pankekleri yemeye başladım. bir süre sonra Mika tekrar konuşmaya başladı.
"bende sana, hatta bütün dünyaya adım hakkında yalan söyledim..."
"babanın soy adını taşımamak istemen normal ama... Doji ismi sana yakışıyor..."
"gerçekten mi..?"
"elbette... ama sen bilirsin..."
"sen yemeyecek misin?"
"ben sabahları yemek yiyemem..."
"hadi ama sadece bir tane!"
"peki peki..."
timeskip
_______________________________________
Mika's Pov:
_______________________________________yemekten sonra balkona çıktım. balkonda duran ufak sehpanın üstünden sigara paketimi alıp içinden bir dal çıkarttım, dudaklarımın arasına yerleştirdim.
duvara yaslandığım için arkamdan gelen Yuu-chan'ı fark etmedim ve çakmak aramaya başladım.
Yuu-chan elimi tuttu ve kendi dudakları arasında olan sigarası ile benim sigaramı yaktı. demir parmaklıklara doğru yürüdü.
"sigara içtiğini bilmiyordum..."
"içki içip sigara mı içmeyeceğim..? hadi ama dedektifim diye beni mükemmel biri olarak görme..."
"ama mükemmel birisin"
sigarasından bir nefes çekti ve yemyeşil gözleri ile bana baktı.
"hayır, değilim..."
"evet, öylesin..."
sigaramdan bir nefes daha aldım. arkadasından ona yaklaştım ve bir elimde sigaramı tutarken diğer elim ile Yuu-chan'ın belini tuttum.
"mükemmelsin..."
"sende öyle..."
Yuu-chan bunun ardından bana baktı. saniyelerimiz, dakikalarımız böyle geçti... göz göze...
daha sonra Yuu-chan'ın göz kapaklarının ağırlaştığını gördüm... sanırım genel çalışma saati bu zamanlar olmadığı için erken kalkmak onun uykusunu getirmişti.
kafasını omzuma yasladı. bir süre sonra uykuya daldı, bende onun bu rahatlığını bozmayacak bir şekilde kucağıma alıp odaya götürme kararı aldım.
onu yavaşça yatağa yatırdım ve dakikalarım bu şekilde geçti... her yüz hattını ezberledim... ancak bunu bozan şey telefonuma gelen arama oldu.
telefonumu alıp odadan çıktım. arayan Ichinose'ydi.
"evet patron?"
"Shindou, temizlemen gereken birini istiyorum ama bu biraz tehlikeli olabilir"
"dinliyorum efendim..."
"Hiiragi Shinoa'yı biliyor musun? Mahiru'nun kız kardeşi"
"dedektif olan mı..?"
"evet... Amane'nin arkadaşı. bildiğimiz bilgileri atacağım"
"ama Mahiru-san..."
"Mahiru'yu başımdan atmanın tek yolu bu..."
"peki efendim..." telefonu kapattım.
Hiiragi Mahiru ünlü dedektiflerden biriydi, zekası ve güzelliği ile bilinirdi.
ve patronu da tanıyordu, onu tutuklama zerresine gelmişti ancak onu kör eden şey aşktı...
teorilere göre ruh eşi sembolü olmayan kişiler aşkı bulmak için olup olmadık kişilere aşık olabilirmiş...
Hiiragi'ler hakkında yaptığım araştırmalara göre çoğu aile üyesinde bu iz yokmuş ve eğer Shinoa'da da yoksa...
o kadının Yuu-chan'a aşık olma ihtimali var...
onu ortadan kaldırmam lazım... iş için değil, aşk için.
_______________________________________
mika: yandere mod on
çok kısa oldu kb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies To Lovers [MikaYuu]
Fanfiction"buyuk asklar her zaman nefret ile baslar." soulmate au. "𝙞'𝙫𝙚 𝙙𝙪𝙜 𝙩𝙬𝙤 𝙜𝙧𝙖𝙫𝙚𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙪𝙨 𝙢𝙮 𝙙𝙚𝙖𝙧" calistigi cinayet burosundaki en iyi ve egoist dedektiflerden biri olan amane yuuichirou, butun buronun bulmak icin gecesini g...