Angellel nagyban kerestük Charliet de szerencsére hamar megtaláltuk.
- Szia Charlie ! Alastor mondta hogy kerestél minket! - indítottam el a beszélgetést.
- Ó R/N , Angel! Örülök, hogy ideértek. Szerettem volna elmondani nektek, hogy pár napra muszáj lesz elutazom. Remélem nem nagy gond 3 nap és vissza is jövök majd. Ma este indulnék.
- Ooo és merre utazol hercegnő?- kérdezte Angel meglepően érdeklődve.
- A szüleimhez kell egy gyors kitérőt tennem.
- óóó - világosodott fel drága pókunk.
- Á akkor gondolom fontos. Szerintem megleszünk - mosolyogtam Charliera akin az idegesség enyhe jeleit véltem felfedezni.
- Huhh köszönöm - könyebbült meg - akkor én el is indulok összecsomagolni!
- Rendben ! - a hercegnő ki is sétált én pedig a szobámba vettem az irányt.
Charlie hamarosan útra is kelt a limuzinnal. Vaggie elszaladt a boltba, hogy némi ételt szerezzen a hűtőbe amelyben csak jégkrém maradt. Mint kiderült Niffty is vele tartott takarító szerek hiánya miatt. Nyugisan fetrengtem az ágyamon mígnem egy üzenetet kaptam a telefonomra. Természetesen ki más lehetett volna mint Angel.
Angel: Hallooood!
R/N : nem kérlek kicsit irj hangosabban 😑
Angel: ez jó 🤣
Na de! Este van, nincs itt se Charlie se Vaggie
Mit jelent ez???R/N: ??
Angel: Felesz vagy Mersz parti piákkal!!!
R/N: komolyan egy egész halom szerencsejátékos cucc lett ideteleportálva de mégis egy tini
játékkal rukkolsz elő?Angel: ooo de léciiiii !!!
Alastor azt mondta ha téged ráveszlek benne van Huskot pedig lefizettem piával!R/N : Úgy sem úszom meg szóval rendben
Angel: Lent várunk baby!
R/N: megyek már de ne baby-z
Angel: te tudod szivi 😏🤣
R/N: 🙄
Így hát végül levobszoltam magam. Amint láttam a szobában már ott díszelgett az asztalon egy csomó alkohol tartalmú ital és egy üres üveg is.
- Ó R/N látom rá vett Angel, hogy játsz vele- hallottam a jól megszokott recsegő hangot.
- Igen de úgy hallottam te is játszol!
- Ó igen. Az igéret az igéret. Kivancsi vagyok milyen is ez.
- Hát..... Majd meg látod Al
- Nem jó - ült le az asztalhoz Husk.
- De igenis az~ - mondta Angel magának valamilyen italt öntve. Mivel semmi nem volt ráirva gondolom valamilyen koktél lehet...
Sziasztok!
Bevallom ez a rész borzalmas és rövid lett lehet hogy késöbb átírom. De remélem tetszett és látjuk még egymást!
أنت تقرأ
Az álom veled örökké tart ( Alastor X reader )
أدب الهواةSziasztok! Ez a sztori mint a cím elárulja ez egy Alastor X reader fanfiction. Pár dolog: - Javaslatokat elfogadok - A folytatások hosszabb közönként jönnek jó szórakozást❤️