Ben Drowned !SMUT!
KARAKTER REŞİTTİR
----------
Sadece seni biraz korkutmayı planlıyordu. O günkü önceki konuşma nedeniyle ikiniz arasında bir şakaydı. Dizüstü bilgisayarınızla biraz uğraşacaktı, kesinlikle bunu ekranınızdan görmeyi beklemiyordu. Kızarmış ve telaşlı ifadeniz, nefesiniz kesik kesik çıkarken dudaklarınız aralanmış, gözleriniz ekrana yapışık dururken kapalı. Dizüstü bilgisayarınızda oynanan samimi hareketleri izlerken parmaklarınız yavaşça giysinizin ısısı üzerinde daireler çiziyor. BEN gözlerini kaçıramadı. Yoğun bir şekilde yutkundu. Bunu izlememeli, mahremiyetinize saygı duymalı. Cihazınızla bağlantısını kesmeli ve bu hiç olmamış gibi davranmalıdır. Ve gidecek! Şu anda... şimdi... Yine de kendini senden ayıramadı. En çılgın fantezilerinde hiçbir şey gerçekle kıyaslanamaz. Seni böyle görmek... Onun hayal edemeyeceği kadar güzelsin. Bir sızlanma duydun, ardından parmaklarını klitorisine daha da bastırdığında bir inilti. Ekrandaki adamın kadının kıvrımlarını yalayıp emmesini izlerken dudağınızı ısırır ve sızlanırsınız. Durursun, gömleğini çıkaracak kadar dik oturursun, iç çamaşırını ayak bileklerine kadar çekersin ve çifti yere tekmelersin. Videoyu duraklatıp ayağa kalkıyorsunuz ve bir anlığına BEN'in görüş alanından çıkıyorsunuz. Arka planda hışırtılar duyabiliyordu. Şimdi durmalı, bağlantıyı kesmeli ve- ama sonra sen geri döndün ve o bir kez daha senin tarafından büyülendi. Gözlerinde onu ürperten şehvetli bir pus vardı. Ona bu şekilde bakmanı istedi... Video yeniden başlatıldı, parmaklarınız artık açıkta kalan klitorisinizle alay etmeye devam ediyordu. Gözleriniz bir kez daha ekrana kilitlenirken diğer eliniz göğsünüzde yukarı aşağı hareket ediyordu. İzlendiğinizin tamamen ve mutlulukla farkında değilsiniz. BEN parmaklarınızın kaygan bir tabakayla kaplı kıvrımlarınıza dalmasını izlerken göğsünün kasıldığını hissetti. Onları kendi içinde kıvırırken sızlanıyorsun, seni tüketen acıyı tatmin etmek için çaresizce.
Sana dokunmak istiyordu, seni tatmak istiyordu, seni memnun eden ve coşkunun eşiğine getiren kişi olmak istiyordu. Siz bilmeseniz bile, zevkinize katılmayı istemekten kendini alamadı. Kendi pantolonunu çıkarıp elini boxerının içine soktu. Lanet olsun, bunun senin elin olmasını ne kadar da isterdi... Ekrandaki oyuncuları izlerken bir sızlanma daha çıkarırsın. Elinizi daha önce aldığınız nesneye, en sevdiğiniz oyuncağa doğru uzatırsınız ve onu yarık boyunca sürmeye başlarsınız. Bunu o kadar çok istedin ki...
BEN'in nefesi ağır ve sıcaktı, eli penisinin üzerinde dolaşırken dikkatini senden başka bir yere çeviremiyordu. Başparmağı kafanın üzerinde geziniyor ve kafa derisinden aşağı doğru zehri bulaştırıyor. Senin düşüncesiyle boğazından yumuşak bir inilti çıktı, bacakları ona doğru açıldı. "Lütfen...~" diye fısıldıyorsun, oyuncağının kafası zar zor sana doğru itiliyor. "Lütfen, BEN...~" Oyuncağı daha da içeri iterek nefesin kesiliyorsun. Penisi elinde seğirirken neredeyse boğuluyordu. Gerçekten bunu duymuş muydu? Nefes nefese söylediğin onun adı mıydı? Oyuncağı içine sokmaya başlarken müstehcen bir inlemeyle adını haykırırsın. Görüşünüz şehvetten bulanıktı, başınız geriye düşerken ve gözleriniz kırpışırken zihniniz çılgınca koşuyordu. Onun dokunuşunu özledin, ellerini vücudunda, dudaklarını seninkilerin üzerinde hissetmek istedin. Lanet oyuncak yerine onun aletinin seni ağzına kadar doldurmasını istedin. BEN olanlara inanamadı. Buna inanmıyordu ama her şeyin önünde gerçekleştiğini kendi gözleriyle görüyordu. Onu düşünüyordun, onun düşüncesiyle sinirleniyordun. Elini sikerken içinden küfrediyordu, kullandığın o aptal oyuncağı değiştirmekten ve seni yatağına sikmekten başka bir şey istemiyordu. İtişinizin hızlanmasını izledi ve hareketlerinizle eşleşti. O kadar yakındın ki, biraz daha fazlasına ihtiyacın vardı! Diğer eliniz bir kez daha klitorisinizin yolunu buldu ve oyuncağı derinlerinize doğru iterken küçük inciyi kötüye kullandı. Orgazm size bir tuğla gibi çarptığında kalçalarınız yukarı doğru çıkıyor. Kaslarınız seğirirken ve görüşünüz beyazlaşırken BEN'in ismini bir mantra gibi ağzınızdan kaçırdınız. Sonunda vücudunuz yerleşti ve gevşedi. Nefesin ağırlaşıyor, oyuncağı elinden çekip bir kenara koyuyorsun. BEN senin orada uzanmanı izledi, yaptığı pisliğe kısa bir bakış attı ve temizlemek için birkaç mendil almadan önce yüzünü buruşturdu. Sergilediğin o güzel gösteri... kıyamete kadar hafızasına kazınacaktı. Yorgun halinize son bir kez baktıktan sonra dizüstü bilgisayarınızla bağlantısını kesti. Koltuğa oturduğunda yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. Bir dahaki sefere izlemeyecek... bir dahaki sefere orada içinizde olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
FanfictionKitapta her türlü şey vardır. Oneshot headcanon ve tepkiler vardır. Tepki verebilirsiniz. Ama saçma tepkileri yapmAM.