A te szemszögedböl
Már egy hete itt vagyok. Mostmár több dolgot is tudok a hotelben élőkről. Charlie mindent elmesélt. Mostmár tudom, hogy mért fél mindenki Alastortól. Pedig szerintem nem ilyesztő. Lehet, hogy csak azért gondolom így mert még nem láttam az igazi énjét. Furcsáltam, hogy szinte mindenkit kedvesemnek "becéz" annak ellenére, hogy ezt általában a férfiak a szerelmüknek szokták mondani. De valószínűleg az ő korában ez egy kedves gesztus volt. Mindenesetre én örülök, hogy engem általában a nevemen szólít. Gondolataimat Angel hangja szakította félbe.
- R/N rég láttalak miújság? - ült le mellém a kanapéra egy csésze kávéval a kezében.
- Ó hello Angel nagyon semmi veled? Amúgy te mióta szoktál kávézni?
- Velem se több. Ó a kávé azóta mióta Husk megitta az összes whiskyt muszály valami mással felebresztenem magam. Így gondoltam kávézok. - mondta és belekortyolt a jegeskávéjába.
- Értem.
- Sziasztok Angel R/N hogy vagytok. Miről folyik az eszmecsere? - hallottam meg hirtelen egy recsegős hangot a hátam mögül.
- Ó Alastor éppen a kavéról beszélgettünk hogy hogy itt láthatunk köreinkben ? - mondta Angel a "melleit" kihangsúlyozó pózba helyezve.
Láttam ahogy Alastor elpirul valyon tetszik neki a pókdémon? Várj nem ideges ezek szerint mégsem.
A szarvasdémon segelykerően nézett rám, hogy csináljak valamit.
- Alastor te szereted a kávét? - béna béna ennél jobb is eszedbe juthatott volna. De úgy tűnik bevált Angel visszaült a kanapéra .
- Igen szeretem. Bár én inkább espresso párti vagyok. Egyébként Charlie mondta, hogy szeretne veletek beszélni úgyhogy jobb ha indultok. - ezzel a Rádió démon sarkon fordult és el is ment.
Mi is elindultunk csak mi Charlie irányába.
Sziasztok ! Tudom, hogy régóta nem volt rész. Sajnálom de sok minden közbe de mostantól aktívabb leszek ! Ha tetszett nyomjatok egy vote-ot és hamarosan jön a folytatás.❤️
VOUS LISEZ
Az álom veled örökké tart ( Alastor X reader )
FanfictionSziasztok! Ez a sztori mint a cím elárulja ez egy Alastor X reader fanfiction. Pár dolog: - Javaslatokat elfogadok - A folytatások hosszabb közönként jönnek jó szórakozást❤️