Odamdakiler gitti. Yalnızım tam istediğim gibi. Akşam yemegine gitmedim. Işığı kapattım.
Karanlığın içinde yalnız başıma , kalbim sıkışıyor. Aldım elime telefonu kitabımı yazmaya devam edeceğim.
Yazamıyorum,aklıma geliyor, unutamıyorum...
En son ne zaman yalnız kaldığımı hatırlamıyorum.Şimdi karanlıkta yalnız başımayım. Bir yandan huzurlu hissediyorum. Ama insan yalnız kalınca özellikle karanlıkta, gece yarısı yalnız kalınca düşünüyor bazı şeyleri.O bazı şeyler diyip geçtiklerimiz ise bizim hayattaki en güzel anılarımızın olduğu şeyler ama sonundada kabusa dönen her gece düşündüren, bazen uyutmayan , acı veren, gözümüzden yaşlar akıtan şeyler...
Madem yalnız kalmışım dedim , çektim sandalyeyi pencerenin önüne.
Oturdum, açtım müziği ve düşünmeye tekrar yaşamaya başladım. Şarkıdaki kelimeler duygularımı iyice ele geçirmişti . Gülüşler, hayaller , yazılar ve anılar...
İçimdeki o yığını hissetmeye başladığımda iyice ağırlaşıyordu. Artık dayanmaya mecalim kalmamıştı.Yüzümde bir sıcaklık. Akıyordu gözyaşlarım , durmadan akıyordu.
Nasıl anlatılır?
Midemde hayır hayır göğsümde bilmiyorum kestiremiyorum. Bir acı sanki hiç bitmeyecek gibi .Camdan dışarı baktım.
Onunla yapmayı en sevdiğimiz şeylerden biri daha.
Otururduk camın önüne , bakardık karanlıkta uzaklara. Yine yapıyorum ama birşey eksik , o yok . Lavinia yook. Durduramadım hıçkırmaya başladım, içimdeki çığlıkları durduramıyorum.
Titriyordum , soğuktan mı yoksa boşluktan mı?...
Hayır bunlardan değil onsuzluktandı titreyişim , özlemdendi .
Artık yoktu gitmişti , uzaklara , çok uzaklara gitmişti..........................................................
Yazıyor...Lavinia
- Napiyon canomMe
-Napim canom öyle oturuyom sen?Lavinia
-Aynı işte. Okul nasıl gidiyo?Me
-Ay bugün matta full uyumuşumm ama nası güzel..Lavinia
-Ooo iy iy. Bizim bugün edebiyat vardı hocayla bakışmaktan başka bişey yapmadım hdhshshhs.Me
-Vayy...Abi biz ne ara böyle olduk be bi aralar hocaların gözdesiydik.Lavinia
-Evet abi ya ben galiba teşekkür alcam hüüüüggg.Me
-Anaa yazık lannn ben 84 te kaldım ingilizcecinin insafını bekliyorum.Lavinia
-Heh benim İngilizce hala muqq . Neyse karşim benim işim var görüşürüz.Me
-Görüşürüz.Görüldü
Beğendi
..........................................,...
Okuldan çıktım. Kızlarla geziyoruz önümüzden geçen çocukları bir bir kesiyoruz. Hani bide belli ediyoruz o ayrı birşey. Neyse markete gittik, ayy olamaz yok , bitmiş .
Me
-Yaa ben şimdi ne alcamYezda
- Yazıkk kahvesi bitmiş kıyamam.Büşra
- Al sana limonataaMe
-Bak o olur işte.Limonatamı ve yanında bitterli ülker aldıktan sonra yurda gitmeye yola koyulduk. Tam zamanında yurda geldik , yine olmazsa olmazımız makarna var yemekte. Neyse yemek yedikten sonra yukarı çıktık.
Büşra
-İzem telefona baksanaMe
-Kim arıyo ya
-Alo!Sema
- napiyon knkaMe
- napiyim ders çalışcam sonra konuşsak olurmu?Sema
-Tamam. Gece ararım önemli şeyler var.Me
-Tamam. Görüşürüz!................................................
Okulun önündeydik. Uzaktaydı ona baktım ama o bana bir saniye baktıktan sonra arkasını döndü ve gitti. Durağa dogru gitti . Bende koşarak ona bağırıyordum ama duymazdan geldi . Koşmaya devam ettim son kez bağırırken gözümden yaşlar akıyordu. Ve arkasını dönüp bana baktı . Ağlıyordu , ağlıyor muydu?... Bakıyordu sadece ve birşey söylemeden bindi otobüse. Boğazım düğümlendi. Hayır bu sefer olmazdı.
"Bir kez daha vedalaşamadan gidemezdi , bir kez daha böyle bitemezdi...'Yezda
-İzem uyan! Sana ne oluyor kaç gündür? Yine sayıklamaya başladın.Bitti.Yine ve yine bitmişti...
................
Ders matematik hemen yarım kalan ödevi çıkardım , kontrol sırası bana gelene kadar bitirdim. Bizimkilerle aşağı indik. Sabah kahvaltı yapmadığım için poğaça aldım. Gece'yle beraber yukarı çıkarken Gece'ye orta boylu, kumral, mavi sweetli altında bol pantolon olan bir çocuk çarptı. Çocukla hafif bakıştılar sonra çocuk bir şey demeden devam ederken Gece "insan bir özür diler "dedi.Çocuk geri dönüp Gece'ye göz kırptı. Ve yoluna devam etti.Me
-Kız ne oldu öylee?Gece
-Ne olucak ,salağın teki işte .Pek umursamamıştı. Neyse zil çaldı derse girdik. Yine her zamanki gibi çok sıkıcı geçti . Son saatti, kapı çaldı. Gece'ye çarpan çocuk girdi içeri. Hoca iki dakika izin istedi . Çocuk sınıfa döndü ve Gece'ye baktı ve tekrar göz kırptı. Gece' de bana bakıp "bu çocuk yine göz mü kırptı yoksa ben mi körüm ?" dedi. Sonra çocuk çıktı.
Ders bitene kadar Gece'ye takılıp durdum. Okul çıkışı yezda'larla gezmeye karar verdik.
Yezda ve büşra aynı sınıftaydılar , ben farklı sınıftaydım . Okulda Gece ve Gülay'la takılırdım. Aynı sınıftaydık.
Pansiyonda Yezda ve Büşra'yla takılırdım.
İlk markete gidip çekirdek kola cips aldıktan sonra parka gittik. Güzel bir bank seçtik ve yerleştik.Park'ta bizden baska iki tane çocuk daha vardı. İkiside uzun boyluydu. Teki kumral, ela gözlü altında bol pantolon üzerinde siyah salaş tişört vardı.
Diğeri siyah kıvırcık saçlı , buğday tenli , altında şort , üzerinde gri sweat vardı . Anladığım kadarıyla kıvırcık olanın adı Semih, diğerininki ise Buğra'ydı.
Bizi fark ettiler biraz aralarında konuştuktan sonra Semih'in Yezda'yı gösterdiğini fark ettim ama çaktırmadan masayı kurmaya devam ettim. Biz yiyeceklerı atıştırırken Semih'le Buğra yanımıza geldiler.Buğra
-Size katılabilirmiyiz .Biz daha birşey diyemeden Büşra hemen kabul etti. Buğra bana baktı, bende Büsra kabul ettiği icin onayladım. Yezda ben ve Semih bir tarafta , Buğra benim karşımda Büşra'da onun yanındaydı. Ben aslında pek sevmezdim böyle ortamları.
Yezda
-İzem ,Sema arıyo istersen bi bakMe
-Alüü!Sema
-Ya kızım hani arıyacaktınMe
-Ayyy , ben unuttum kusura bakma ya valla çok yorgundum uyumuşum.Sema
-Sana çok önemli haberlerim var.Me
-NolduSema çok endişeliydi biraz duraksadı. Sesinden anladıgım kadarıyla cok önemliydi.
Me
-Söylesene kızım.Sema
-Lan seni sordu . Dün arkadaşlarıyla buraya geldiler. Direk hiçbir şey konuşmadan seni sordu..Me
-Oha sen ciddi misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Böyle Bitmemeliydi
Ficção Adolescente"İnanma bana Lavinia , unutamam ben seni , aglarım söylemem . Unuttum sanma , bırakma beni Lavinia..."