"Daten er perfekt"

102 2 0
                                    

Thor kom da klokke var 18:15. Det bankkede på døren og Thor var helt forpustet. " Hej Dicte er du klar" sagde han helt forpustet "ja" sagde du. Men lige da i skulle til at gå ringede din mobil.

Telefonsamtale

"Hej det er Dicte"
"Hej det er Julia. jeg arbejder på hospitalet, og jeg ville lige sige at din mor kommer hjem i overmorgen."
"Okay dejligt. Tak fordi at i sagde det til mig☺️"
"Det var så lidt. Hej hej"
"Hej Hej"

Telefon samtale slut
"Hvem var det" spurgte Thor
" Det var hospitalet og min mor kommer hjem i over morgen" siger du glad og og giver Thor en krammer "godt. Jeg er glad for at hun er okay"siger Thor glad "skal komme på den date eller skal bi blive her og hygge snakke" "hygge snakke:V" vi gik hånd i hånd også selv om vi ikke var kærester. Vi virkede som et kærestepar. Vi gik ind i en skov hvor Thor havde stald stearinlys. (self dem som ikke kunne brænde) han havde lavet noget mad som stod klar på et bord. WOW DET VAR FLOT. "Thor tænk at du har gjordt det her for mig" siger jeg og kigger rundt. han tager et hemmeligt billede af dig og ligger det ud på insta, med teksten: date med verdens dejligste pige😍. "Alt for dig min pige" siger han. Efter vi havde spist, gik vi til toget og tog toget hjem til Thor. Vi nåede til Thors hus, og vi gik ind. " Dicte vil du overnatte her?" "Ja det vil jeg da gerne" "super" jeg kunne se at han smilede over hele hoved...

The Citygirls (dansk)Where stories live. Discover now