2. S 3. B/// 'Minik Serçem' **(+18)**

156 6 10
                                    

!!!AĞIR +18 İÇERİR!!!

Kemerini çözmeye başlamıştı. Artık karşı koyamıyordum. Bende üstümü ve pantolonumu çıkardım. O boxer'ını çıkarmaya başlamıştı bile. Sırıttı ve hızla dudaklarıma yapıştı. Bir yandan boxer'ımı çıkardım ki penisim rahatlasın. Rahatlayan penisimi görünce kafasını aşağıya indirdi. İlk göğüs uçlarımı yaladı. Bir yandan elini jele götürdü ve eline sıktı. Pozisyon aldı ve iki parmağına sıktı. Yavaş yavaş deliğime gel git yapmaya başladı. Nasıl buraya geldiğimize dair hiçbir fikrim yoktu ama umrumda da değildi. Her bir sokuşunda inliyordum.

-Ngh- Ah-

Parmağıyla yapmayı bıraktı. Penisini araladı ve bana baktı.

''Hazır mısın minik serçem?''

Bana... Minik serçem mi dedi..? Gözlerimle evet dercesine baktım. Gözlerim keyif almaktan kapanmıştı.

Diyecek şeyim yoktu. Bundan keyif alıyorduk. Her bir penisini içime sokuşunda boşalıyor ve inliyordum. Bundan çok keyif alıyordum. Çok değişik.. ama iyi bir his.. Her bir boşalışımda daha çok hızlanıyordu.. Kendimi inlemekten alıveremiyorum..

-AH!- NGH!---

Çok hızlı sokmaya başlayınca inleyişlerim arttı.. Bir anda kapı çaldı.

Seungmin:
Hey Felix?! İyi misin!?!

-Hassiktir..

-İ-İYİYİM GELİYORUM DA SEN GİTMEDİN Mİ-

-Film izleriz diye düşündüm...

Hyunjin hızla kalktı ve pantalonunu geçirdi. Üstünü de geçirip saklandı. Bende pijamamı giydim ve kapıyı açtım.

-D-Daha demin kafamı vurdum ondan bağırdım..

-İyi misin? Buz getireyimmi?

-Gerek yok..

-Tamam o zaman ben gideyim-
Kulağına yaklaştım

-Yarına büyük dedikodu var

Kafasını salladı ve gitti. Onu uğurladım ve iç çektim.

-HYUNJİN GELEBİLİRSİN!!

Hyunjin, etrafa bakınarak aşağıya indi.

-Çok yakındı.

İkimizde kahkahalara boğulduk ve Hyunjin yakınıma geldi. Yanağından öptüm. Sırıttı ve dudağımdan öptü.

-Bir dahakine bu kadar inleme

Sırıttım.

-Ah, yoruldum.

-Birşeyler yapayımmı? Akşam yemeği yemedik diye hatırlıyorum.

-Feliximin ellerinden herşeyi yerim

Sırıttım ve mutfağa gittim. Çok birşey yapmayı bilmiyorum ama en azından makarna yapabilirim. Hem tok tutar hemde lezetli. Makarna kaynarken masayı hazırladım. 

-Hey Hyunjin! Alkol içecek misin?

-Yok bugün 2. seks'i kaldıramam.

İkimizde güldük. Makarnasını soslu mu sever bilemedim bu yüzden makarnayı sade yapıp yanına sos tabağını koydum.

*Buralar çok önemli değil yemek yiyorlar direkman sabaha geçtim*

Sabah güneşin odama vuruşuyla uyandım. Bugün provamız vardı. Bu yüzden Hyunjin'i uyandırmaya gittim.

-Hyunjin, hadi uyan provamız var

-Uf tamam..

Hyunjin uyandırılmayı çok sevmiyor eğer yanağına öpücük kondurmazsam. Odadan çıktım. Kendi odama gittim ve prova kıyafetlerimi geldim. Bizi oraya götürecek araba çoktan gelmiş, kapının önünde bekliyordu. Hyunjin benden biraz daha sonra geldi ve arabaya bindik. Seungmin hemen yanıma geldi ve Hyunjinin oturmasına şans vermedi.

-Ee dedikodu ne!?!?!?

-Sesini alçalt...

*Dün gece olanları anlatır*

-NE!?

Seungmin bir anda ayağa kalktı. Çok şaşırmıştı. Bangchan reflex olarak bağırdı.

-SEUNGMİN..!

-P-PARDON AMA..

-ŞŞ BAK BİDA SANA BİRŞEY ANLATMAYACAĞIM!

Hyunjin şaşkınlıkla baktı.

-Ne oldu?

-H-Hiç.. Ona birşey anlattım..

 Seungmin'i kolundan çekip yerine oturmasını sağladım.

-NE YAPTIĞINI SANIYOSUN!

-Bir dakika şimdi siz..

-EVET EVET! ŞİMDİ OTUR!

Oturdu ve bana şok içinde baktı. I.N, Seungmin'e bakarak

-Ne Oldu?

-H-Hiç ehe..

I.N, telefonuna döndü. Changbin'in gelmesini bekliyorduk. Changbin, gelince Seungmin'in önüne geldi ve:

-Kalkar mısın?

dedi.

-Hayır.

Seungmin, ona anlattıkların sayesinde beni koruyacak gibi duruyordu. Sonra I.N konuştu.

-Benim yanıma gelsene Changbin..

Changbin, sinirli bir şekilde Seungmin'e baktı sonra gözlerini I.N'e çevirdi ve I.N'in yanına doğru ilerledi. Seungmin bana baktı ve gözünü kırptı. Bütün yol Seungmin'in omzuna dayanarak uyudum. Hyunjin, pis pis bana bakıyormuş. Seungmin, bana fısıldadı.

-Ben Hyunjin ile yer değiştirmek istiyorum bana çok korkunç bakıyor..

-Korkma birşey yapmaz, ona söylerim.

-T-Tamam..

Seungmin, cama döndü. Yaklaşık 20 dakika sonra prova yerine geldik ve Hyunjin beni elimden tutarak yanında kalmamı sağladı. Prova odasına geldiğimizde Hyunjin, elimi bıraktı ve Jeongin'in yanına gitti. Yanına oturdu ve saçını dağıttı. Neden bir anda ona yakın davranmaya başladı? Onunla yan yana oturmadığım için mi? O kadar kıskanç değildir.. dimi?..

Provaya başlayacakken Hyunjin, I.N'in bağcıklarını açık görmüş. Yanına gitti ve bağcıklarını bağladı.. Onu çok kıskanıyorum.. Ne yani eğlence oyuncağımı oldum şimdi?

-Bağcıklarına dikkat et düşersen güzel yüzüne zarar verirsin

O.. Az önce.. Jeongin'e.. İltifat mı etti... Seungmin, bunu duyar duymaz bana baktı ve kıskandığımı anladı. Konuşmaya karar verdim.

-B-Bence provaya başlamalıyız..

-Felix, susar mısın? Görmüyor musun Jeongin'e (Yanlış yazmış olabilirim) bir şey itiraf ediyorum.

-N-Ne itirafı..?

-Jeongin ben..

'Sadece İş Arkadaşı' Hyunlix Fic/// +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin