Autor: ja
Everybyte wspomniała, że w grze pojawi się ktoś kogo znamy już z Duskwood.
I jestem prawie pewna, że będzie to Alan. Jak nie osobiście to jakiś wątek z nim to dla mnie pewniak.
Dlaczego?
Akcja Moonvale dzieje się Grove Springs - mieście, z którego pochodzi Alan, znajdującego się niedaleko Duskwood.
Bloomgate odbył tam przeszkolenie i znalazł prawdopodobnie żonę (aktualnie jest samotny) i myślę, że jak nie on sam to właśnie ona.
Alan z racji tego, że ma tam znajomych policjantów mógłby im wszystko powiedzieć, co zgadzało się zdaniem w zwiastunie " Twoje działania wywołały duże fale i są znane daleko poza Knieją Zmierzchu!
W Grove Springs, a nawet wśród Twoich nowych przyjaciół, są tacy, którzy już o tym wiedzą. " I są to miejscowości obok, więc tym bardziej o tym będą wiedzieć.Drugą osobą, którą obstawiam to darkness - jedną z najbardziej niedoceniany postaci. Może mieszka w duskwood, ale nie jest to dokładnie powiedziane. Nie wiemy o nim zbyt wiele, więc everybyte ma duże pole do popisu. Jednak to osoba dość mroczna, pomimo wszystko zamieszania rzeczy z Duskwood, ale jednocześnie nie na tyle aby nowi gracze musieli przed moonvale zagrać w duskwood.
Mógłby też być Adamem, bo poniższy opis Adama pasuje mi do darnessa ale bardziej dziecinnegoA wy kogo obstawiacie?
CZYTASZ
Co zrobić gdy FBI ściga Ci męża? | Duskwood | |Moonvale |
FanfictionJesteś fanem Duskwood? Jeśli tak,witaj w tej książce. Znajdziesz tu ->teorie ->moonvale ->headcanony ->inne