Alene med Thor

146 3 0
                                    

"Dicte vil du med til fest" spørg Thor nervøst " JA" råber du. (Mathilde ligger hos Anthon.) Mathilde og Anthon kigger spørgende på mig "jeg mener ja meget gerne" du kan se han smiler og små griner. han læner lige så stille hovedet ned til dig. Jeres læber er 1cm fra hindanden. Jeres læber mødes. Anthon og Mathilde siger "Nurghhh" du rødmer og det gør Thor også. Efter i har set filmen færdig ligger i jer til at sove. Jeg kan mærke at Thor kigger på mig. Jeg vender mig om og siger "Kan du ikke sove?" "Nej hvad med dig? Spørg han sødt "næ ikke rigtig. Vil du snakke?" "okay" vi snakkede bare om alt muligt random. Vi lagde os til at sove.


-------------NÆSTE DAG-----------------

Jeg vågende ved et sæt. Jeg havde nemmelig haft mareridt. Jeg kan ikke huske hvad jeg drømte, men Thor vågnede også ved at jeg vågede ved et sæt "Hvad er der" spurgte han med sin hæse morgen stemme "jeg har bare haft mareridt" sagde du " hvad drømte du" spurgte han "det kan jeg ikke huske sagde du " skal vi gå ud og lave morgen mad" spurgte han " ja " siger du. I gik ud og lavede morgen mad. Da i var færdige aftalte i at besøge din mor på hospitalet. i tig en taxa der over, jeg havde taget penge med hjemme fra. Da vi var kommet der over var du rigtig ked af det. I spurgte jeg hvor at min mor lå henne. Jeg gik der ind, jeg kunne se at Thor tog min hånd. Da vi kom ind var min mor vågen. Jeg løb over og krammede hende. WOW DET VAR DEJLIGT. "er det ikke Thor fra Citybois" sagde min mor "jo det er mig" du blev lidt pinligt berørt da din mor sagde det. Thor og jeg blev der i 3 timer. Vi gik hjem. Anthon og Mathilde var der ikke mer, så nu var det kun mug og Thor. Vi sad i sengen der var lidt tavshed, indtil Thor brød den..



Undskyld for et kort kapitel
Vil i have flere små kapitler eller vi i have nogle lange nogle jeg skal nemmelig sidde i en bil i 10 timer så har massere af tid☺️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Citygirls (dansk)Where stories live. Discover now