Selam. Ben Riya ve çok kötü bir güne uyandım. Babam çok ünlü bir otel zincirinin ortağı ve yeni bir yerde açılan şube ile ilgilenmek için taşınmak zorunda kaldık. Zengin olduğumuz için özel Koleje gidiyorum. Eşit ağırlık okuyorum. Anlayacağınız gibi diğer zengin çocuklar gibi şımarık değil; disiplinli ve çalışkanım. Ve bu gün okulumun ilk günü. Yeni okuluma neredeyse yılın ortasında başlayacağım için arkadaş bulamayacağıma ve yanlız kalacağıma emin olduğum için asık suratla yataktan kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Hazırlanmak için dolabımı açıp homurdanarak kıyafet seçmeye giriştim. Mavi bir kot ve beyaz bluzumu giyip belime kadar gelen kahverengi saçlarımı salık bıraktım. Pek meraklı olmasam da okulun ilk günü diye hafif bir makyaj yapmaya karar verdim. Makyaj masamın başına geçip güneş kremi sürdüm. Yüzümü renklendirmek için hafif bir allık ve lipbalm sürdüm. Çantamı tek omzuma asıp yeni okuluma yürümeye başladım. Kolej yeni evimizin 1 sokak ötesinde olduğu için yürüyerek gitmeyi tercih etmiştim. Yürürken telefonumun cebimde titrediğini hissettim. Arkadaşım Esin arıyordu. Ankara'daki en yakın arkadaşlarımdan biriydi.(taşınmadan önce Ankara'daydık)
"Alo. Nasılsın Esin?" diyerek açtım telefonu büyük bir mutlulukla. "Ne var ne yok?"
"Onu bunu boşver Riya. Sana bomba gibi bir haberim var kızım"
"Acaba ne oldu. Yeni bir çocukla mı tanıştın?" dedim dalga geçercesine. Esinin hiç sevmediğim huylarında birisi erkeklerle takılmasıydı. Bense tam zıttıydım ve erkeklerle konuşmaktan kaçınırdım.
"Hayır daha bomba bir haber. Hazır mısın söylüyorum" ben daha onaylayamadan devam etti. "Senin şimdi gideceğin kolejde ünlü bir restorant zincirinin patronunun oğlu okuyor. Adı Karan. Senin gibi o da 12. sınıf ama 2 yıl okulda kaldı. Anlayacağın pek de derslerle ilgili değil. Sosyal medyada adı kızlarla çıktı. Çapkın Karan diyorlar. Ne kadar eskide kalma bir isim takmışlar dimi. Neyse her gece partilerde götüntüleniyor..."
"E bana ne bundan. Ne yaparsa yapsın" dedim büyük bir umursamazlıkla.
"Dur bi' kızım anlatacaklarım bitmedi. Sen kafanı derslerden kaldırıp hiç sosyal medyada takılmadığım için görmedin ama çocuk çok yakışıklı."
"Pek ilgilenmiyorum bu konularla. Derslerim benim için birinci planda"
"Kızım zaten ailen zengin, biraz şıman yani senin de hakkın" demesiyle sinirlerim çok bozuldu. Ailemin zengin olması hiçbir zaman umrumda değildi. Ben kendim başarılı olmak istiyordum
"Okula geldim kapatmam gerek" diyerek onun bir şey demesine fırsat vermeden telefonu yüzüne kapattım.
Okulun bahçesine girdiğimde herkesin bakışları benim üzerimdeydi. Herkesin bakışlarının altında rahatsız olarak müdürün odasını buldum. Adımlarımı hızlandırarak müdürün kapısına gittim ve tıklattım.
İçeriden müdürün "Girin" dediğini duymamla içeri girdim.
İçeride kumral, tahminen 1.80 ve mavi gözlü bir çocuk duruyordu.(çocuk demek de ayıp oluyor biraz ama) Kaba saba bir tipi vardı. Müdürden hiç korkuyor gibi de durmuyordu.
"Kesin okulun mafya tiplerinden" diye geçirdim içimden."Sen yeni gelen öğrenci olmalısın dimi? Adın neydi kızım senin?" sorusuyla müdüre döndüm.
"Riya Meşe" dedim.
"Hmmm hoş geldin kızım. Sınıfın 12/A". dedi. sonra yanımdaki çocuğa dönerek "Karan bir sorun çıkartma ve yeni arkadaşına okulu tanıt . Zaten aynı sınıftasınız" dedi. Bir dakika Karan mı dedi o. Esinin anlattığı Karan mı.
Karan bana öyle bir baktı ki yerin dibine gireceğimi hissettim. Sanki ben dedim bana okulu gezdir diye.
Karan kapıdan çıktığında ben de müdüre teşekkür edip peşinden gittim.
Karan bana dönerek "Çocuk bakıcılığıyla ilgilenemeyecek kadar meşgulüm. Seninle ilgilenemem. Git kendin gez ve karşıma çıkma" dedi
Korkmadan "Farkındaysan aynı sınıftayız" dedim. Sesim biraz yüksek çıkmıştı.
"Bana sesini yükseltme"dedi benim sesimden daha yüksek bir şekilde.
"Nedenmiş. Yoksa bağırdım diye ağlar mısın? Aman ne üzüldüm" karşımda sinirden kıpkırmızı olmuştu .
"SEN BENİMLE NASIL KONUŞUYORSUN LAN ÖYLE!" diye bağırdı. Sabahki fikrimi geri aldım bu okulda çok eğleneceğim. Özellikle de Karanla uğraşarak.
"Neden patronum musun" dedim alayla gülerek
Ve eğlencemizi bozan şey oldu "Karan! Yeni gelen kıza da mı sataşmaya kalkıyorsun. Seninle uğraşmaktan bıktım! Odama." Hadi amaaa... Müdür tüm eğlenceyi bozdu.
Karan bana kötü kötü bakarak müdürün odasına doğru yürürken yanımda sarışın uzun saçlı bir kız belirdi. Dolgun kırmızı dodağıyla, beyaz teniyle ve yeşil görleriyle çok güzel bir kızdı.
"Şanslıymışsın, kurtuldun. Karan seni mahfederdi. Bu arada Arden ben. Senin adın ne?"
"Riya. Tanıştığıma memnun oldum. Kim bu Karan?"
"Ne! Tanımamana imkan yok çok ünlü bir restorant zincirinin patronunun oğlu. Sosyal medyada hep gündemde resmen"
"Onu biliyorum da okulda nasıl?"
"Mafyacılık oynayan tiplerden. 4 kişiyle takılıyor. Tüm okul bu 5liden korkuyor"
"Ben korkmuyorum ama"
"Evet Riya sende deli cesariti var" ikimiz de güldük "hangi sınıftasın"
"12/A"
"Aynı sınıftayız o zaman. Hadi gel sınıfa gidelim" Aynı sınıfta olduğum bir arkadaş bulabildiğim için çok mutluydum.
Yolda baya konuştuk. Ailesi zengin değilmiş, geçen sene kardeşini kaybetmiş. Burayı tam burslu olarak kazanmış. Doktor olmayı planlıyormuş. Kendime çalışma arkadaşı bulduğum için çok şanlı saydım.
"İşte burası. Ders birazdan başlar. Sıramıza geçelim."
"Tamam" dedim
Cam kenarında en arkadan 2. sıraya oturduk. Ve ne şanstır ki Karan'ın yeri arkamızmış.
2 dakika sonra Karan sınıf kapısında belirmişti. Sırasına doğru yürürken onun önünde oturduğumu görünce yüzümde pis bir gülümseme belirdi. Sırasına geçip oturduğunda sadece benim duyabileceğim bir şekilde "Seninle işim bitmedi kimin patron olduğunu göreceksin" dedi.
Tam arkama dönüp cevap vereceğim sırada sınıfa hoca girdi ve sonra cevap vermeyi planlayarak derse odaklanmaya karar verdim
DEVAM EDECEK...
BEĞENMEYİ UNUTMAYIN
HER HAFTA BİR BÖLÜM PAYLAŞMAYI
PLANLIYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK BİR AŞK
Roman pour AdolescentsBabasının işi için taşınmak zorunda kalan Riya'nın Karan'la tanıştıktan sonra Karan'da olan gariplikleri fark etmesiyle, bu konuda araştırma yapmaya karar verir. Araştırmaya başlamasıla başına paranormal olayların gelmesi bir olur. O sırada Riya'n...