3~rahtsız edici

1.4K 137 86
                                    

Selam hoşgeldiniz:)

Yorum sınırı 45, ve sadece noktalarla yapılmış yorumlar sayılmaz.

_~_~_~_~_~_~_~_~_~_

En büyük sorun ise ben şimdi onlara ne diyecektim?

Masadaki herkesin gözleri hala benim üzerimdeyken jungkook benden önce konuştu "senin ona zorla yaptığın izlerden mi bahsediyorsun?" ve sinirle boguma ilerledi, bogum'da ayağa kalkarak karşı karşıya kaldı.

Tam jungkook bir adım daha atacakken yoongi hızla öne atılarak jungkook'un önünü kesti ve "sakin ol tamam" diyerek sakinleştirmeye çalıştı, herkes susmuş dururken hoseok boş ağzını açtı.

"Arkadaşlar sakin olalım, hem ne demiş atalarımız? Dövüşmeyin! Sevişin!" herkes hoseok'un ne dediğini anlamaya çalışırken jin konuştu hızla "hoseok ne boş adamsın, aynı ben!" Ortamın gerinliği azalmıştı.

Yemekten sonra hepimiz bahçeye gittik ve dörtlü tahta masalara oturduk, bogum yine karşımda oturuyordu ve bakışları hep benim üzerimdeydi, jungkook bu sefer yanımdaydı, nedense kendimi biraz olsun güvende hissettim.

Jimin, jungkook'un yanıma oturduğunu fark edince hızla diğer yanıma oturdu, kulağıma yaklaşarak "noluyor size?" diye sordu. Kısık sesle "bir şey olduğu yok" demekle yetindim.

Namjoon "yarın hafta sonuyuz napsak dışarı falan mı çıksak?" Diye bir teklifte bulundu, yoongi cevap olarak "dışarı çıkmayalım, bende buluşuruz ne dersiniz?" Dedi, hoseok gülerek "cidden dövüşmeyip sevişicez mi olur!!" Diyerek kahkaha attı.

Jin ve jimin ona eşlik etti "ben seni kaptım hoseok haberin olsun" jin'in söylediğiyle hepimiz gülerken Namjoon sadece sırtı. Ortam tam düzeldi derken bacağımda his ettiğim ayakla gözlerim kocaman açıldı.

Karşımdaki kişi sırıtırken yüzümü buruşturarak ona baktım, bogum'un bir anda böyle haraketlerde bulunması gerçekten rahatsız edici. Önceden asla böyle şeyler yapmazdı, sadece arkadaşça konuşup gülüyorduk.

Fakat şimdi bu yaptıkları ile onunla aynı ortamda bile bulunmak istemiyordum.

Jungkook yüzümdeki rahatsız olmuş bakışlarımı fark ederek kolunu koluma sürttü ve bakışlarımın ona dönmesini sağladı, gözlerini kısarak ağzını araladı ve "Bir sorun mu var?" diyerek fısıldadı kulağıma.

Burukça gülümseyip "hayır yok" dedim ve dizlerimi kendime doğru çektim, bana değen ayak ise kasıklarıma doğru gelmeye çalıştı.

Daha fazla dayanamayıp "ben lavaboya gidiyorum" diyerek ordan uzaklaştım, gözlerimdeki yaşlar akarken kendimi lavaboya atıp yüzümü yıkadım, peçeteyle kurulayıp duvara yaslandım.

İçimden bogum'a binlerce küfür ederken bu hale nasıl geldiğimiz düşündüm, daha dün arkadaştan fazlası değilken neden böyle şeyler yapıyordu?

Hala ağlarken kapı açıldı ve içeri hoseok girdi "tae noldu? Niye ağlıyorsun?" Diyerek beni kolları arasına aldı, geri çekildiğimde konuştum "bogum istemediğim halde bana dokunuyor, ne oldu anlamadım" dedim.

Hoseok şaşırmış halde bana bakıp "bunu neden daha önce söylemedin bana?" Diyerek sitem etti, derin nefes alarak "daha sabah böyle yapmaya başladı, ben bile anlamadım ama gerçekten rahatsız edici" dedim.

"Ondan böyle bir şey beklemiyordum, dur jin- pardon jungkook'a söyleyelim pataklasın onu" diyerek gülümsedi, kaşlarımı çatıp "jungkook ne alaka? O jimin'e odaklansın deli" dedim.

Bana yaklaşıp "ne jimin'i amına koyim, görmedin mi nasıl sinirlendi bogum'un önceki yaptığına" dedi, bir şey demeden yine yüzümü yıkayıp kuruladım.

"Bana ne, ben onu jimin'e ayarlicam bak gör" dedim, hoseok göz devirip duvara yaslandı "neyse konumuz bu değil, şu bogum'a haddini bildirelim anasında ters çıkmış hain piç" dedi ve lavabodan çıktı.

Bende onun peşinden giderek lavabodan çıktım geldiğimde jimin hemen yerimi aldığını gördüm ona bakıp göz kırptığımda gülümseyip jungkook'a biraz daha yaklaştı bana güya yer açmak için.

Oturduğumda hoseok hemen konuşmaya başlamıştı "ee bogum kim senin ağzına sıçacak?" Dediğinde herkes kaşlarını çatıp ona bakıyordu, ben ise durması için imalı bakıyordum.

Bogumsa şaşkınca bakıyordu "nasıl yani hoseok?" Diye sorguladığında hoseok ciddi yüz ifadesiyle konuştu "Bence diyorum, birisine istemediği halde dokunmak... sapıkça değil mi?" Dedi.

Jin lafa atılarak "oha ciddi ortam varsa ben gideyim" demişti, hiç kimse onu kaale almamış bogum'dan cevap bekliyordu "ne demek istiyorsun? Ben hiç kimseye istemediği halde dokunmadım" demişti.

Namjoon gözlerini kısarak "noluyor hoseok doğru düzgün açıkla" dedi? Yoongi ve jimin ona katılıp başlarıyla onayladı.

Hoseok anlatmak için bakışlarını bana çevirdi, başımla küçük bir sallama ile anlatmasına onay verdim "bogum diyorum, Bir değil, iki değil sürekli taehyunga rahatsız edici temaslarda bulunuyor!? taehyung ses etmiyor diye hala devam ediyor rahatsız etmeye!? Sizcede burda bir sorun yok mu?" Demesiyle bütün gözler beni buldu.

Jimin "ya taehyung niye söylemiyorsun döverdik bunu aşkım" dedi bende omuz silkip sustum. Jungkook elini çenesine koyarak sinirli bakışlarını bogum'dan ayırmadı. Jin ise "hala susuyor güzelim taehyung, bogum ben senin adamlığına sıçayım pezevenk" demişti.

Bogum suskunluğunu bırakıp "yok öyle bir şey, taehyung gayet de hoşlanıyor bence" demesiyle kaşlarımı çatıp ona baktım "saçmalama, ordan bakılınca gerçekten hoşlanıyor muyum aptal?!" Dedim.

Jungkook daha fazla dayanamayarak ayağı kalkıp bogumun üstüne doğru yürümeye başladı. Bogum, jungkookun ona geldiğini fark etmesi ile ayağa fırlaması bir oldu, "nereye gidiyorsun amına koyduğum, yaptığının sonuçuna katlan adam gibi" jungkook sinirle demişti bunları.

Herkes olduğu yerden kalkıp jungkook'u ve bogum'u uzaklaştırmaya çalışıyordu, ben ise ne yapacağımı bilemeyerek kenarda durdum, jimin yanıma gelip "baksana jungkook hep iyilerin yanında çok karizmatik" demişti.

Böyle bir olayda bile ciddiyeti bırakıp Jungkook'a odaklanması sinirimi bozmuştu, insan gelip iyi misin gibi bir şey sorar jimin ise platonik aşkından bahsediyor.

Havada uçuşan küfürleri duyarken jungkook onu tutan arkadaşlarından sıyrılmış boğuma bir yumruk atmıştı, diğerini atacakken hemen onun önüne geçip "jungkook yapma" dedim, gözlerimin içine bakarak geri çekildi.

Ne olduğunu anlamadan hepimizin yanından uzaklaşıp sınıfa doğru ilerledi büyük ihtimalle, jimin'de onun yanına gitmeden "bende onun yanına gidiyorum sakinleştireyim yakışıklımı" dedi.

Herkes sınıfına gitmiş dersler başlamıştı, bense eşyalarımı alıp bogum'dan uzak bir yere oturmuştum, başta sınıfa girdiğimde jimin jungkook'a sarılıp geri çekilmişti ve gülümseyip sınıftan çıkmıştı.

Anlamadığım bir şekilde bu görüntü hoşuma gitmemişti, ikisinide umursamadan başka yere oturmuştum.

Okuldan sonra herkes evine dağılmıştı benim ilk işim ise bogum'u heryerden engellemek oldu.

Sonrasında yemek yiyip telefonu elime aldım ve hoseok'un mesajıyla ona odaklandım.

Bölüm sonu.

Umarım beğenirsiniz.

Wrong cornerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin