Bölüm 7// Yeni Albüm.

145 5 1
                                    

"Dü-Dün gece sarhoş d-değil miydin?''

''Gel ve Yemeğini ye! 1 saat içinde çıkmamız lazım!''

Konuyu açmaya istekli gibi değildi bu yüzden üstünde durmadan yemek yemek için aşağıya indim. Yumurta yapmıştı. Yemek yapma konusunda becerikliydi.. Ona baktığımda odasına çıkıyordu. Sanırım konsere hazırlanmaya başlayacaktı bile. Bende hızla yemeğimi yedim ve yukarı çıktım. Bu konser için verilen kostümümü ve siyah ceketimi giydim. Oda aynı şekilde, ona bu konser için verilenleri ve uzunca bir ceket giymişti. Dışarıda siyah bir araba bekliyordu. İçeride Jeongin, Seugmin, Jisung, Chan, Minho ve Changbin vardı. Sanırım son gelecek olanlar bizdik. Arabaya bindik. Yan yanaydık. Minho, kıskanmış gibiydi.. Hyunjin'den gözlerini ayırmamakla kararlıydı. Jisung, Minhoyu kıskanmış gibiydi bu yüzden hareket yapmaya karar verdi. Elini bacağına koydu. Minho, rahatsız değildi. Jisunga bakıp sırıttı. Kafasını omzuna koydu ve gözlerini kapattı. Mutlu gibiydi. Hyunjinin diğerleri yanında bana soğuk davranması dışında herşey hakkında mutluydum. Hyunjin, camdan dışarı bakıyordu. Birşey hakkında düşünüyor gibiydi. Sorgulamamaya karar verdim ve bende bana yakın olan camdan dışarıya baktım. Seugmin, bugün mutsuz görünüyordu. Onu nasıl mutlu edebilirdim bilmiyorum. Seugmin'e bakmayı kesip camdan dışarıya bakmaya devam ettim. Hyunjin Minho'ya baktı ve gözlerini tekrar cama çevirdi. Gördüğü manzaradan pek mutlu değil gibiydi. Bir anda ani bir şekilne beni omzumdan destek alarak yanına yaklaştırdı ve kolunu omzuma doladı. Ona şaşkın bir yüz ifadesi ile baktım. Bana bakmadı bile. Sadece camdan dışarıya bakıyordu. Kafamı omzuna dayadığımda saçımı okşadı ve alttan alttan sırıttı. Bende gözlerimi kapadım ve kendimi onun omuzlarına bıraktım. Geçen gece yaptıklarımızdan sonra yorgundum ve kalçalarım ağrıyordu. Bu yüzden küçük bir uyku için gözlerimi kapattım. Tam kapadığımda Changbim Hyunjin'e bakarak:

''Neden Felix bbu kadar yorgun duruyor?'' dedi.

Söylememesi için içimden dua ediyordum.

''Bugünki konser için olan yerine çalıştı. Bu yüzden yorgun.'' dedi soğuk ve ciddi bir sesle. 

İfşa etmediği için içim rahatlamıştı ve uyuyabilirdim. Changbin, kabullenmişti. Bu beni daha da çok rahatlattı. Ama dün gece olanları düşünmeden edemiyorum.. Çok eğlenceliydi.. Hayatımda yaşadığım en iyi geceydi.. Bunları düşünmeyi bırakıp uyumalıydım.. Gözlerimi yumdum ve bu sefer gerçekten uyumak için kendimi serbest bıraktım. 

///Hyunjin P.O.V///
Felix'in ağırlığını hissedebiliyordum. Ona baktığımda, uyumuştu. Sanırım geçen gece yaptıklarımız onun için biraz fazla ve yeniydi.. Ama olsun. Hayatımda yaşadığım en iyi gecelerden biriydi.. Minho'ya baktığımda Jisung'un kollarında uyumuştu. Artık onu kıskanmıyordum. İsterse böyle düşünebilir. Seugmin'e baktığımda üzgün üzgün camdan dışarıya bakıyordu. Jeongin ise kendi kendine hayaller kuruyor gibiydi. Changbin, birşey düşünüyor gibiydi. Felix ise huzurlu bir şekilde kollarımda uyuyordu. Ona bakıp sırıttım. Çok tatlı bir şekilde uyuyordu.. Babyface yüzüz, tatlı yanakları ve güzel dudakları... ve dün geceki performansı.. Beni benden alıyordu. Gülümsememi saklayamadım. Cama geri döndüm. Onu düşününce yüzümde bir gülümseme beliriyordu.. Camdan dışarı bakar gibi yapmama rağmen onu düşünüyordum. Bu düşünceler beni çok yormuştu.. Bende kafamı onun kafasının üstüne koydum ve uyumak üzere gözlerimi kapadım. Gözlerimi açtığımda gelmiştik. Felix'i uyandırmalıydım..

///Felix P.O.V///
Hyunjinin sakince bana seslenmesiyle gözlerimi açmaya başladım.

''Felix.. Geldik Uyan..''

Sesi normalden çokca fazlasıyla sakin ve yumuşaktı. Gözlerimi açıp ona baktığımda yüzünde bir gülümseme geldi. Elimden tuttu ve içeriye doğru el ele ilerledik. Bütün fanlar delilercesine çığlık atıyorlardı. Çoğu kişi 'Hyunlix' diye bağırıyordu ve bu dikkatimi çekti. Hyunjin, sırıtıyordu. Hala elimi tutuyordu.. Bunu umarım ki sadece şov için yapmıyordur.. Baktığımda fanların fotoğrafları için poz verdiğini görünce bende uyum sağlamak için poz verdim.. Bir anda belimden tutup beni kendine çekti ve gülümsedi. Bugün bana herkesin önünde neden yakındı? Sorgulamadan uyum sağladım. Bunu yaptığım anda bütün fanlar bağırmaya başladı.

''HYUNLİİİX!!!''

''HYUNLİİX!!''

''AAAAAAAA!!!''

 Herkes fotoğraflarımızı çekiyordu ve bundan açıkçası rahatsızdım. Hyunjin anladı ve şapkamı önüme çekerek konser yerine doğru beni götürmeye başladı. Giyinme yerine geldiğimizde ilk hepimiz bir oturduk, nefeslendik. İlk ben ayağa kalktım ve ceketimi çıkarttım. İçimde siyah sporcu atletine benzer birşey vardı. Çıkartırken Hyunjin'in beni dudaklarını ısırarak izlediğini gördüm ve açıkçası biraz utandım. Sonrasında çantamdan kıyafetimi giyinmek üzere çıkarttım ve benim için ayrılan giyinme kabinine girdim. Kıyafetlerimi giydikten sonra birtek Seugmin'in kaldığını, diğer bütün üyelerin hazır ve gergin bir şekilde beklediklerini gördüm. Seugmin, hala iyi değil gibiydi. Sorgulamamaya karar verdim ve sahneye çıkmak üzere diğer üyelerin de yaptığı gibi kapıya uzandım. Bizim sıramız geldiğinde çok gerilmiştim. O kadr çok kişinin önünde bunu başarabilir miyim? Bir anda bizim ismimiz söylendi ve sahneye çıktık. Herkes, çok heyecanlı ve mutlu bir şekilde lightsticklerini sallıyordu.

''CHANGBİİİN!!''

''I.N!!!''

''HYUNNJİİİN!!!''

''FELİX!!!''

''BANGCHAN!!!!''

''SEUGMİİİN!!!''

''HAN JİSUUUUUNNGG!!!''

''MİNHOOOO!!!''

Heryerden farklı üyenin ismini bağıran fanlar vardı. Yerlerimize geçtik ve üzerinde çalıştığımız dansı yapmaya başladık. Danss, çok iyi gidiyordu. Bir anda panik atağım tuttu. Nefes alamamaya ve zorlanmaya başladım. Ağlayacak gibi oldum. Arkaya geçmek ve oturmak istedim ama, bunu yaparsan herkes birşeyin garip olduğunu anlardı.. Dayanmaya çalıştım. Ağlamaya başlamıştım bile. Nefe almak imkansız kadar zordu. Yanımda Hyunjin vardı. Hyunjin, bunu farkedince sırtımı sıvazlamaya ve nefes almamda yardımcı olmaya çalıştı. Dans bittiğinde hemen arka odaya doğru koşmaya başladım. Bir yere kadar koşabildim. Nefesim yetmedi. Bir anda Hyunjin beni kucağına aldı. Herkes, bağırmaya başlamıştı.

''AAAAAAA!! HYUNJİN'E BAKIN!!''

''HYUNLİX!!!''


'Sadece İş Arkadaşı' Hyunlix Fic/// +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin