Hande'den
Karanlıkta gözlerimi araladım. Yaman başımdaydı. Bana seslendi!!
Yaman: Hande?
Yaman: İyi misin?Gözlerim mi açtım ve kalktım. Yaman su aldı ve bana verdi. Oturdum ve içtim. Suyu geri verdim. Bardağı masaya koydu. Sürahi boştu ama doldurdu mu, dahası rüya mıydı? Başıma ağrı girdi!
Hande: Off, başım!
Yaman: Çarptın ya, ondandır!
Hande: Ne, ne çarpması?
Yaman: Odaya geldiyordum, ses geldi, girdim, yerde baygındın!!Hayır. Hayır, Hande şimdiden, saçma rüyalar mı görüyorsun? Neden Yaman'nın düşüncelerini duyuyordum. Neden kendim de tepki yok, sadece itiraf mı vardı? Saati sordum.
Hande: Saat kaç?
Yaman: 04:13 oldu!
Hande: Tamam!
Yaman: İyi misin?
Hande: Başım ağrıyor, o kadar!!
Yaman: Uykusuzluktan mı, oldu?
Hande: Başka, ne olacak ki?
Yaman: Bilmem, garipsin?
Hande: Yok, iyiyim!
Yaman: Aç mısın?
Hande: Bilmem, birşey hissetmiyorum?
Yaman: Kalkabilir misin?
Hande: Abartma, o kadar da değil!!Güldü, güldüm ve ayağı kalktı, bende kalktım ve ona baktım!
Yaman: Hadi, hazırlan, 5 dakikan var!
Hande: Ne, nereye?
Yaman: Bakıcaz, hadi!!Odadan çıktı. Dolabı açtım, kot pantolon ile beyaz gömlek aldım. Bayoda giyindim ve saçımı düzeltim, telefonu mu aldım. Sesizce aşağı indim! Yaman güllerek, bana baktı!
Hande: Ne oldu?
Yaman: Hani, siz kadınlar 5 dakikayı, yarım saat sanıyordunuz daha 3 dakika oldu!!Güldüm ve güldü.
Hande: Bazen hızlı olanlarda var veya arada bir, hızlanan!!
Yaman: Tamam, hadi, çıkalım mı?
Hande: Tamam!İkimizde ceketleri almıştık ve siyah renktiler. Evden çıktık arabaya bindik, ufak ufak sohbetler, ediyorduk! Meraktan sordum. O ise ışıkta durdu.
Hande: Nereye gidiyoruz?
Yaman: Kilo derdin var mı?
Hande: Yok!!
Yaman: Peki, Sedat Usta'yı bilir misin?
Hande: Ne, deli misin, bilmesem hayata olmak, istemem!!Kahkaha attı ve yeşil yandı geçti!
Hande: Hangisine?
Yaman: Hava iyi ama biz, dükkana gidelim, dükkandadır!!
Hande: Tamam!Bi daha sırıtı!!
Hande: Gene ne yaptım?
Yaman: Hiç!
Hande: Niye sırıtıyorsun?Tekrar sırıtı.
Yaman: Bilmem, öylesine!
Hande: Söyle?
Yaman: Bilmem, tamam diyince sanki, fazla tatlı oldu, sanki!Güldüm...
Hande: Anladım.
Yaman: Eee?
Hande: Ne, ee?
Yaman: Susacak mısın?
Hande: İnanmıyorsun?
Yaman: Ne?
Hande: Kabul, zekiysin ama bana aileni anlatanın, Ömer abim olduğuna inanmıyorsun ve!
Yaman: Ve?
Hande: Boşver!Susmam gerekti. Sustum ama o susmadı.
Yaman: Ve ne?
Hande: Boşver!
Yaman: Hande!!Bu uyarıydı. Bu konuş demekti!
Yaman: Ve ne?
Hande: Boşver!
Yaman: Nİ-
Hande: Bana bağırma!!Korktum. Bağırdı an korktum, sinirden kendini kaybetme yetkisi vardı. Ama genelde yanlızken yapardı ve ben sadece zorla izlerdim, uzaktan, bakardım. Ama ben susaydım daha iyi mi, olacaktı bilmiyorum, suçladı bu sefer, özür diledi.
Yaman: Özür dilerim!
Hande: Özür bırak, anlıyorum meraktasın ama her zaman, her şey anlatılmaz!Sustu. Yolla baktı. Konuşacakken, konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCU (+18)
De TodoDikkat 18+ ( Fantazi ve olaylar içemektedir) 10 çocuğun, 8 velisi ile olan, yaşam olayları ve bu 10 çocuğun aşk ile yalan arasındaki, birbirini senelerdir koruma çabaları ve bir yandan yalanlarla büyüyüp, bu gerçeklerin ortaya çıkması ve ailevi olay...