3

4 1 0
                                    

*Çok Heyecanlı Bir Bölümle Geldim. İyi Okumalar*

Okul bitinceye kadar aklım Karan'daydı. Acaba nerede, ne yapıyor?  Bu tür gizem işlerine meraklı olduğum için Karan'la bayağı bir uğraşacaktım. Son ders fizikti. Neden bilmiyorum ama en sevdiğim dersti ama bu gün öyle olmadı. Dersin bitmesini dört gözle bekledim. Zil çaldığında Arden'e acil bir işim olduğunu söyleyip çıktım. Eve kadar hızlı adımlarla yürüdüm. eve geldiğimde zili çalıp hizmetlilerden birisinin açmasını bekledim. Ecrin Teyze açtı kapıyı. Genellikle hep benimle ilgilenirdi o yüzden çok yakıdık. Ecrin Teyze'ye sarılıp hemen odama çıktım ve Esin'i aradım.

"Selam Esin! Naber?"

"Bu sefer de yüzüme kapatmazsan çok iyi olacağım." Ne! Benimle dalga mı geçmişti o.

"Dalga geçmeyi bırak da senden bir yardım isteyeceğim."

"Yine ne isteyeceksin bakalım"

"Karan'ı" Evet Karan, evlenmek istiyorum Karan'la.

"Maalesef stoklarımızda Karan mevcut değil. Başka bir şey isterseniz onu gönderelim." evet benimle dalga geçiyor

"Yani Karan hakkında bilgi. Nasıl anlatacağım bilmiyorum ama daha derinlerde bir bilgi. Ne bileyim garip davranışları var mı, ya da tavırları nasıl? Ya bilmiyorum bul işte bir şeyler" hepsini tek nefeste söylediğim için nefes nefese kalmıştım.

"Neden istiyorsun tüm bunları?" Ben şu an Esin tarafından sorguya mı çekiliyorum? Neyse.

"Soru sorma lütfen."

"Başıma bir iş gelecekmiş gibi hissediyorum ama tamam sen kazandın" Çok teşekkürler Esin.

                                         ...

"Neredeyse iki saattir bilgisayarın başındayım ve hiçbir şey yok. Eğer istersen Karan'ın telefon numarası, ev adresi ve en çok takıldığı kişiler gibi normal şeyleri bulabildim. Ne gibi garip şeylerden bahsettiğini de anlayamadım zaten."

"Tamam. Onlar da olur." dedim biraz moral kırıklığıyla.

"Atıyorum." Telefonu kapattıktan 2 dakika sonra mesaj geldi.

Karan'ın no: 0555 026 ** **
Ev adresi:***********
Takıldıkları: Ege can , Kenan Taş, Emir Keskin

Riya: Sadece 3 kişi olduğuna emin misin?                                                                                      Esin: Evet

Riya: Bu kişileri biraz araştırabilir misin?                       
Esin: Tabi. Bana biraz zaman ver.

Riya: Sağol

Bu sırada ben de Karan'ı telefonuma kaydedip whatsApp profil fotoğrafına baktım. Sigara içerken çekilmiş bir fotoğraf koymuştu. Etrafı karanlıktı. Sadece arkadaki Korkmazlar Club yazılı tabelaladan gelen ışık vardı. "Disipline gitmekten korkmuyor herhalde" diye geçirdim içimden. O sırada aklıma Karan'ın instagram hesabına bakmak geldi. Hemen whatsapp dan çıkıp instagrama girdim. "Karan KORKMAZ" yazdım. Ve ilkte çıktı. Profiline tıkladığımda hesabının gizli olduğunu görmüştüm. Neden açık olsun ki? Sahte bir hesap açıp takip etmeye karar verdim. Kullanıcı adımı kitaplardayasayankiz koyup hemen Karan'a takip isteği attım ve beklemeye koyuldum. 10 dk sonra artık kabul etmeyeceğine inanmışken üstten 'Karan takip isteğinizi kabul etti' diye bir bildirim geldi. Heyecandan minik bir çıklık kaçtı dudaklarımın arasından. Hemen instagrama girip Karan'ın hesabını açtım. 20 tane gönderisi vardır. Tüm gönderilerine bakarken neredeyse tüm gönsellerilnde profil fotoğrafında gözüken tabelanın aynısı vardı. Aynı tabelanın önünde çekilmiş fotoğraflar. Acaba Korkmazlar Karan'ın soy adı olan Korkmaz'dan mı geliyordu ? Karar vermiştim, o mekana gidecek ve Karan orada mı bakacaktım.

İnternetten biraz araştırma sonucu bulduğum 2 Korkmazlar Clup'dan rastgele 1 tanesini seçip taksiye atladım. Evden çıkarken anneme veya babama rastlamadan çıkmış olmanın şansından mutluydum. Şoför clubün bulunduğu ara sokağın dışında durdu. Parasını verip hemen clube doğru adımlamaya başladım. Clubün girişine yakın 3-4 tane süs ağacı vardı. Hafiften eğilerek o ağaçların arasından girişe doğru baktım. Karan oradaydı, ama bir sorun vardı. Tam şu an benim bulunduğum yere, benim gözlerimin içine bakıyor olmasıydı...

                          DEVAM EDECEK...
                           İYİ OKUMALAR

KARANLIK BİR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin