vel" siger du og trøster hende." "Dicte" siger hun stille "ja" siger du "tror du jeg har en chance med Anthon" "ja selfølgelig har du det, du er en smuk, sød, sjov pige og den allervigtigste ting du er verdens bedste veninde. Jeg tror bare ikke at du skal græde når du ser dem, så skal vi lige rette din make up" siger du glad "ja lad os hellere det" siger hun. I går ud på toilettet, og jeg retter lige hendes make up. Vi går ud igen og ser at drengene står der sammen med one direction. I snakker lidt med dem og så skal de på. "vil du med på OC i morgen Dicte" spørg Thor "Ja gerne" siger du "vil du så med mig på OC Mathilde" spørg Anthon Mathilde "Ja selfølgelig " "vel i se one direction med os" spørg du dem "jaja" siger de i kor "men vi skal nok ikke gå ned og se dem" siger Thor og i begynder og grine. Da de var færdige gav i hindanden i krammer og aftalte en dag hvor i holdte en hygge aften. I fik deres nummer og de gik jeres. I gik hjem for i skal sove hos dig (altså Dicte og Mathilde). Da i kom hjem så i......
YOU ARE READING
The Citygirls (dansk)
RomanceDicte og Mathilde er Citygirls de skal til en koncert med Citybois. De gør sig klar til at tage afsted. Men finder ud af at de skal møde one direction og Citybois. Men hvad sker der når de møde Citybos og one direction? Find ud af det ved at læse mi...