Min mor lå bevidstløs på gulvet. Jeg løb over til hende og tog hendes hænder. Jeg sad på knæ og græd. "Mathilde ring lige til 112 og Thor og Anthon.
~Telefonsamtale~
"Hej Det er Mathilde vi har brug for en ambulance til (der hvor du bor) det ligger en bevidstløs på gulvet."
"Vi kommer så hurtigt vi kan"
~telefonsamtale slut~"De er på vej Dicte. Jeg ringer lige til Thor og Anthon" siger Mathilde "okay" hulker du.
~telefonsamtale~
"Hej Thor"
"Hej Mathilde"
"Er Anthon der også?"
"Ja hvorfor?"
"Kom hurtigt over til Dicte"
"Okay vi kommer så hurtigt vi kan"
"Hej"
"Hej
~telefonsamtale slut~~Thors synsvinkel~
Jeg var i chok over at vi skulle hurtigt hjem til Dicte hvad kunne det have været sket? "Kom Anthon vi skal hurtigt hjem til Dicte" siger jeg "okay men hvorfor" sørg Anthon "jeg ved det ikke, men vi skal altså skynde os"Da vi når Dictes hus kan jeg se nogle ambulancer. Jeg løber at hvad jeg kan ind til, jeg ser Dicte stå og græde. "Hvad er der sket" spørg jeg hende imens jeg krammer hende. "jeg ved det ikke. da.. da jeg ko... kom hjem fandt jeg bar.. bare mi...min mor på gulvet" hulkede hun. "vi i sove hjemme os mig" spurgte jeg "ja" sagde de i kor "Anthon skal også sove der.
~Dictes synsvinkel~
Jeg er MEGA ked af det. Det med min mor, men sammen på samme tid glad for jeg skal jo sove hos Thor. Jeg kan ikke fatte en skid lige nu. Jeg skal skal sove hos mit idol og mit livskærelighed håber jeg da det er. "Dicte er du der Dicte Dicte" kan jeg høre der er nogle der siger. Jeg får er chok og vågner af min egen verden. "øhhhh ja" sagde jeg bare, men de begyndte at grine ad mig. "hvad" spørg jeg "du var i din egen verden hvad tænkte du på?" Spurgte Thor. "Øhmmmm ik' noget" sagde jeg og rødmede.Thors synsvinkel
Tænkte hun på mig. For jeg tænker på hende 24/7 jeg kan ikke få hende ud af mit hoved. Hun er så smuk, så ja jeg kan ikke engang beskrive hende. Det kan godt være at hun er en fan, men hun er godt nok fantastisk. "Skal vi gå" siger hun med verdens dejligste stemme. "ja lad os heller det"
~Normal synsvinkel~
Vi gik hjem til Thor. Der var MEGA flot. WOW. I tog nogle madrasser. Der var fire, så i lagde dem nede i stuen. du lå ved siden af Thor, som lå yderst og Mathilde. Mathilde lå ved siden at Anthon. "Skal vi ikke se en film spørg jeg "jo" siger Thor og Anthon i munden på hindanden " Hvad skal vi se?" spørg Mathilde "øhmmm" siger du lidt stille "hvad med en gyser?" Spurgte Anthon "okay" sagde mig og Thor i munden på hindanden. I kiggede på hindanden. Du kunne se ud af øjenkrogen at Anthon og Mathilde var lige ved at kysse. Jeg var MEGA glad på deres vegne, men jeg ville ønske at det var mig og Thor. Det føltes anderledes nu end det var da jeg var Citygirl, jeg tror det er rigtige følelser jeg har for han. Jeg kan ikke beskrive hvor dejlig han er.
~Mathildes synsvinkel~
Mig og Anthon kigger på hindanden i virkelig lang tid, det giver et sus igennem maven. Jeg ved ikke hvad der er med mig jeg føler noget andet nu end jeg gjorde den gang. Jeg kan se han læner sig ind til mig. Vores læber er få mm væk fra hindanden. Jeg ved ikke om jeg skal trække mig eller kysse han som er min drøm. Jeg vælger at kysse ham, det vare i ca.5 sek. men det føltes som en time. Det var et MEGA godt kys. vi ligger os ned og kigger på hindanden. Vi begynder og kigge på Dicte og Thor de sidder stadig der. Anthon afbryder dem ved at sige "skal vi se den film eller hvad" "øhhhh jaja" siger Dicte og rødmer.
~normal synsvinkel~
I ser filmen. Halvvejs i filmen kan du se at Thor tager armen om dig og trækker dig ind til ham. Du rødmer lidt. Du kigger på ham og smiler du kan se at han smiler over hele sit ansigt. han siger så "Dicte....
YOU ARE READING
The Citygirls (dansk)
RomanceDicte og Mathilde er Citygirls de skal til en koncert med Citybois. De gør sig klar til at tage afsted. Men finder ud af at de skal møde one direction og Citybois. Men hvad sker der når de møde Citybos og one direction? Find ud af det ved at læse mi...