Yeni Yurt Arkadaşları

42 2 0
                                    

(Adanın anlatımından)

Kızlarla evlere dağılıp eşyalarımızı topladık cuma günündeydik ve ertesi gün yurda yerleşmeyi planliyoduk ümidimiz hepimizin aynı odaya koymalariydi.

Ama öyle bi okulda ayirmazlardi herhalde kızlarla bugün buluşucaktık ve gece dışarı çıkicaktik hepsi tek tek evlerine gitmesin diye de bizde kalıcaktık.
Bugün okula gitmiyoduk hazirlanicaz bahanesiyle tabi ki ve ben öğlen uyandım evet saat 4 de uyandım bi insanın uyuma sınırının zirvesindeyim kumsal benden de zirvedeydi.

6 da kızlarla buluşucaktik ve biraz gezip bara gećicektik daha önce gitmemistik ama yatılı kalicağimiza göre bi daha böyle şansımız olmayabilirdi hem yeni okulu kutlamak istiyodum.

Hemen odama gidip hazirlanmaya başladım aa soylemeyi unuttum galiba kumsalla ayni evde yaşıyoruz kuzen değiliz ama ona benzer biseyiz annesiyle annem babasıyla babam çok sıkı dost bebekliklerinden beri hem de bu yüzden ailesi yurt dışında olunca bizde kalmaya başladı yaklaşık 5 aydır.

Neyse hazirlanmadan önce onu uyandırmak insancıl bi hareket olur bence diye düşünüyorum ve tabiki bunu kendi tarzımda yapıcam odanın kapısını çalmadan direk girdim ve üstüne atladım sanırım deprem oldu aa pardon o kumsalla bizim yere dusmemizin şiddetiymiş.
Öldürücü bakışlar atan bir kumsalla ayni yerde durma rekorun en fazla 10 saniye olduğu için direk kaçtım ve hazirlanmasini söyledim kendi odama girip bende hazirlanmaya başladım önce bi duş aldım ve saçlarımı tarayıp kurutmadan bıraktım.

Önce kıyafet seçicektim dolapla bakişma part 37373737377373 bölümündeydik ve yine kazanan dolap oldu yüksek bel kot sortumu ve üstüne beyaz kısa t-shortumu giydim.
Altına beyaz kalin topuklularimi giydim ve makyaj yapmayı sevmediğim için ince bi eyelenir çektim saçlarımı da köpükleyip aynadaki görüntüme bakıp onay verince beyaz küçük cüzdanımı alıp içine para ve kimliğini koyup çıktım karşımda kumsalı görünce fazla spor olmuşum gibi hissettim.

Esmer tenin uyan mavi ve lacivert mini bi elbise giymişti göğüs kısmı darken alta doğru bollaşiyodu ayağına pudra bagcikli topuklu giymisti ve elinde mavi pudra bi çanta varken gerçekten hem spor hem de fazlasıyla şıktı .

Beğeniyle bakarken o da bana aynı şekilde bakınca içim rahatladı hazırlanmamiz uzun sürdüğü için buluşma saati gelmişti evden çıktık bi cafeye gittik ve tabiki erkek lisesi konusu açıldı kumsal istekliydi bayagi belli sevgili bulucagina da inanıyo umarım hayalleri kırılmaz yavrucağimin.

Derin Masal ve Kumsal çok istekliyken asya ve toprak hala supheliydiler orda napicagimiza dair bende kararsizdim eglenceli olabilirdi ama çok kötü de olabilirdi emin değilim bu konulardan sıkılmıştik.

Hepimiz ve bara geçmeye karar verdik internetten bulduğumuz ve ünlü olan bi bara geldik tanıdığım olduğu için yaş sorunu yaşamadan girdik ve bi lobiye oturduk bira söyledik içkiler de söylediğine göre eğlence başlıyordu artık.

Arasın anlatımından(Flashback )

Tüm gün sıkıcı bi okul hayatı cekmistik ve gece eğlenmek istiyodum cuma gecesi sonuçta yurtta sıkıntıdan ölme niyetimiz yok bizimkiler reddemicekleri bi teklif sundum

"Bu gece bizim bara gidiyorum gelenler?"
Hepsinin gözünden geçen ışık görülmeye değerdi okul müdürü Demir amca rüzgarın babası olduğu için yurt giriş çıkışında sorun yaşamicaktik bu kacamaklar yüzünden anahtar bile bastırmıştık.

Rüzgar sağolsun tabi okuldan çıkıp yurta gittik üstümüzu değiştirip bekledik yurttan cikişimiz çok sorun değildi önemli olan giristi ama biz yine de temkinli davraniyoduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni gelenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin