Karakter Analizi

67 1 0
                                    

ADA: yeşil gözlü kumral bir kız 16 yaşında (carolin loosen) neşeli eğlenceyi ve eğlenmeyi seven liseli bir genç kız.

KUMSAL: Esmer koyu sac ve gözlere sahip (nina dobrev) çılgın yapısı olan arkadaşları ıcın herseyı yapma potansıyelı sahıp bır genc kız.

derin:kızıl saclı kavrengı gozlu kumral tenlı enerjık bır gec kız (martınestoessel).

MASAL: acık kumral saclı kahverengı gozlu beyaz tenlı masumıyetı fazla bir genc kızdır (ıga wydocka).

TOPRAK: kumral saclı beyaz tenli mavi gözlü şirin bir genc kızdır(barbara palvin).

ASYA: kızıl saclı ela gözlü sevimli bir genc kızdır.(holland roden)

ARAS: kahverengi gözlü (saç rengi sabit degildir bi çok rengi kullanmıstır).beyaz tenlı arkadasları arasında geyiğe benzetılen sevimli mi sevinli bir liseli erketir(luhan).

POYRAZ : kumral saçlı kahverengiz gözlü gamzeleri olan mukkemmel sese sahıpsirin bir liseli erkektir.(chen)

RÜZGAR:asırı derecede sempatik grubun neşe kaynagı olan uzun boylu koyu şaçlı kahve gözlü rap muzık yapabılen bir liseli erketır.(chanyeol).

Çakıl:kızıla benzeyen sacları kahverengi gozlerı ve tatlı durusuyla ve dansıyla cok ılgı ceken bir liseli erketir (lay).

ATEŞ:gizemli havaya ve sert bir görünüşe sahıptir genellıkle sarı sacları vardır (saç rengi degişken). kahverengiz gözlü ve uzun boyludur.Şarkı yetenegı vardır rap tarzıdır(krıs)

KORAY:esmer tenlı genelde koyu saclı mukkemmel dans yenetengıne sahıp bir liseli erkektir (kai).



Yeni gelenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin