Cengiz: Ne yapıyorsun güzelliğim?
Lavinia:
Lavinia: Petekle uğraşıyorum.
Fotoğrafın tatlılığıyla gülümsedim. Lavinia'yı iyice yaklaştırıp burnunun üzerindeki çilleri saydım.
Aşk gerçekten çok kırocaymış.
Ama ben halimden memnundum.
Cengiz: Burnunun üzerinde gözüken on beş çillini öperim senin.
Lavinia: Oha saydın mı lan?
Lavinia: Yani, saydın mı sevgilim?
Cengiz: ahahajakd Lavinia her geçen gün daha çok içime işliyorsun.
Cengiz: Ve ben bu duyguyla nasıl baş edeceğim bilmiyorum.
Lavinia: Görev başarılı o zaman.
Cengiz: Benim sana aşık olmamı bir görev olarak mı görüyorsun?
Lavinia: AŞIK OLMAK MI?
Lavinia: Bana aşık mısın?
Lavinia: Hassiktir.
Bu mesaj silindi.
Lavinia: Yani hassstrroloji
Lavinia: Çok ilginç bir bilim dalı değil mi :)
Cengiz: Dönmez buradan Lavinia, gördüm mesajı.
Lavinia: Tüh be.
Cengiz: Kızım en çok senin bu doğallığını seviyorum ben.
Cengiz: Çok seviyorum Lavinia.
Cengiz: Herkesi karşıma alacak kadar.
Cengiz: Geceleri seni düşünerek dalıyorum uykuya sabah ise ilk aklıma gelen sen oluyorsun yine.
Cengiz: Çok işledin içime, öyle böyle değil.
Cengiz: Daha bir ay oldu ama sevgim yıllardır var gibi hissediyorum.
Lavinia: AĞLİCAM DUR ARTIK!
Lavinia: Sana öyle aşığım ki kelimelere dökemiyorum bunu.
Lavinia: Bu duygularıma karşılık bulmak benim için büyük bir şey sevgilim.
Lavinia: Teşekkür ederim.
Cengiz: Ben teşekkür ederim Lavinia, iyi ki hayatıma girdin.
Lavinia: İyi ki.
///////
Bir hafta sonra...
"Özledim seni güzelliğim." dediğimde karşı taraftan bir gülme sesi geldi, "Ben de seni çok özledim bir tanem." dudaklarımı büzdüm, daha yeni antrenmana gelmiştim. Otoparka girip arabayı park ettim aşağı indiğimde Lavinia'yla konuşmaya devam ettim.
"Hafta sonu maç sonrasında direkt Bursa'ya geliyorum." dediğimde cıkladı, "Bence gelmene gerek yok." dediğinde kaşlarım çatılırken içim üşüdü.
"Neden?" diye mırıldandım istemiyor muydu beni?
"Çünkü ben geldim sevgilim." dediğinde kaşlarım çatıldı anlamaya çalışırken arkadan bir bedenin bana sarıldığını hissettim.
Şaşkınlıkla telefonumu kulağımdan indirirken arkama döndüğümde aynı boyda olduğum sevgilim karşıladı beni, güler yüzüyle.
"Lavinia!" diyerek arkamı tamamen dönüp kollarımın arasına aldım, çiçek kokan saçlarını öpmeye başladım.
"Aşkım." deyip kıkırdadığında güldüm, "Hoş geldin bir tanem." diyerek daha sıkı sardım.
Sanki yıllardır görmüyormuş gibi hissediyordum.
Bir süre sonra geri çekildiğinde istemsizce ayrıldım ondan fakat ellerini tutmaya devam ettim.
"Nereden çıktın sen?" gülümseyip omuz silkti, "Burada bir görevim vardı o yüzden geldim, göreve gitmeden öncede seni görüp enerji toplamak istedim." dediğinde gülüp alnından öptüm.
"İyi ki geldin, antrenman öncesi bana enerji vermiş oldun."
Gülüp, kollarını belime sarıp kafasını omzuma yatırdı. "Şu an fazla vaktim yok fakat akşam müsaitsen görüşelim görev sonrası." dediğinde çilli burnundan öptüm, doyamıyordum ona.
"Sana her zaman müsaittim sevgilim." dediğimde gülümsedi.
Biz kısa vakitte hasret gidermeye devam ederken, Sinan'ın sesiyle gözlerimi devirdim.
En güzel anımı bozmuştu.
"Cengiz, ne yapıyorsun burada antrenmana geç kalacaksın!"
Ofladım, "Gördüğün üzere müsait değilim Sinan" dediğimde Lavinia, omzumdan kalkıp yanımda durmaya başladı kaşları çatık bir şekilde Sinan'a bakıyordu.
"Cengiz sana antrenman diyorum! Hayranınla oyalanmanın sırası mı şimdi?" dediğinde kaşlarım iyice çatıldı tam cevap verecekken Lavinia benden önce davrandı, elini Sinan'a uzatıp "Tanışmadık, ben Lavinia Cengiz'in sevgilisiyim." dediğinde Sinan, Lavinia'nın eline bile bakmadan "Her neyse, antrenmana geç kalıyorsun Cengiz." dediğinde sinirle üzerine yürümek için adım attım.
Lavinia, kolumdan tutup engel oldu.
"Sen antrenmana daha fazla geç kalma sevgilim. Ben de zaten göreve gideceğim. Akşam görüşürüz." deyip yanağıma öpücük kondurdu.
Derin bir soluk verip Lavinia'nın saçlarından öpüp ondan ayrıldım.
Lavinia giderken yanımıza gelen İrfan Can'la Sinan'a hesap soramamıştım fakat bu burada bitmemişti.
Kimse Lavinia'ya böyle davranamaz.
Antrenman sonrası arkadaşlarla kulüpte yemek yerken Lavinia'yı aramak için elime aldım telefonu.
En son göreve gittiğine dair mesaj atmıştı ben de sıkıca dikkatli olmasını, çelik yeleğini mutlaka giyinmesi konusunda tembihlemiştim.
Lavinia'yı arayıp telefonu kulağıma götürdüm bir süre çaldıktan sonra açıldı gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Sevgilim, nasılsın?" dediğimde karşı taraftan gelen erkek sesiyle kaşlarım çatıldı.
"Merhaba Cengiz, ben Fatih Lavinia'nın arkadaşıyım." aklıma gelen şeyle olduğum yerde ayağa kalktım.
"Lavinia nerede? O, iyi mi?"
"Cengi-"
"Lavinia nerede?!"
"Lavinia vuruldu, ameliyatta şu an." dediğinde boğazım düğümlenirken telefon elimden düşüp yere doğru kaydı.
💕
nasıl buldunuzz