5. Felelsz?

330 14 3
                                    

Miután elhelyezkedtünk és Angel sikeresen rávette Huskot, hogy valamilyen megkérdőjelezhető italt keverjen nekünk elkezdődött a játék.
Bevallom először nagyon nevetségesnek tűnt az ötlet de néha nem árt a nosztalgia.

- Az üres üvegből itélve pörgetve játszuk? - kérdeztem Angeltől a " házigazdánktól"

- Természetesen. Úgy izgalmasabb mintha csak választunk. Feltételezem, hogy kezdhetek - ezzel megpörgette az üveget és hátradőlt. Az üveg örökké tartó másodpercek után Huskon állt meg.

- Husky felelsz vagy mersz~

- Merek.

- Utánozd R/n - t amíg vége nincs a körnek.

Ezen kuncogtam Angel már most nagyon élvezte, Husk annál kevésbé. Egy szemforgatás után átüld ugyan abba a pozícióba mint én és minden mozdulatom követte ez így is maradt a kör végéig bevallom ezzel jól szórakoztam.
Angel után én következtem mielőtt megforgattam  volna az üveget mutattam egy szivecskét amit a macskadémonnak is utánozni kellett miután elküldött a fenébe.

- Hmm Angel felelsz vagy mersz?

- Egyenlőre felelek.

- Hazudtál már valaha, hogy elmenekülhess egy randiról?

- Hm hadd gondolkozzak, ha randik területén beszélünk nem de már volt, hogy felhívtam a testvérem, hogy mentsen ki. Elég meggyőző tud lenni. Ha azonban ügyfelekről... többször is.

- Na ez nem lepett meg.

- Ha már így nálad van a szó Husky pörgess egyet.

Az említett így is tett és Alastoron állt meg az üveg. Al erre csak elmosolyodott.

- Felelsz vagy mersz - sóhajtott Husk.

- Felelek drága barátom.

Husk mondhatni hosszasan gondolkozott bár a gondolkozás nagy része abból állt, hogy leküldött egy fél üveg sört.

- Meddig maradunk, még ebben a hotelben?

- Ameddig elégedett nem leszek az összedőlni készülő színdarabbal.

- Te jössz.

Alastor is pörgetett és megint Angelen landolt.

- Felelsz vagy Mersz?

- Felelek a könnyedség kedvéért.

- Hány testvéred van.

- Ez aranyos - Kuncogott drága pókunk amire Alastor csak kérdően nézett. Lassan majd ráérez a játékra.

- 2 egy húgom aki valójában az ikertestvérem de mindig is fiatalabbnak tűnt.  Meg van egy bátyám is.

- Kellemes.

- Ezzel én jövök! ... R/n felelsz vagy mersz?

- Felelek.

- Mi az amire utoljára emlékszel idekerülésed előtt.

- Huha. Hát mivel autóbalesetben volt az ok így az őzre amit majdnem elütöttem, a fára aminek neki mentem, szirénákra és, hogy a rádióm megbolondult.

- Ufgh nem irigyellek. De mostmár fejtsd ki mi volt a rádióddal.

- Átváltott egy másik csatornára és ilyen recsegő hangot adott ki. Mintha hirtelen éveket öregedett volna.

- Érdekes - mondta Alastor miközben Huskra nézett aki akkor már valamit üzent a tekintetével neki.
A csöndet azzal törtem meg, hogy lőttem még pár pózt a kör hivatalos vége előtt amit Husknak le kellett utánoznia, hogy megtörjön a melankólikus hangulat. Bármi lesz is sose feleltjük el ahogy Husk török ülésben ül, a körmeit nézegeti majd hátrasimít egy nem létező tincset.

Ezek után még pár kört mentünk mielőtt Alastor kiszállt volna, hogy elmenjen aludni. Persze ezután vicesebb feladatok is felbukkantak.

- R/n ! Felelsz vagy mersz édes? - Angel ezen a ponton annyi becenevet használt, hogy már egészen hozzászoktam.

- Felelek.

- Ha volt exed miért szakítottatok?

- Huha. Az elején nem volt semmi gondunk de egy idő után mindig panaszkodott amikor a hobbijaimmal töltöttem az időt vagy amikor a stúdióban voltam.

- Stúdióban? - kérdezte Husk időtöltésként mielőtt rá kerülhetne a sor.

- Igen pár barátomnak volt egy stúdiója ahol a bandájukkal zenét vettek fel. Irtam róluk egy cikket a suli újságban és közben elkezdett érdekelni a technológia mögötte és szerencsémre megtanították nekem, hogyan tudom a felvételeket elkészíteni, összevágni, hogyan működik a színfalak mögött.

- Ezért nem ilyeszt meg Alastor rádió hangja?

- Érdekes párhuzam de mondhatni. Otthon érzem magam ebben a világban és a régies dolgok is megnyugtatnak ezért nem furcsa nekem a rádiódémon kisugárzása.

- Furcsa vagy.

- Ezt tőled bóknak veszem.

Eközben Angel kidőlt az alkoholtól és Huskal felvittük a szobájába. Végül elköszöntünk és mi is visszatértünk a szobáinkba.









Üdv újból itt. Tudom hosszú volt a kihagyás de visszatértem. A sorozat kijövetelével kicsit próbálom majd bele mosni az új személyiségjegyeket Is amiket megismerhettünk a későbbiekben de nem ígérek semmit csak, hogy probálok nem ráfelejteni erre a  sztorimra <33

Az álom veled örökké tart ( Alastor X reader )Where stories live. Discover now