Пройшов вже місяць після цієї розмови Хан досі живе з Мінхо. І є година проблемка Джисон по самі вуха закохався в цього без емоційного котика. Мінхо така ж змінився він став частіше посміхатися, потроху все стає в норму.
До речі Мінхо позвали на якусь круту вечірку. Але без пари він не пройде, і знаєте кого він вирішив покликати? Так Хана. Тільки він не знає як його про це попросити. І це треба робити скоріш, бо вечірка завтра тому.Обід 13:11. Дім Мінхо
Вони спокійно їдять. Джисон листае стрічку інстаграма. А Лі пробує придумати як попросити в нього про допомогу. І вирішив просто спитаю і все.
- Хані слухай ти ж пам'ятаєш що завтра я їду на вечірку.
- Так пам'ятаю. В нас вже і твій костюм є, а до чого ти це.
- Ну там є один нюанс. Туди не пустять без пари
- Мінхо ти серйозно і де ми тобі пару знайдемо, вечірка завтра.
- Так... слухай... Хан можешь піти зі мною на шю вечірку в качестве пари?
- Що? Чому я? Я не знаю як поводити на таких мерепріятиях. В мене ні чого не має що могло підійти до такого. Чому саме я? Попроси Хвана
- Він не мій хлопець. І всі знають що в нього є Фелікс.
- Але я також не твій хлопець
- Але тебе ні хто не знає
- Ти не думав що я хлопець! І можуть піти плітки про тебе.
- Про це не хвилюйся ще не одна плітки не змогли мене зламати. І тебе вони не чипатимуть, я про це попіклуюсь
-О боже добре
- Окей тоді доїдай і підемо тобі костюм вибирати, будеш най гарнішим хлопцем на цій вечірці. Хоча і зараз ти так виглядаєш
Хан почервонів і сказав.
- ДобреКоли Джисон доїв вони швидко зібралися і поїли і поїхали до тц. Обійшовши всі магазини вони не знайшли не чого підходяще. Але чесно кажучи Хану все було до лицю, тільки вони не підходили до вечірки.
Вони вже втратили всі надії. І Хан знаходить якийсь цікавий костюм і вирішив його одягнути.
І Мінхо заторохтіло все в середині. Метелики знов почали танцювати свій танець. Він не міг відірвати очей від образа Хана і збудження тільки возросло.
Ось так виглядає образ Хана. (До речі макіяж буде такий же короче я повністю взяла цей образ)
-Мінхо мені переодягнутися?
- Ні, ти будеш в цьому. Тим паче тобі личить, і підходе під мій костюм.
- Добре тоді ходімо на касу?
- Так
Вони оплатити костюм і поїхали додому. Мінхо запропонував чаю з шоколадкою і Хан погодився. В вас на мене питання, а що відчуває Мінхо до Хана? Так він також закохався в це більчення це його перше кохання, але не перші стосунки, як ви пам'ятаєте його батько про це попіклувався.
- Ось твій чай в шоколадка, тримай тільки обережно гаряче.
- Добре дякую.
Вони пропили чай і Хан як завжди замарався шоколадом.
- Ти весь грязний
Мінхо підполз блище і великим пальцем витер нижню губу. І вирішив зробити як в романтичних дорамах.
- Можно я дещо спробую
- Т..так
Обличчя було все блище і блище. Він поцілував Джисона. Спочатку поцілунок був м'яким і ніжним, а потім почав прогулятися. Язик проходить нижньою губою, викликаючи мурашки у Хана. Той спочатку не розуміє, що відбувається, а потім починає відповідати на поцілунок. Мінхо закушує нижню губу, трохи відтягуючи її, а потім проникає в рот Джісона і обсмоктує ніби він п'є каву. Повітря поступово починає бракувати, і Мінхо відсторонився.
- Що... що це було?
- Мені просто було цікаво, що я відчую якщо я тебе поцілую. (Ага так ми тобі і повірили просто перевірити)
- І що ти відчув?
- Я хочу знов тебе поцілувати
Мінхо знов наблизився до Джисона хотів вже поцілувати, але їх прирвав телефон хазяїна будинку. Там був номер "ДораміКвін"
- Ало я надіюсь що це дуже важливо бо я дуже зайнятий.
- Чим ти таким важливим був зайнятий? Окей ти ж будеш на вечірці?
- Так, і навіть не питай з ким я буду потім дізнаєшся
-Добре я подзвонить просто сказат, що я з Феліксом також там будемо, тому сумно вам не буде.
- Окей все бувай до завтра
І повернувся до Джисона, але його вже не було. І з під стіни виглядував Хан повністю червоний як помідор.
- Доброї ночі, я піду спати нам рано завтра вставати потрібно. Хан скрився з поле зору.
- Спокійної
Боже що я на коїв, напевно Хан більше не захоче зі мною розмовляти. Зря я це зробив.
А Хан не проти і буде далі розмовляти зі своїм Хьоном, він від щастя зараз на Луну прилетить. Так і це не перший його поцілунок, як і у Мінхо. Але такий бажаний.~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
На цей раз малювато, просто в мене більше ні чого такого цікавого придумати не вийшло. Але наступна частина буде цікава я вам обіцяю.
Наступна частина буде завтра, або після завтра тому не пропустіть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти єдині мої ліки ~ Закінчено~
FanficЛі Мінхо людина яка має найбільшу корпорацію в Суелі. Хан Джисон людина яка стала працювати в цій компанії. Але він не знає одну особливість свого босса... А, що за особливість читайте фф.