teorie #3

125 8 1
                                    

Alan i Jake znali się przed wydarzeniami z gry.
A. Ponieważ są blisko się przyjaźnili
B. Ponieważ oboje są byłymi federalnymi

1. Dlaczego policjant z prowincji ma takie same umiejętności jak ścigany przez rząd haker?
A. Jake nauczył przyjaciela, ale jest to raczej
B. Obaj przechodzili szkolenie na informatyków federalnych, dlatego mają tak wysokie umiejętności. Jakie w pewnym momencie sam lub z jakiegoś powodu postanowił się zbuntować i przejść na ciemną stronę mocy XD
Może ukradł coś federalnym lub dowiedział się o jakimś mrocznym sekrecie.
Dlatego go ścigają
Alan z solidarności po kilku tygodniach też opuścił siedzibę FBI. Może też samo FBI wiedząc o bliskich ich stosunkach nie chcąc by Jake nadal był niejako obecny.
Myślę,  że najprawdopodobniej Alan pomógł mu z ucieczką, ale nie na tyle aby sam był poszukiwany.
"No wiecie jak mogłem mu nie pomóc".
     Może pozwoli mu skończyć, ale nie dali mu zostać federalnym tylko po kolejnym szkoleniu tym razem w Grove Springs szefem policji na jakieś prowincji w jakimś Duskwood. Może on też  o tym zdecydował,  bo przez Jake'a miał niechęć do federalnych, ale mimo wszystko nadal chciał zostać policjantem. Haker potraktował to jako zdradę i ich kontakt się urwał.

2. Dlaczego Jaka był taki nierozważny?
Chłop ścigany przez FBI nie widzący Słońca od kilku lat,  postanawia wyjść z ukrycia. Rozumiem, że Hannah to jego siostra, ale przyznacie jest to takie nierozważne.
Zaangażował się,  ponieważ wiedział,  że plecy będzie mu chronił Alan. A raczej miał taką nadzieję.
Dlaczego więc nie chciał aby MC się z nim skontaktowała?
A. Pomimo wszystko nie był pewny, czy tą lojalność otrzyma.
B. A może Alan ma taką wiedzę o Jake'u, która sprawiłaby że MC mogłaby się od niego odsunąć.
C. Nie umiał w pełni zaufać policji

3. Oboje pochodzą z Grove Spring
Ojciec i matka Jake'a spotkali się w Grove Springs, ale pan Donfort dowiedział się o ciąży postanowił pójść po mleko.
Ogólnie rejon ten według mnie to jakieś małe,  biedne zadupie i najbliżej od Croce Springs jednocześnie tak daleko, aby nikt nie skojarzył go z jego byłą partnerką i jego nieślubnym  dzieckiem.
Alan jak wiemy pochodzi z Grove Springs.
Może w Moonvale dowiemy się czegoś o przeszłości Jake'a?
Mieszkanie w jednej wsi i wspólne marzenie bycia w FBI mogło ich do siebie zbliżyć.

Tu ogólnie teoria się kończy, ale mam z nią jeszcze jeden ciekawy wątek.
Jest on mniej prawdopodobny, dlatego go oddzieliłam.

Jake i Alan to bracia.

Jak wczesniej pisałam oboje pochodzą z Grove Springs - wychowują się w jednym domie,
-> FBI Nie pozwoliło mu zostać, aby ukarać brata (wydaje mi się że Alan jest tym starszym, opiekuńczy bratem)
-> mają tą samą matkę
Oboje mają czarne włosy i mają też niebieskie oczy
-> mógł się zaangażować ponieważ wiedział że chroni gi jego starszy brat.

Ogólnie myślę, że o ile teoria że znają jest dobra, to już to, że są z braćmi jest już naciągane, bo Jake miałby wtedy 3 osoby które byłyby jego przyrodnicy rodzeństwem. Jakby wątek przybranegi rodzeństwa już jest i wątpię by Everybyte aż tak by co rozbudowało.

A wy co sądzicie o tej teorii?

Co zrobić gdy FBI ściga Ci męża? | Duskwood | |Moonvale |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz